[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was niet meer nodig, toen ik wilde bellen....kreeg ik ineens mail van ze :)


    Ik heb dus Alan Wake daar besteld, en het is voor zessen op de bus gegaan vandaag. Dus morgen zal ik het binnen hebben, maar hoe laat is dat meestal? Ik hoor niet wanneer er nieuwe post is , dus ik moet altijd gaan checken. Ik weet niet meer hoe laat ik mijn Splinter Cell:Conviction in de bus vond.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Verleden tijd is zonder dt O-)

    Maar dat verschilt per postcode, het hangt er maar net vanaf hoe laat de bezorger zijn wijk doet. Hier hebben we postbodes die pas om half 5 aan komen kakken en andere keren weer om 1 uur. Maar zoveel maakt die paar uur verschil toch niet uit? Kijk gewoon om een uur of 2-3 in de bus en dan zal die er wel liggen.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nee het is ook niet erg als ie pas eind van de middag in de brievenbus ligt, maar ik vroeg me gewoon af of er vast tijden waren. Niet dus :)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ben zelf vroegâh nog kort postbode geweest en het de tijd dat je je post krijgt ligt gewoon aan waar je op de route van zo'n postbode ligt, het kan ook per postbode(dag) verschillen. Als je er ooit eentje ziet kun je het ook gewoon vragen naar hoe laat hij jouw straat doet.

    Bij mij bijvoorbeeld komt de post doordeweeks altijd rond half twee behalve op maandag en zaterdag waar het meestal vroeger komt.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Notificatie.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    gootsteen ontstopper
     
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Media Offer idd, mijn eerste bestelling was Skate 3, snel binnen en goedkoopste prijs in NL.
     
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Bezorgt Mediaoffer op de releasedag? Ik heb daar ook RDR besteld, maar er staat levertijd: 1-3 werkdagen na release.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja, tot nu toe niks anders meegemaakt dan dat het spel de dag voor de release op de post gedaan was :). 1-3 dagen zal een extra zekerheidje zijn, zo kun je nooit zeggen dat het te laat binnenkomt, mocht het een dagje later aankomen :9
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik dacht altijd dat Mediaoffer zo goedkoop was. Maar Saturn (en Mediamarkt?) is beter, Alan Wake LE kostte daar 59, bij Mediaoffer 64. Denk dat ik RDR dus ook maar gewoon bij Saturn haal...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij mediaoffer is RDR dus uitverkocht, zowel de normale als LE...

    Nu zie ik op www.gameheroes.nl , de game ook voor een hele mooie prijs staan. Maar ik wil ze een bericht sturen om te vragen of ik de game op release of op zijn minst zaterdag zal binnen hebben. Maar wanneer ik een bericht na ze stuur krijg ik een leuke error dat het niet verzonden kan worden.....

    bij jullie ook?

    http://gameheroes.nl/contacts/index/
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kijk eens wat er bij FAQ staat:

    Kleine kans dus dat je em op de release ontvangt.

    Dit is ook een goede webshop. Goedkoop en je hebt em op de release. Dat was tenminste zo toen ik daar Shift kocht.

    http://zhgaming.com/index.php?page=...t_id=538&category_id=20&option=com_virtuemart
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Bestel hem gewoon op www.12game.com als je hem op de release wilt hebben. Daar is hij 53 euro.
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Guides boeien me ehct niks, ik vind die dingen game-bedervend zeg maar ;)

    voor 48 euro net bij ZHgaming besteld, ze versturen de game een dag voor release, nice shit dus.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb voor het eerst iets bij GameHubs ge-preordered maar nu blijkt dat zo'n beetje al m'n vrienden, inclusief de gasten die nooit meer gamen zowat, nu allemaal RDR gaan halen.

    Kan ik hem nog cancellen en m'n geld terug krijgen of is het te laat? :)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat kan maar dat kost je 5% administratiekosten. Moet je even een mailtje sturen naar enquiry@gamehubs.com met daarin je verzoek en je ordernummer.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Toen ik annuleerde had ik die extra kosten niet 8) (1 maand geleden)
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bah kom ik nog duurder uit 8) ok bedankt !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina