[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hilarisch.. Gaat nergens meer over
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mwah vind het wel een goede trade off, je moet als chopper toch ook iets kunnen doen tegen die tracerspam en je geeft er toch flink wat voor op.
    Anders was die smoke spec echt crap 8)
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Als chopper bestuurder geef je er niks voor op toch? je kan toch niets schieten..
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Apache wel toch :) Maar anders kun je altijd de 25% extra armor pakken.

    Zoiezo moet je er toch ook wel een beetje moeite voor doen om zo'n ding neer te halen vind ik, anders kunnen ze ze net zo goed uit het spel halen. Sinds de patch heb ik in 6 BlackHawks gezeten, 6 keer neergehaald door een Carl Gustav. Denk niet dat ik voorlopig nog in zo'n doodskist stap ;)
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hahah ik heb hetzelfde. Ik wordt altijd meteen neergehaald als ik in een heli stap. Andersom krijg ik bijna nooit een heli neer :). Zal je wel een bepaalde skill voor nodig hebben ;).
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus net begonnen aan de 360 versie van deze game , en dat is k-u-t want ik had er op de pc meer dan 26 uur al opzitten !

    Maar mijn vraag is dus , als ik die DLC haal met die extra outfits en wapens , zijn die wapens dan ook meteen unlocked ?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja de wapens heb je meteen, en hoef je dus niet eerst te unlocken!
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik zat gister met Sloober in een chopper en ik drukte op een verkeerde knop waardoor
    er een granaat kwam ... BOEM door mij geloof ik 8)

    mijn headset deed het niet trouwens Sloober ;)

    ik ga wel meer spelen vanaf nu , minder poker meer Battlefield :D
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    top top , dat scoor ik die dlc wel even ,want je merkt wel dat je het moeilijker heb tegen mensen met hun upgrade'de guns !
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik merk geen verschil tussen de normale gun en de versie uit de DLC. Enige verschil is de cammo zover ik weet.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , maar ik ben net begonnen , en zit op level 1 en met nog de mindere guns.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb gister per ongeluk mijn an-94 uitgewisseld voor de M416. Ik merkte niet eens dat ik met een ander geweer aan het spelen was doordat ik al een tijdje niet gespeeld had. Toen ik er achter kwam meteen weer teruggezet, en tot de conclusie gekomen dat de M416 eigenlijk een stuk fijner is! :) De hogere fire rate doet het nem absoluut voor mij, want ik heb gemerkt dat ik met de M416 nog veel sneller iemand dood heb als ik in bursts schiet, terwijl de AN94 toch echt meer damage doet!

    Overigens vind ik de m16 niet echt fijn. Ik houd niet zo van burst wapens, laat mij die burst zelf maar regelen, dan ben ik veel sneller!
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Oke dan! Was gisteravond ook nog ff in me eentje gegaan maar was drama.. Die jungle map met vuurtoren, k kwam midden in het spel en iedereen liep via de jungle waar de verdediging het muurvast had gezet. Maar via de waterkant kon ik zo naar hun base doorlopen, tot 3 keer toe. Maar niemand van mn squad die met me meegaat, en in mn eentje kon ik er maar eentje armen, echt zwaar frustrerend die mensen die alleen maar aan het deathmatchen zijn..
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien moet je maar eens conquest doen dan, ik heb het gister weer eens geprobeerd en was toch zeer vermakelijk, en een groot aantal knife kills elke ronde doordat het zo makkelijk is om ze te flanken wanneer er op meerdere fronten gevochten wordt.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik hou niet zo van conquest, Rush heeft altijd actie en dat is verslavend :)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sinds de M16A2 nerf ben ik ook de AN gaan gebruiken, vind het echt een beest _O_ Ben eigenlijk wel blij dat ze de M16A2 hebben generf wat de AN is gewoon beter in elk oppervlak, imo.


    Doe zelf ook echt geen Rush meer, bijna niemand gaat echt voor het objective en zit meestal als een CoD kindje ergens te wachten op kills :mad:
    Conquest is iets vrijer en je kunt altijd toch het verschil maken als je het echt probeert, in Rush heb ik altijd het gevoel dat ik in m'n eentje (of met je squad) tegen het andere team bent en de rest er maar een beetje omheen dartelt.
    Zoiezo vind ik Conquest stukken minder frustrerend, eigenlijk totaal niet.

    Maarja ieder z'n ding i guess :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil nu ook non-hardcore gaan spelen maar ehb echter geen vrienden in mijn lijst die dat spelen. Jullie kunnen mij adden dan zal ik wat games met jullie meespelen.
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Blijf hardcore toch eerlijk gezegd leuker vinden, welke gamemode maakt me dan niet echt heel veel uit.
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wordt er niet onwijs gecamped in hardcore? Omdat snipers nu toch veiliger zitten?
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind het wel meevallen, wordt amper neergeschoten door snipers. Vind het gewoon toffer omdat 2-3 kogels genoeg zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina