De deadline is over precies een week, geen dag later. Ik beslis dan wie er wel en niet doorgaan, hier kan niet over gecorrespondeerd worden. Morgen stuur ik iedereen nog een laatste reminder, jammer inderdaad dat met name Poule A niks van zich laat horen
Hier was ik al bang voor met 32 teams.. helemaal hier op XBW.. altijd wel gappies die denken oh leuk een WK ik doe mee en vervolgens om wat voor reden dan ook afhaken..
Mja ik heb weer die problemen met NAT. Ik kan soms wel matches vinden met random gasten maar 7/10 krijg ik zo'n foutmelding, zeker als ik het probeer met friends. Dus ik geef het toernooi dan ook op, heb het wel geprobeerd, maar het lukte maar niet. En na 30 minuten proberen een match te maken heb je het wel gehad.
Ik zal niet vertellen wat ik ga doen als het zo blijft over precies één week maar ik kan wel verklappen dat er dan verassende teams in de 2de ronde komen te zitten.
mooiste zou zijn als iedereen die active en niet door is nu door gaat en niet naar poule wordt gekekeken anders duren de "finales"ook weer een maand XD
Dat zal wel meevallen, het is dan maar 1 wedstrijd en er zit een prijs aan het tournooi verbonden wat ook wel zal meewerken
Moet ook nog tegen twee tegenstanders spelen in poule F maarja, heb ze nog maar zelden online gezien.
POULE C Verenigde Staten (ExoSkeleton) 2 - 2 Algerije (TobiasBB) 12' Djebbour 45' Donovan 59' Ghezzal 84' Bradley Denk dat een gelijkspel wel een terechte uitslag is. Het spelbeeld was gelijk alleen had TobiasBB wel betere kansen. Goed gespeeld TobiasBB. Spoiler
Xbox Live message is de beste oplossing Ik heb wel weinig reacties op mijn PM gehad.. erg jammer maar de 2de ronde zal gespeeld worden, hoeveel teams er ook zijn.