[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ho jongens, eerst wachten op v4.0! :+

2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Jaaa, 4.0 is geniaal:D

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet dat het hier niet helemaal thuishoord, maar vond het wat overdreven om er een aparte topic voor te maken..

Mijn vraag is dus, hoe kan ik naar 2 woorden zoeken via de search functie? Ik heb het met " geprobeerd en met + maar hij doet steeds dit of dat, ipv dit EN dat.

Als ik bijvoorbeeld de woorden "grid problemen" met optie alleen in titels zoeken doe, geeft hij eerst 8 pagina's resultaten van topics met in de titelnaam grid of problemen, maar pas op pagina 9 staat een topic getiteld "grid problemen"

Doe ik iets verkeerd of werkt de search functie gewoon alleen voor enkele woorden van minimaal 4 letters?

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Niemand die weet hoe je op 2 woorden kan zoeken?

edit: als ik op just cause zoek geeft hij aan dat ie niks kan vinden?

Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat laatste komt hierdoor:

Zelf gebruik ik google regelmatig om te zoeken via het forum, voor de wat lastigere zoektermen. Dan kom je bijvoorbeeld direct bij deze thread uit.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nice, bedankt voor de tip!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag aan de forumbezoekers!

Er draaien momenteel banners van twee spellen op het forum. Tussen de posts en het venster waarin jij zelf posts kan typen zie je een reclame staan. Ik gebruik zelf Google Chrome en zie dat de Red Dead Redemption niet in het midden van het scherm staat, zoals die van Alan Wake, maar links!
    Zijn er meer mensen waarbij dit in Google Chrome voorkomt?

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Jep! Die van RDR staat niet in het midden.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt, ook hier links. En ook hier alleen die van RDR.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dat is echt heel gek. Iemand al in Firefox geprobeerd?

12. Remco

Remco Guest

Bij Safari staat 'ie ook links.. best vreemd inderdaad.

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    firefox is ook links
    Chrome ook links
    IE is wel in het midden

De andere staan wel gewoon normaal, misschien ligt het eraan dat je die van RDR echt een filmpje is die je zelf kan beïnvloeden

vreemd :confused:

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt er ook maar net aan welke versie van IE je gebruikt. Microsoft houdt zich - in tegen stelling tot Mozilla, Google en Apple - niet aan de webstandaarden in alle versies van IE t/m IE8. Pas in IE9 doen ze er wel aan mee, en ik kan me voorstellen dat het in IE9 ook links staat in plaats van in het midden. Maar goed, dat kunnen we niet testen want IE9 is nog niet uit :+.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG] voor Willem nu ie de frontpage runt deze week. Check de fp eigenlijk nooit omdat het nieuws vaak erg oud is, maar nu is het lekker up to date en veel zooi.

16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb nog wel een Feature Request.
    Ik zie heel erg vaak in het 'Xbox 360 Games Forum' topics verschijnen die dubbel zijn, en vaak ook vrijwel meteen gesloten worden door de Mods en Admins. Mensen die problemen hebben met een spel of hun Xbox maken daar vaak (tegen de regels in) een apart topic voor aan, in plaats van ze te stellen in het algemene topic voor dat spel. Ik ben hier niet om te klagen over de XBW regels. Ik begrijp volkomen dat je niet zomaar overal topics voor aan kan maken, omdat de boel zo wel erg onoverzichtelijk wordt.

Van de andere kant kan ik ook begrijpen waarom je liever een apart topic aanmaakt voor je probleem. Als je het namelijk post in een algemeen topic heb je grote kans dat het genegeerd wordt of dat mensen het over het hoofd zien vanwege een andere discussie die op dat moment gaande is in dat topic. Dit kan lijden tot grote ergenis:)

Mijn voorstel dus: Waarom maken we niet een apart sub-forum in het 'Xbox 360 Games Forum', genaamd 'Het Problemen Forum', waarin je altijd overal een topic voor aan mag maken? Zo houden we het 'Xbox 360 Games Forum' overzichtelijk, maar is er toch een plek waar je je vraag kan stellen buiten het algemene topic. (Dit zorgt er natuurlijk ook voor dat de Mods en Admins minder werk hebben;)). Als alle XBW leden daar dan regelmatig even in kijken denk ik dat je problemen veel beter op kunt lossen.
    Hoewel ik toe moet geven dat dit aparte forum dan wel echt een rotzooitje zou worden... Misschien als we duidelijke regels stellen, dat we het zo geordend mogelijk kunnen houden. Bijvoorbeeld dat je geen topics aan mag maken die 'help?!' heten, maar in de titel ook moet geven om welk spel het gaat, en wat voor probleem je precies hebt (connectie probleem, bug enz.).

Misschien zeg ik nu wel iets heel doms hoor, en hebben jullie (de Mods en Admins) hier wel veel betere argumenten tegenin te brengen, maar ik wilde dit toch even kwijt. Graag een reactie hierop.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Een speciaal forum voor mensen die de regels niet lezen en ook deze dan weer op orde houden aan de hand van nieuwe regels, apart :+ Maar ik zie zelf een aantal nadelen hierin. De eerste is dat niemand dan meer een vraag stelt in het algemene topic aangezien een nieuwe thread sneller wordt opgemerkt en het andere is dat dit een compleet onoverzichtelijke gedeelte zal gaan worden. Daarnaast hebben we een aardige tijd een dergelijk forum gehad en deze werd niet gebruikt waardoor die ook is weggehaald een aantal maanden terug.

Wanneer je een vraag stelt in een algemeen topic dan wordt deze 9 van de 10 keer vrij snel beantwoord, zo niet dan kan je het antwoord snel vinden aan de hand van google. Zo vaak gebeurd het, imo, ook weer niet dat er een aparte thread wordt aangemaakt in het game gedeelte. Vaak zijn het toch nieuwe members die de zoekfunctie nog niet weten te vinden en daarvoor zal zo'n speciaal forum ook niet werken.

18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Had ik toch gelijk ;)
    Ik had een dergelijk antwoord inderdaad al verwacht. Maarja, nooit geschoten is altijd mis, dus ik dacht laat ik het toch maar even vragenO-)

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik word hier ook compleet genegeerd hoor :mad:

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Of rechten uitdelen aan bijvoorbeeld Dulle, zodat hij de enige is die topics aan kan maken in het games gedeelte. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina