Ik kan je Blur aanbevelen. Erg chaotisch en je hoeft niet perse een racefan te zijn om hem tof te vinden, dat ben ik zelf namelijk ook niet Daarnaast kan het met 20 man online en kan je samen met een party naar races zoeken, het systeem wat we o.a. ook van Halo kennen.
Battlefield bad company 2? Maar wellicht doet ie het niet meer, heb ik zelf niet meer geprobeerd. Battlefield 1943 kan je een half uurtje spelen.
Kan het iemand van ons ook maar iets interesseren dat jij de demo niet download? Ik denk het niet namelijk .
Aangezien ik normaal gesproken wel in ben voor een potje golf, ik ook regelmatig Tiger Woods heb gespeeld, en ik met een prima argument komt wat betreft de grootte van de demo, en de inhoud daarvan, denk ik dat het echt ontzettend veel mensen zal boeien. Sterker nog, het is op CNN al voorbijgekomen als Breaking News: Yi-Long refuses to download lousy Tiger Woods demo!
Voor mensen met een US account. Er is een vrij onverwachtte demo verschenen, namelijk van Ninety-Nine Nights 2!
Hmm dat zat ik ook net te lezen ja, hij heeft nog niet op de comments gereageerd en google geeft ook geen antwoord