1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    maak tog wel regelmatig mee dat mensen daar mee uitsloven xD
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik dus ook niet! Want heb wel eens vaker gemaakt dat er staat, Maikel BRL destroyed gunship terwijl ik niks doe en wel een harrier of iets anders in de lucht heb :confused:
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, je harriert zweeft iets hoger dan de chopper en blijft op die schieten waardoor die kapotgaat. Heb er zelfs een keer een pavelow mee neergehaald, heerlijk.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet waar...
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Ik heb nu even een cold-blooded + Ninja class gemaakt. Ontzettend handig wanneer er weer eens 2 of 3 Choppers, Harriers, wat dan ook boven je kop hangen.
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo'n harrier heeft gewoon rockets om pavelow, chopper, choppergunner kapot te schieten, een airstrike en is sowieso al erg sterk, dat ding is zo overpowered.

    ik vind het echt raar dat harrier die rockets heeft, ik zal zelf eerlijk vinden als gewone heli die had, want die is best wel zwak, 1 of 2 kills ermee meestal en harrier gemiddeld wel 3-4 + airstike
     
  7. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat AC+CP+harrier x2+uav x2+counteruav x2+care package+ emergency airdrop + predator x? + Airstrike + stealth kan?
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Ja, maar dubbelposten niet. :)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het begint wel INSANE te worden hoor met die noob-tubes af en toe. Op Terminal en Quarry kan je niet eens normaal meer rondlopen zonder continu getubed te worden :+
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel last van. Dan schiet je ze toch gewoon neer? Ik zie het probleem niet.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb jij geen problemen met Noob-Tubes op Terminal en Quarry? Dan ben je waarschijnlijk één van de weinige. Of je bent zo pro en ontmanteld die M203 in de lucht en tuft hem terug. Kidding :+

    Lekker standaard forum antwoord, dan schiet je ze toch neer :emo: Nooit op YouTube gekeken Remco? Mensen schieten vanaf hun spawn je al naar de kloten. Bovendien zie je de meest noob-tubers niet eens omdat deze ergens CAMPEN met One-Man-Army en gewoon noob-tubes spammen.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ziet het precies hetzelfde. Velen hier zijn gewoon winegums.

    Welk wapen verliest weinig (het minste) kracht wanneer je er een silencer op stopt? Had het nu even geprobeerd met de ACR, maar dan heb je wel weer een half magazijn nodig. M16 was het ook best goed op, maar ik wil het liefst juist iets gebruiken wat een beetje een 'underdog' onder de wapens is. Dus TAR en Scar zijn ook geen opties :9.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    :{ Dat is lekker makkelijk ja. Ik zei een 'underdog', UMP is zo'n beetje het beste wapen in het spel :9.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    F2000 ...

    Er is bijna geen UNDERDOG wapen.

    Tenzij je met een USMP.45 rond wil lopen?
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    F2000 is wel redelijk underdog ja, maar heb ik nog niet vrijgespeeld dit prestige :+. Ben wel van plan hem veel te gebruiken zodra ik hem wel heb vrijgespeeld.

    USP .45 is te makkelijk, al heel veel gedaan :+

    Ik denk dat ik maar voor een machine pistool ga, die gebruik ik nooit zo veel.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooh, weet ik veel :+ Vector ofzeau?
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vector is een ownage wapen :+
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vector is ook een goede optie, vroeger (1e prestige ofzo :9) best veel gebruikt, maar toen geswitched naar 'betere' wapens. Met extended mags was het wel een topwapen.
     
  20. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Kan wel hoor. Hoeft alleen liever niet.

    BTW er wordt nu ook volop genubetoobed met S&D. Lekker hoor gelijk na je spawn dood gaan. Wat heeft die regeling van 10 seconden deactivatie van killstreaks na een spawn dan nog voor nut? Ja die moeten we gewoon doodschieten zeker.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina