[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nope.
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Co-op missie's zijn er momenteel niet aanwezig. Echter heeft Rockstar al aangekondigd dat er gratis DLC zal komen met co-op (6 missie's in totaal).

    @ BigKabuto: Sfeer en details zijn niet alles in een game. Daarnaast is het zijn mening, en je hoeft het er niet mee eens te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is wel jammer. Dat had voor mij de game perfect gemaakt! Maar ik ga hem op release wel halen hoor ;)
     
  4. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor dit soort vragen even naar het topic: RDR Al Gespot? :thumbs:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    En dat begrijp ik niet, want afgezien van een aantal features die je wel in San Andreas kon doen, was GTA IV helemaal niet zo anders dan de voorgaande GTA games. dus WAT was er nou zo vreselijk anders aan IV dat het gewoon niet fun maakte meer?
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    GTA IV was serieuzer en miste een bepaalt sfeertje die je in San Adreas/ Vice City had. Althans, dat vind ik.
     
  7. James Pond

    James Pond Guest


    Dat er bijna geen fuck te doen was, je teveel geld had, je kon het nergens aan uitgeven, je had superweinig inbreng in hoe missies verliepen ( geen roadblocks etc, invincible bike's ). Ik kan zo nog wel eindeloos doorgaan maar das niet de bedoeling van dit topic.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    De funfactor was gewoon veel lager, ik vond de auto's irritant rijden, je kon niet in vliegtuigen zoals straaljagers , je hebt veel minder fun dingen (zoals Jetpack :cool:), cheats zijn minder leuk etc
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is superofftopic, maar dit is mijn laatste reply hierover dan ;)

    Ik vond juist dat je meer inbreng in de missies had dan ooit tevoren. Die missie bijvoorbeeld dat je die Clarence gozer in dat flatgebouw moet opzoeken, je kunt via de normale ingang gaan en je omhoog zien te werken al schietend op zijn handlangers.

    Of je pakt een heli en je vliegt het dak op van het gebouw en je kunt al zo'n beetje bijna je missie finishen daar. Ik neem aan dat je dat bedoelde met weining inbreng...bij meerdere missies kon je wel degelijk verschillende manieren gebruiken vond ik :)
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je GTA 4 kut vond, ga je deze game ook niet leuk vinden. Tuurlijk andere setting, maar engine, physics, alles is gewoon GTA like. Het schieten en bewegen etc.. zal allemaal iets getweaked zijn, maar niet veel verschillen met GTA.
     
  11. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA IV tot vandaag dag nog geweldig net als elke andere GTA vanaf GTA III(behalve old gen Stories)

    WARNING voor mensen die IV niet leuk vinden, ik denkt dat jullie hezelfde probleem krijgen als je RDR heb uitgespeelt en alle soorten missies hebt gedaan.

    Ben het ook totaal met BigKabuto eens.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hm als ik het zo lees is RDR dus ook geen topgame, GTA4 was niet mijn ding.
    Maar we zullen zien!
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    fixxed ;)
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    In de videotheek sta ik meestal alleen bij de westerns, maar kennelijk is het genre nog heel populair ;)
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een groot fan van Deadwood :) Dus ik heb echt heel veel zin in deze game!

    GTAIV vond ik zo slecht nog niet, heb behoorlijk wat lol gehad in MP. Singleplayer was ook niet verkeerd. Maar deze setting spreekt me meer aan en natuurlijk duels :D
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dat heb ik nou ook... De setting vind ik helemaal geweldig, dus voor mij kan er weinig meer fout gaan. Een beetje goede gameplay is ook belangrijk, maar alleen al met je paard door het wilde westen reizen, lijkt mij helemaal geweldig.
     
  17. Dornbusch

    Dornbusch Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even GTA IV gespeeld en ik weet weer waarom ik er niet doorheen kwam. Op zich vind ik het best leuk maar ik stoor me erg aan twee dingen:

    1. De controls werken erg slecht. Zeker in een gebouw is de besturing en camera erg onhandig.

    2. Je kan niet saven tijdens een missie en er zijn geen checkpoints. Soms moet je vrij lang rijden naar een missie en duurt de missie zelf ook nog vrij lang. Als je dan 5 keer achter elkaar opnieuw moet beginnen dan is het niet leuk meer. Omdat ook de besturing niet zo goed werkt zijn sommige missies vrij moeilijk en ging ik vaak dood.

    Als dit verbeterd is in RDR dan denk ik dat ik deze game ga kopen. Kan iemand mij vertellen of de bovenstaande punten ook in RDR voorkomen?
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    1. Zijn precies hetzelfde als in GTA IV
    2. Je kan nu overal saven, er zijn checkpoints tijdens de missie. Echter heb ik geen idee of je ook zelf kunt saven tijdens de missie..
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Welke film is ECHT het kijken waard om in de stemming te komen voor deze game? :). Ik heb nu Fistful of dollars aanstaan, en Once upon a time in the west ken ik al. Welke MOET ik echt nog zien, eentje die gewoon supergoed is?
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Controls zijn wel getweaked en zijn soepeler of iets dergelijks. Dus ze zijn niet precies hetzelfde. Daarnaast heb ik nog niet echt kritische zaken gelezen over de controls, dus het is waarschijnlijk wel beter dan in GTA IV.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina