1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd, steeds meer gamemodes komen die mafkezen terug en makkelijk neerschieten lukt niet aangezien ze je vaak liggen op te wachten met danger close :mad:..

    @wouw5: P90 Silenced gebruik ik nu al een tijdje, super fijn wapen vooral door het grote magazijn..
    Mini-uzi silenced is ook echt relaxt
    En Fal silenced is helemaal geweldig als je rustig speelt (L)
    normaal rende ik er altijd me rond in combinatie met red dot sight en hardline
    maar met silencer en cold-blooded maak ik echt veel meer kills+ headshots. Ik zit nu op 102 headshots deze prestige..
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ump+extended mag
    maraton+lightweigt en ninja. en dan ook trowing knife.
    M1014+grip shotgun als secundary. ultimate hardore kit. heb menig final kills gemaakt met dat werpmes:) heerlijk
    shotgun heerlijk voor dichtbij in huisjes, zijn ze echt kansloos.
    1 blaf met die shotgun en ze zijn kapot.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  3. Remco

    Remco Guest

    Ja sorry dat jij dat niet zo ervaart, maar de meesten die zitten te campen, zijn gasten die de map amper kennen en geen flauw idee hebben waar je vandaan kan komen. Meestal heb ik ze wel hoor :) En zo niet, dan weet ik precies waar ze zitten en dan haal ik em dan neer. :)
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel HC ook met UMP en extended mags.. Alleen gebruik ik Sleight of hand / lightweight / sitrep.. secondary pistol, switch veel sneller.. aangezien ik altijd secondary trek ipv reloaden..

    Lekker rushen op HC er zijn nog steeds gasten die denken even rustig aan te spelen, die verwachten nooit een rondrennende debiel.. Op het moment dat ze inzoomen sta ik er al naast..:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik snap niet dat mensen de hardcore playlist leuk vinden, je gaat al zo ontzettend snel dood nornaal en nu wil je nog sneller dood? Plus in HC zitten mensen nog meer vastgenageld aan de grond met hun silenced snipers etc.

    Althans dit was mijn ervaring van de aantal keren dat ik het probeerde.
     
  6. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, ik word juist helemaal debiel van alle soorten tubes/danger close en wat..

    Tevens ben je bijna verplicht op een normale TDM om stopping power te hebben om iemand op een normale manier ( 1 magazijn??? ) om te krijgen.. Dan vallen al heel veel proppenschieters af..

    Op HC werken alle soorten wapens op een normale manier, zelfs met de F2000 gaan ze neer.. Er word gecamped ja dat klopt, maar pas je game en perks een beetje aan en je gaat net zo weinig dood als op een normale TDM.

    Alleen heb ik geen verhoogde hardslag van alle stress, van de no skills tubers en weet ik niet wat.. Moet toch rekening houden met mijn hart tenslotte ben ik de 35 al gepasseerd..
     
  7. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het de laatste tijd echt steeds meer dat ik ongeveer een heel magazijn moet legen op iemand voordat die eens omgaat, terwijl ik toch echt met stopping power speel. Maakt ook vrij weinig uit welk wapen ik gebruik. Héél irritant!
     
  8. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus echt de reden dat ik nu alleen nog maar HC speel, het niveau is ook wat beter naar mijn idee.. Laatst speelde ik de gewone TDM met de
    UMP+FMJ ik had 3 kills en al mijn ammo was op.. Vind ik niet normaal..
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ligt volgens mij gewoon aan jullie 8).
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, na 3 kills geen ammo meer hebben ligt toch echt aan de speler 8) Mijn M16 was meestal leeg na 10-15 kills ongeveer, lag inbegrepen. Als dat niet genoeg is dan is er nog altijd de LMG of de wapens van anderen.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, als na 3 kills je ammo op heb is met een UMP dan moet je toch écht een keer leren richten. :+

    Met een Scar kan ik het wel begrijpen maar een UMP is zo ontzettend sterk en heeft redelijk veel kogels.
     
  12. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Raak schieten schijnt te helpen :)
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan mijn leeftijd liggen neem ik aan..O-) Heb ik ook nog control freaks erop.. Maar ik ben pas prestige 5..:D
     
  14. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Met UMP moet je ook niet je trigger blijven inhouden anders schiet je die kogels voor niets. Af en toe je trigger loslaten werkt veel beter voor de UMP (..heb ik gemerkt).
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Met de UMP kan je werkelijk iemand over een halve map schieten wanneer je het rustig doet.

    Als je echt zoveel kogels nodig hebt om iemand te doden probeer misschien je sensitivity omlaag te doen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sitrep pro is zo geniaal :D
    ik hoor iedereen nu aankomen, zelfs al zijn ze achter een muur of in een gebouw en ik erbuiten..
    vooral mensen in me rug hoeven niets meer te flikken ik hoor ze toch al bij lange na aankomen..
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn er eigenlijk echt mensen die hun sensivity op low hebben staan? 8)
    Ik vind sensivity op 7 al traag nu ik op 10 kan spelen en ik raad het dan ook iedereen aan om er gewoon aan te wennen.. kan je ook zo veel voordeel uit halen.
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze hebben ninja po, zoals ik O-)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tsja daar valt niets tegen te doen
    maar geloof me er lopen echt zo weinig mensen rond met ninja(pro) 8)
    ik gebruikte het ook normaal gesproken maar je wilt natuurlijk veel liever commando :+
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die kan je dan ook horen hoor ;). Ninja Pro deelt de hoeveelheid geluid die je maakt met 4 en Sitrep Pro vermenigvuldigt het weer met 4. Ninja Pro maakt je dus niet geheel stil.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina