[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    8)

WinterBase, nog bedankt trouwens voor het joinen van onze freeskate session. + 10(G) :b:

2. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Stoer parkje Dusky ! :thumbs:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Woei ben weer thuis, dus als iemand lekker wil free skaten, hit me up (Tyrant100).

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hahaa :lol:

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Game is binnen ! Maar eerst vandaag de hele dag visite voor mn birthday en me zussie blijft slapen zodat zij die kleine s 'ochtends doet :+

Dus vanaf morgen kom ik zeker met jullie skaten !
    Als je nog niet in mn lijst staat , voeg me toe als je wil :)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hoe heet het XBW team nou? Nodig me eens uit ffs. :p

En ik wil met mensen skaten! Waar zijn jullie?

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Team XBW heet ons team, je moet even via Team Finder een request plaatsen en deze moet WinterBase (onze team'baas') dan even accepteren.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik kan hem niet vinden... ><

Ik ben ff bezig om wat opdrachten te killen, zit op 16. Mijn duim doet zeer!

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Aangezien de online service van de game zo bagger is lukt het me ook niet om uitnodigingen te versturen. Ik hoop dat dit nog wordt verbeterd door EA want het is vrij vervelend.

Dit is trouwens wel de kortste Skate game die ik tot op heden heb gespeeld volgens mij. Binnen 7 á 8 uur had ik die 1,000,000 achievement al. En hoewel je van een verhaallijn in een skateboard game niet veel moet verwachten qua inhoud en dergelijke had ik er toch wel iets meer van verwacht. Dit was toch wel erg dunnetjes en makkelijk.

Mocht er een Skate 4 komen, wat natuurlijk niet geheel als onverwacht nieuws zou komen dan mag BlackBox er van mij wel wat meer de tijd voor het ontwikkelen nemen. Laat ze eens twee jaar werken aan een opvolger in plaats van volgend jaar weer een nieuw deel uit te brengen met wat kleine aanpassingen en minimale toevoegingen. Want als ze op deze manier door gaan eindigt deze franchise over een paar jaar net als de Tony Hawk franchise. Dat zou ik persoonlijk toch erg zonde vinden.

10. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies!

11. De Kleus

De Kleus Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, True

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we vanavond Skaten ?
    ik moet nog even de game goed opstarten en nog even die code invullen.

13. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er weer online Free-Skate activities in?

14. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En welke dingen, die ze kunnen toevoegen/ verbeteren stel je je daar bij voor als ze meer tijd in de ontwikkeling staken?
    De enigste game gerelateerde negatieve punten die je meld zijn de (in jouw optiek) weinige opdrachten waar je (te) snel door heen gaat, en de magere verhaallijn....
    Het opvoeren van het aantal opdrachten en het aandikken van een verhaal lijn (en wat stel je je daar bij voor, een verhaallijn die meer ''verhalender'' is zoals hij was met deel 1, 2 en 3 in een skate spel?) hoeft natuurlijk niet een klus te zijn waardoor Skate 4 in 1 keer een jaar langer op zich laat wachten...
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ze zouden kunnen toevoegen of veranderen (met uitzondering van enkele tricks die je nu niet kunt, en een 1 nieuwe open grote stad), zonder de huidige besturing te wijzigen, waardoor skate in 1 keer een nieuw compleet verfrissende game ervaring word, zoals dat met deel 1 het geval was...

Juist als ze zich zouden laten verleiden tot het toevoegen van allerlei andere dingen en nonsens zou deze franchise eindigen als de tony hawk serie... (denk ik)

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  15. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus een van de achievements duurde lang. Wat heeft dit met de lengte van de totale game te maken? Geef je gedeeltelijk gelijk als je het online gedeelte buiten beschouwing laat, maar iedereen had toch wel verwacht dat het online gedeelte een belangrijk aspect is van Skate 3, of niet?

(Vind de solo play persoonlijk niet eens zo kort. Vorige maand nog ff Skate 2 gespeeld en verbaasde me hoe snel ik door de content heen ging. Uren stoeien tegen laserflippende S.k.a.t.e. tegenstanders noem ik geen content ;))

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die stem van die gast in de demo, is toch die acteur van My Name is Earl (die Earl speelt)?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jep, Coach Franks ja.
    Lachen gast is dat :p.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet alleen de stem, het is helemaal Jason Lee. Alleen dan in gay kleren. :+

[yt]LYxYTXfujp8[/yt][yt]krYlUX16XpY[/yt]

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En ik heb vandaag weer Skate 3 opgestart. Voor mensen die de 10, 000 trick achievement willen halen, heb ik een tip. Download the skate park ' ''The'' Mega Park''. Ga van de grote ramp af, waar je begint, en grab je board terwijl je in de lucht bent. Zodra je in de middelste buis goed terecht komt, heb je 10, 000 + trick points.

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik dacht al dat ik zijn stem hoorde.

Deel Deze Pagina