[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Level 39, laatste paar dagen best veel gespeeld :9. Lag viel wel mee, meestal 2 schoten om iemand te downen.

2. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    is de multiplayer al een beetje vetter geworden ? ik had veel last van lag altijd en veel mensen met de lancer

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Niets veranderd.
    Gewoon geluk hebben dat je een fatsoenlijk potje kan spelen.
    Wordt nog steeds veel met de lancer gespeeld. Op zich niet erg, als men je er niet mee zaagt.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Jongens ik ben de single player van Gears of War 2 nog eens aan het spelen, maar nu op insane. Zit vast bij een stukje, heeft iemand zin in co-op? Voeg me toe ArtificialFaith. Ik ben er nu!

5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Whaha ja zoals al is gezegd is wingman echt lastig als je lag hebt..
    Maar als je met een goeie teammate speelt is het goed te doen :)
    Heb met een goeie vriend van mij aardig wat wingman gespeeld en uiteindelijk van een 0,5 win/loss ratio ( met zo'n 50 of 60 matches meer verloren dan gewonnen ) Toch beide onze win/loss op wingman op kunnen halen tot 1! :D
    Waren wel toffe tijden maar dit spel blijft online toch wat te laggy als je het mij vraagt..

6. kaaskop91

kaaskop91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he

net het spel op casual uitgespeeld, mr ben nu wel toe aan het echte werk.

ik zoek een buddy om het spel in co-op op insane uit te spelen.

je kan me toevoegen (gt= Luuk91) of ff een berichtje sturen:thumbs:

cheers_0/

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand tips om de 6 Reavers te verslaan voordat zij de comm array vernietigen? Heb heel het spel in m'n eentje op Hardcore doorgespeeld, maar zit hier nu vast.

EDIT: Ben er inmiddels voorbij gekomen. Geen idee waarom, opeens was het klaar en mocht ik weg. Raar stukje.

8. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoi
    ik speel gow 2 horde wie wil met mee gamen voeg me maar toe

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, fucking geweldig weer dit! Mijn rank + Seriously 2.0 zijn zomaar uit het niets gereset? Leuk hoor, level 93 + 50.000 kills weg...

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb ik ook gehad, meteen gekapt met gears.

11. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe update!

Het is natuurlijk wel laat maar toch fijn om te horen al de dingen die vernieuwd zijn.

12. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog net voordat ze het hebben gefixed in de TU.... Just my fucking luck...

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klinkt goed die TU6 en eindelijk weer de Player Matches zoals in Gears 1... heerlijk! :thumbs: Ook fijn dat de Host selectie nauwkeurig wordt. Laten we hopen dat die gare Amerikaanse en Mexicaanse verbindingen verleden tijd zijn. Tenzij ze lopen te bridgen, want daar doe je helaas niks tegen. :+

Da's heel zuur, maar meestal ligt dat aan je zelf. Ik weet niet of je offline zonder update heb gespeeld of onder het spelen je console hebt uitgezet? Het probleem is dat er constant data wordt opgeslagen voor o.a. die Seriously 2.0 Achievement en als je net terwijl die data wordt opgeslagen je console uitzet, dan ben je sowieso alles kwijt.

Maar... is er nog een lichtpuntje! Ik weet niet of je daarna nog hebt gespeeld, maar zodra je merkt dat je alles kwijt bent moet je gelijk terug naar het Dashboard en je Gamertag recoveren. Daarmee haal je je oude data terug, maar zodra je gaat spelen dan wordt de data overschreven en ben je het voorgoed kwijt. ;)

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geprobeert het te recoveren maar ik was nog steeds een level 1. Ik had allang geen Gears meer gedaan dus ik kreeg zo'n update toen het spel opstartte, dit zal hoogstwaarschijnlijk wel de oorzaak zijn geweest...

By the way, ik herken je Gamertag van Gears 1! Ik heb enkele dagen geleden nog een Player Match met je gespeeld :p

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind ik niet aan jezelf liggen, is gewoon achterlijk dat zoiets mogelijk is.

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt natuurlijk aan de game maar als je weet dat de glitch bestaat kan je hem voorkomen, dat bedoelde Lethal AK47 neem ik aan. Het is dus niet puur random.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou kunnen, zonde! |:-

Haha, ja kan goed kloppen. :D Aangezien er toch veel te veel vage dingen gebeuren in Gears 2 de laatste tijd en ik gelukkig Level 100 ben, speel ik weer wat vaker Gears 1 en ik mis eerlijk gezegt die Shotgun... zo relaxt! _O_ En misschien ligt het aan mij, maar Gears 1 heeft ook veel meer sfeer en is lekker rauw. Als ik bijv. op Mansion speel in Gears 1, dan voel ik me echt veel meer thuis dan in Gears 2. :)

Klopt. :)

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, als je weet dat ie bestaat. Maarja, hoe moet ik dat weten? Ik wil gewoon mijn spel spelen en verder geen research te hoeven doen naar eventuele glitches of iets dergelijks.
    Ik ben al weken meer Gears 1 aan het spelen, de Shotgun is veel vetter, het geluid en hoe je tegenstanders uitelkaar spletteren is veel bruter in G1. Ik heb ook het gevoel dat Gears 1 meer om skill dan connection gaat, in Gears2 verlies je soms gewoon puur op connections...

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou echt compleet gek worden als mij dat zou overkomen.

Maar, in welk opzicht verschilt een player match nou echt van een ranked match? Of is dat enkel het join session in progress gebeuren wat er bij ranked matches niet in zit?

Edit:
    En hoop dat ze Jacinto glitch eruit hebben gehaald, waarbij ze bij spwan points achter hek klimmen. Ook hinderlijk bij Paviljon dat ze beneden in hoekje gaan staan met mortar en door het gebouw heen knallen.

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  20. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk, het zou inderdaad niet nodig moeten zijn om zulke dingen op te zoeken. Ik heb er gelukkig van een vriend van gehoord anders had het mij misschien ook gebeurd. Ik hoop dat het na de aankomende update volledig opgelost is zodat ik er niet meer aan hoef te denken als ik weer eens GoW2 ga spelen.

Deel Deze Pagina