Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kijk ik toch iets te weinig rond zo te zien.
    toch maar wat trager over die level 3 gaan.
    ik vind het vechtsysteem niet altijd even goed werken.
    soms moet je echt wel veel moeite doen voor je tegenstander dood is en soms lukt het gewoon.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz ik heb er weinig moeite mee, combat systeem heeft mij nog niet in de steek gelaten. Vind wel goed werken :D.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je inderdaad echt alles bekijkt en beluisterd, dan ben je best even bezig met die episodes hoor. En toen Remedy ook bekend maakte dat de game 10 uur ongeveer was, gingen ze er denk ik van uit dat de speler dan ook alles checkt. Gisteren in episode 1 kwam ik die tv tegen, begint er gewoon een horror show, prachtig toch....i love that!!!!!
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    als je echt al de paden zou afgaan duurt het level wel langer maar als je gewoon alles volgt ben je er wel snel door.
    wat me wel stoort als je in kleine ruimtes zit zoomt de camera nogal ver in en zie je niet goed meer waar je loopt.

    zit nu in chapter 3
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik wou deze game in de middag halen, maar ik lees die Nightmare Difficulty achievement nu net, en ik las het titel even, zeg nou niet dat ik dik gespoiled ben? :+
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Huh?! Sanp je vraag niet :).
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe jij precies zoals mij.Ik doe er namelijk ook langer over.Kijk in iedere hoek.Om die dingen te vinden.En luister ook alles op tv en radio.Anders ben je er namelijk zo door heen.
     
  8. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe redelijk lang over een episode, ik was gister avond met Episode 5 begonnen en rond 11 uur was ik beetje te lam om nog door te gaan, dus ruim 2 uur was ik nog niet klaar.

    EDIT( ik speel nog op Normal ook)
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook spelen, maar ik heb simpelweg nu niet de tijd. Straks veel belangrijke tentamens plus dat ik nu nog lekker bezig ben met Darksiders. Ik heb wel wat tips voor mensen die de combat lastig vinden.

    Probeer veel gebruik te maken van het dodgen, het spel wilt echt dat je dit gebruikt. Zelfs als je iets te vroeg of te laat dodged kom je in de "dodge animatie", heb je even slow-mo, overzicht van wat er gebeurd. Tegenstander is licht "stunned" en je kan of wegrennen of erop los knallen.

    Combo die ook goed werkt, vaak zie je zo'n licht generator die je moet aan doen maar er zijn allemaal takens. Truuk is om er naar toe te rennen, flare op de grond en dan rustig de generator aan zetten :)
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren het laatste level uitgespeeld op normal en meteen daarna in de nightmare mode begonnen. En ofschoon ik de eerste run toch redelijk goed om me heen had gekeken heb ik toch nog wat thermoskannen en pagina's gemist blijkbaar.

    Wel prettig dat je statistieken gewoon blijven staan en je dus niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen.

    Vind het een geweldig spel, erg gave sfeer en mooie angstaanjagende omgevingen. Eerste spel wat mijn jongste niet mag spelen, sterker, niet eens mag zien.
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Inderdaad erg vet spel. Ik begrijp de kritiek op deze game echt niet. Het heeft mij nog geen seconde niet geboeid en ook heb ik niet het idee gehad dat het herhalend is. Sterker nog, het is waarschijnlijk het spel wat mij het meest boeit ooit en ik kan daarom ook niet stoppen met spelen.

    Ik ga snel verder met episode 5.
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nog maar bij episode 3
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gisteravond kon ik dan ook eindelijk een begin maken aan deze game! Heb maar een klein stukje gespeeld (in het begin moet je naar een tankstation, op weg daar naartoe ben ik al gestopt), maar het beviel me erg goed! Alleen heb ik helaas geen HDTV, dus grafisch viel t mij een beetje tegen :eek: (maar die rivier waar je in het begin opweg naar dat tankstation overheen moet zal er op een HDTV niet beter uitzien denk ik, heb wel eens mooier water gezien in games!)! Maar dat mag de pret niet drukken vind ik! Ga ook zeker elk hoekje verkennen en zoveel mogelijk zelf opzoek naar de collectibles (krijg je nog iets voor die koffiekannen? snap t verhaal daarvan niet helemaal?), zodat ik zo lang mogelijk kan genieten van deze game! Ben trouwens op Hard begonnen omdat ik dacht dat dat moest om Nightmare mode te unlocken, maar dan had dus ook op Normal gekund begrijp ik? Maja, zie wel hoe moeilijk het wordt ;)!
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zet hem toch maar even in een spoiler!:

    Je hoeft hem ook niet te snappen, het gaat eigenlijk om de Achievement titel ''Alan, Wake Up'' dit is als je Nightmare uitspeelt, en ik dacht door deze Achievement titel dat het met zo'n einde kwam dus dat Alan wakker wordt en dit wat je speelt allemaal een droom is.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ow zo ja, maar dat was te verwachten :).

    Zou zeggen doe rustig aan, ik heb gisteren Episode 5 afgerond en heb spijt van het feit dat ik gisteren twee Episodes heb gedaan. Je wilt rustig aan doen om lang te kunnen genieten, maar het is zooo moeilijk om de verleiding te weerstaan.
     
  16. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag alan wake uitgespeeld ik ben toch door sommige episodes te snel door gegaan
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    strax verder weer met episode 3.
    heb jullie raad opgevolgt en doe het ook heel traag want anders is hij jammer genoeg zo uit.
     
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Koffiekannen zijn volgens mij een verwijzing naar Twin Peaks of je er wat voor unlocked weet ik niet.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit nog steeds met einde in mijn hoofd :confused: Ik wil niks spoilen maar ik wil wel even zeggen dat dit voor het eerst sinds lange tijd is dat een game mij na het uitspelen nog bezig houdt.

    Vond de manier waarop het verhaal verteld word echt genieten, het mysterie kon me echt boeien en ik kan dan ook niet wachten op de DLC episodes. Kom maar op met seizoen 2:)
     
  20. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt er in het spel aangegeven dat "koffie" je wakker houdt en schrijvers inspiratie geeft om te schrijven! vandaar dat je steeds op zoek bent naar thermoskannen met koffie. het enige wat je met al die thermoskannen unlocked is een achievement van 30GS.

    Nou heb ik zelf een andere vraag en wel deze: Ik heb zelf de LCE gehaald, en daar heb je dus een bonusdisc bijzitten.(nogal logisch) Als je deze disc afspeelt en alle content bekijkt zou je een avatar award krijgen ( iets met een jasje en een shawl). Die krijg ik dus niet unlocked :confused:. Zijn er nog andere medespelers waarbij dit ook niet lukt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina