Ja en een of andere knakkert van de E-Plaza zei gister ook tegen mij dat er een productiefout in de game zit en dat 'ie em daarom nog niet had en pas vrijdag ging krijgen.. *kuch*BULLSHIT*kuch*
Goed spel! Ademt een heerlijke sfeer uit, nog niet ver kunnen komen. In het begin is het nog wat op je paardje hobbelen en wat hondjes afknallen maar ik ben benieuwd wat hier op gaat volgen. Ik denk dat ik alleen morgenmiddag pas de tijd ga krijgen om hem echt te spelen. Eerste impressie is goed though!
Weet iemand trouwens of je die mingames als pokeren, dobbelen etc. ook in multiplayer kan doen? Pokertoernooitje wat in een dikke gunfight eindigd zou wel een epic "wild west" moment zijn.
Precies wat ik dacht. Baalde er echt van dat je niet gewoon kon gaan poolen of darten met wat anderen.
Excuus, even een correctie, bij Playmefirst.nl is ie ook uitverkocht en de 25e is de tweede levering.
Ik hoop dat we nog wat meer user impressies krijgen over de MP, ben wel benieuwd hoe de ervaring is in free roam mode
Heeft iemand hem misschien al binnen? Krijg net een mailtje van bart smit dat ie nou op voorraad is Waarschijnlijk gaat deze game ook op een aantal plaatsen over de toonbank, omdat de amerikaanse releasedatum 18 mei is. Net zoals Bad Company 2 enzo... hoop dat ik hem krijg op dag van release of misschien al eerder
Rockstar heeft de zaakjes meestal goed op orde waardoor de game ook pas echt op de releasedatum te koop is.
Zo laat via internet bestellen vind ik nu te riskant. Heb al te vaak gehad dat je dan op de releasedag niks binnen hebt. Ik ga gewoon naar de winkel vrijdag, voor dit spel betaal ik graag die 60 euro.
Geen ervaring, Red Dead Redemption is mijn eerste pre-order daar, of sowieso mijn eerste pre-order Had het in deel 2 volgens mij ook gepost, maar ik had contact opgenomen met bol.com: Gelukkig 21 mei 2010, en niet 2011
Iemand enig idee trouwens hoe dat zit met het inventory? Bij Gta kon je genoeg wapens dragen voor een klein leger. Heb je dat nu ook weer zo of echt een paar itemgerelateerde slots?