♦ 100.0% | PlayStation Official Magazine UK ♦ 100.0% | Official XBOX Magazine (UK) ♦ 100.0% | GamePro (US) ♦ 100.0% | PSM3 (UK) ♦ 100.0% | Gamereactor (DK) ♦ 100.0% | guardian.co.uk ♦ 100.0% | Gamer.nl ♦ 100.0% | JeuxActu.com (FR) ♦ 98.0% | IGN (UK) ♦ 97.5% | Game Informer (US) ♦ 97.0% | IGN (US) ♦ 95.0% | CVG (UK) ♦ 95.0% | Cynamite.de ♦ 95.0% | GamePro.de ♦ 94.0% | 9lives.be ♦ 93.0% | NowGamer (UK) ♦ 92.0% | Games Aktuell (DE) ♦ 91.0% | SpazioGames.it ♦ 90.0% | gamesTM (UK) ♦ 90.0% | Gamekult.com (FR) ♦ 90.0% | jeuxvideo.com (FR) ♦ 90.0% | Eurogamer (IT) ♦ 80.0% | Eurogamer (UK)
♦ 100.0% | PlayStation Official Magazine UK ♦ 100.0% | Official XBOX Magazine (UK) ♦ 100.0% | GamePro (US) ♦ 100.0% | PSM3 (UK) ♦ 100.0% | Gamereactor (DK) ♦ 100.0% | guardian.co.uk ♦ 100.0% | Gamer.nl ♦ 100.0% | JeuxActu.com (FR) ♦ 98.0% | IGN (UK) ♦ 97.5% | Game Informer (US) ♦ 97.0% | IGN (US) ♦ 95.0% | CVG (UK) ♦ 95.0% | Cynamite.de ♦ 95.0% | GamePro.de ♦ 94.0% | 9lives.be ♦ 93.0% | NowGamer (UK) ♦ 92.0% | Games Aktuell (DE) ♦ 91.0% | SpazioGames.it ♦ 90.0% | gamesTM (UK) ♦ 90.0% | Gamekult.com (FR) ♦ 90.0% | jeuxvideo.com (FR) ♦ 90.0% | Eurogamer (IT) ♦ 80.0% | Eurogamer (UK)
Ok ik ga mijn post nu niet meer bijwerken aangezien je nu ongeveer alles wel hebt en heb geen zin om al die links hier van op te zoeken dus mocht je de review willen lezen moet je ff google gebruiken
http://www.eurogamer.net/articles/red-dead-redemption-review?page=3 Gozer zegt in het kort dat er veel meer kapot kon in Red Faction. En dat je veel meer vrijheid had in Just Cause 2. En dat het tegenwoordig de standaard is. En hij zegt dat hij teveel lijkt op GTA IV.
Ach ja, er zit altijd wel 1 rotte appel tussen al die reviews. Ik geloof liever de meerderheid die hoger als een 9 geven. Heb nu helemaal zin in deze game! En grappig dat we met een 8 al niet meer tevreden zijn voor deze game..
Het is meer dat die punten die de gozer opnoemt nergens opslaan. Inderdaad in Red Faction kan meer kapot. En in Just Cause heb je een grotere omgeving/vrijheid. Maar in beide games zitten niet alle twee de aspecten. En in RDR heb je ook nog veel meer te doen.
Vaak geven sommige sites ook gewoon een lager cijfer zodat ze meer hits scoren Geef toe dat je veel meer geneigd voelde om die 8 aan te klikken dan een van die 10/10! :b: Was ooit's een heel artikel over maar echt geen zin om op te zoeken
Waarom laat GameTrailers video review op zich wachten? Vind hun review altijd verreweg de beste/meest duidelijke.
Punten zijn uiteindelijk subjectief. Als hij de game een 8 geeft omdat de game in feite niets nieuw doet en op sommige punten zelfs achter loopt op andere games dan is het zo. De review zelf is positief genoeg. Bij Eurogamer moet je sowieso nooit naar het cijfer kijken, maar altijd de reviews daadwerkelijk lezen.
Ik zie zelf altijd liever een 8 dan een 10. Een 10 geeft alleen maar aan dat een reviewer zich laat meeslepen met de hype want geen één spel is een 10 waard. Daarnaast zijn de reviews van Eurogamer altijd wel degelijk maar helaas leest lang niet iedereen de reviews meer en kijken ze veelal naar de scores.