Maar als deze 'honden' Roar gebruiken, kunnen ze gewoon nog weg he! Met de ability Arena Trap kunnen ze onder geen mogelijkheid weg. Gewoon een sterke Dugtrio of Trapinch krijgen en hem daarmee aanvallen tot laag HP. Gebruik een Dusk ball (sterk in nacht, sterk in caves) en zorg ervoor dat je deze pokemon in de nacht vangt, of verzet je klok naar 00:00 en vang hem.
Zo ging het bij mij: Haunter: Mean Look Hond: Probeert te ontsnappen wat dus niet lukt waardoor hij zijn beurt verziekt Haunter is te langzaam dus vang je vaak een klap op, maar daarna hypnosis. Dan gewoon ballen gooien. Als ie weer wakker wordt heb je een grote kans dat hij ontsnapt met roar. Wel moet je natuurlijk haunter in het veld blijven houden. Ook als hij slaapt, kan hij roar doen .
Er was laatste een event dat je een route kon openen met alleen maar Pikachu's met een speciale move, heeft iemand zo'n pikachu voor me? Had het spel toen nog niet namelijk.
Wat voor een event was het en wat voor een item kreeg je erbij? Ik kan hem waarschijnlijk krijgen als je dat weet. Bedoel je de Pikachu-colored Pichu en Spiky-eared Pikachu?
Ben zonet een shiny pokemon tegen gekomen, nog nooit gezien aha. Ik besefte het pas laat maar toen ik het eenmaal opmerkte dacht, schrok ik me echt de 'sodetering' en wilde hem vangen maar ik kilde hem.. :| Was een shiny graveler. Ik heb er wel een foto van gemaakt, whaha.
Behalve de kleur,kan je ook aan iets anders zien dat ze shiny zijn? Ik zie mezelf er wel voor aan om hem gewoon te slopen voor ene paar lullige exp, niet door hebbend dat het een shiny is.
Als je een shiny tegenkomt komen er ook een zootje sterren vanaf, als je die over het hoofd ziet dan ben je toe aan een brilletje
hallo vandaag account hier gemaakt. speel soul silver en kom niet verder bij new bark town. ik heb de japanse versie dus weet niet zo goed wat ik moet doen. bij engelse loopt hij ook vast dus daarom japanse XD ik heb alle 8 batches al maar nu staat lyra of zoiets iets zeggen en stuurt mij terug ik kan daar niet in surfen. pokemons: dragonair 32 victreebel 30 pidgeot 42 golem 33 gyarados 38 typhlosion 44 rik
Je moet eerst nog de Ho-Oh halen. Heb je Team Rocket in de Goldenrod Radio Tower al helemaal verslagen? Zo ja, heb je de Kimono Girls ook al helemaal verslagen? Dan moet je nu de Ho-Oh gaan halen in Ecruteak City.
hoi waar zijn de Kimono Girls? ik heb de radio tower al gehaald maar de kimono girls weet ik niet. rik
Dicht bij de Bell Tower. Google het. Ik weet niet meer waar de Bell Tower zit. Er is daar in de buurt een Dance Theater. De rest zie je zelf. Volgens mij is het Violet City...
Helaas klopt dat niet want in HeartGold kan je geen Haunters vangen... En ik kom op elke pokewalker route maar 1 of 2 pokemon tegen, verder geen andere soort. Is dit normaal? Zo had ik vandaag 12x Poké radar gedaan en kwam ik 12x onix tegen.
Safari . Moet je wel de eerste 2 opdrachten hebben gedaan. Na het voltooien van die 2 opdrachten kun je plattforms wisselen zodat je de pokemon tegen komt die je wilt .