[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou mij niet verbazen als dit een nieuwe franchise wordt hoor, verwachtte Rockstar ook niet nog grotere sales dan GTA IV? Ik geloof daar niks van, maar wie zal het zeggen? :)
     
  2. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    nou in een 2e deel zou heel de fun eraf zijn van paardje rijden en treinen over iemand heen laten rijden , of postkoetse beroven endergelijke
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    Waarom denk je dat?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar autos/motors etc jatten, missies doen voor mensen en mensen doodschieten....is toch ook een hele tijd lang gebleven? En ik weet zeker dat HEEL veel mensen op een vijfde deel ervan zitten te wachten. ;)

    Omdat we RDR nog niet gespeeld hebben, verwachten wij dat dit gelijk de beste western game ooit zal zijn, en dat geloof ik ook echt wel. Maar let maar op, straks na een tijdje spelen ga je denken' hmm, dit zouden ze in een vervolg net even anders kunnen doen' etc....weet het wel zeker :)
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Toen ik GTA 3 voor het eerst speelde vond ik het echt het beste spel ooit, ik was nog jong en naief :+, maar toen kwam vice city en die was echt zoveel beter. Ik geloof dus best dat ze bij een nieuwe Red Dead wel wat dingen kunnen verbeteren of toevoegen
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Omdat de meeste winkels ze pas gaan verkopen als andere winkels gaan verkopen. En aangezien BS verkoopt ( en daar is bewijs van) gaan ze hem ook verkopen bijvoorbeeld Dixons, FRS ;)
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Vergeten jullie dat dit al een sequel is? :p
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het zelfde als GTA 2 en 3 vergelijken, telt niet ;)
     
  9. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Degenen die RDR bij ZH gaming hebben besteld hebben geen melding gekregen ofzo over beperkte levering? Want dit heb ik namelijk wel bij playmefirst.nl en daar zit ik best wel mee want ik wil de game op de dag van release in huis. Maar kan ik hem dan nog bij ZH gaming bestellen?
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Die elke keer weer anders waren en anders reageerde. (Er is nu eenmaal meer varieatie in auto merken dan in paardenrassen.)

    Dat vind je in elke sandbox game.

    Mensen doodschieten, Daar verdiend de gamingindustrie al jaren hun brood mee.


    Punt is dat je met elke nieuwe GTA game weer een andere stad/setting voor je kiezen kreeg,
    Als elke GTA zich in hetzelfde (maar net even anders eruitziende) Liberty City zou afspelen raak je het ook snel zat.
    Dat gevoel had ik al een beetje met de twee expansions van GTA IV.

    Maar met Saints Row II was dat echt te erg, Die game verveelde wel zo snel met exact dezelfde stad + plus een beetje aanbouw.


    Dat wil niet zeggen dat ik niet zit te wachten op een RDR 2,
    Heel graag zelfs.

    Maar dan wel een soort prequel waarbij je in de tijd speelt dat John Marston nog een outlaw was bijvoorbeeld.
    Of in de tijd dat de indiaanen werden uitgeroeit (Maar dan moeten we wel genoegen nemen met zeer oude wapens.)
    En met wie wij dan spelen moet Rockstar zelf maar verzinnen.

    Genoeg mogenlijkheden.

    Game en physics engine zijn prima dus de mogenlijkheden zijn in theorie eindeloos.

    Maar vergeet niet dat de kans op een opvolger wel geheel afhangt van het succes van deze game.
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Door welke studio is deze eigenlijk gemaakt? Door die van Midnight Club toch? Is ook de maker van de RAGE engine, die zullen hem dan wel optimaal benutten.
     
  12. DY_DEAD

    DY_DEAD Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar San Diego, wat volgens mij idd de studio was die Midnight Club maakte (weet 't niet zeker). En deze hebben inderdaad de RAGE engine gemaakt, vandaar de spectaculaire graphics.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dan zou ik voor ZHgaming gaan als je nog niks besteld hebt. Ik heb geen enkele mail gehad met zo'n bericht gelukkig nee. Ik wilde het op mediaoffer bestellen en ineens zag ik dat ie uitverkocht was. Dus toen gelijk ZHgaming gemailt en die zei dat ze het opstuurden de dag voor release...en niks over beperkte levering. Dus ik zou het doen gozer.


    Net The good, bad and the ugly gezien. En ook gelijk voor het eerst...aaaah wat een nice film zeg, geweldig gewoon. Die blik van Clint in die film ook he...prachtig blijft dat toch.
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Zeer zeker een dope film, kan persoonlijk ook Once Upon A Time In The West aanraden, dat is sowieso een topper. Ookal hou je misschien niet van Westerns, het is echt een masterfilm ^^.
     
  15. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, krijg nou net een mailtje van game.se dat mn order nu behandeld word
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Once upon a Time in the West is briljant idd. Eigenlijk mijn favoriete western, en een schitterende soundtrack. Het is zo'n film die je ook prima kan opzetten om gewoon als 'achtergrond geluid' te dienen...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Deze heb ik een tijdje terug voor het eerst gezien, in Blu Ray kwaliteit, fantastisch inderdaad. En ik hou absoluut wel van Westerns, als ze goed zijn...count me in!!!! :)
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ah, een mooie tip. Ben altijd op zoek naar meesterwerkjes die ik nog niet heb gezien. Ik zie een 8,8 op imdb. Beetje jammer dat de dvd bij bol en frs 20 euro kost. Dus ben hem maar aan het downloaden, ga er niet vanuit dat die binnenkort op tv is. Als die bevalt koop ik hem wel een keer. The Good, The Bad and The Ugly heb ik wel een keer gezien. Was leuk, maar die hoef ik niet zo snel 2 keer te zien.
     
  19. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik had heb al besteld bij playmefirst.nl, maar daar kan ik hem nog cancellen, dus dan bestel ik hem denk ik bij ZH gaming.
     
  20. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina