[Red Dead Redemption] Reviews en de (hoge) cijfers die erbij horen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 17 mei 2010.

  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze dit keer overigens niet btw :) het enige dat ze zeggen is ja een vet einde :p
     
  2. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch ook gewoon luisteren zonder te kijken! xD
     
  3. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
  4. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    En de review van een van de "grote" websites is ook binnen. Die van Gamespot....een 9,5

    http://www.gamespot.com/xbox360/action/reddeadredemption/review.html?tag=topslot;thumb;1

    "This is an outstanding game that tells a great story with memorable and occasionally laugh-out-loud-funny characters. Think about great moments that you remember from spaghetti Western movies, put them all into one 20- to 40-hour epic feature, and picture yourself in the starring role. Now you have some idea of what's waiting for you in Red Dead Redemption."
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou je zeggen dat gametrailers en IGN niet groot zijn ? :p
     
  6. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee zeg ik dat dan? Ik zeg een van de "grote". als je een paar pagina's terug leest zie je dat ign en gametrailers daar ook onder vallen :thumbs:
     
  7. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg goede cijfers allemaal! :D
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mja, dat is marketing. ik heb enorm sterk de indruk dat er deals gesloten worden met magazines. In ruil voor hoge cijfers krijgen ze een previewcode, een uitnodiging of mogen ze een eerste review schrijven.
    Magazines die daar niet in meegaan krijgen volgens mij ook niet zoveel nieuws of worden een volgende keer gewoon overgeslagen.

    Ik heb bijvoorbeeld bij de PU altijd heel sterk het idee dat dit speelt met Rockstar.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ach, de PU is sowieso toch troep dus lekker boeiend wat hun ervan vinden. PU lees je niet voor de reviews.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee, maar het zou dus wel zuur zijn als ze aan dat soort dingen mee zouden doen en daardoor hun cijfers laten bepalen.

    De reviews vind ik leuk geschreven, voor echt serieuze reviews kijk ik ook op andere plekken. :)
     

Deel Deze Pagina