Demo staat in de US inmiddels online. Ben em nu aan het downloaden. Geen zin om te wachten tot vanmiddag/vanavond.
Zometeen ook maar eens opstarten. Geen MP dus? Voorproefje van de Track Editor ook niet? Zeker maar 1 baan.
Je kunt wel banen, mannetjes en karts maken. Alleen veel minder uitgebreid natuurlijk en je kunt er niet mee rijden.
De game krijgt van mij al +10 punten door het hebben van een photomode. Spoiler 't is nog niks speciaals. edit: En mijn automobiel: Spoiler Letters zijn erg scheef.
Demo net gespeeld en het speelt toch wel wat fijner dan de beta. Ga deze later wel eens uit de budgetbak oppikken
Hm, ik vind de besturing toch nog wat losjes aanvoelen. Het editen van je poppetje en tracks is wel een stuk fijner / gemakkelijker dan bij LBP.
Gewoon beide toch? RDR is een zekerheidje, en ik zit er verder ook over na te denken om als afwisseling een racegame te nemen (Blur of S/S). Sorry, geen Modnation.
Heb modnation Racers en moet zeggen is toch aardige game die toch lekker weg speelt, zijn al veel banen online zeg 94 pagina's met op elke pagina 12 tracks dus aardig wat.
Ik ga hem morgen samen met Red Dead Redemption halen. Dus wil je me toevoegen (of je PSN ID sturen)? Voor iedereen die de game ook gaat kopen, voeg me toe! Davey666_NL is mijn PSN ID
Ik ga de demo dadelijk een kansje geven. Reviews zijn erg positief en een 'Mario Kart' look-a-like voor de PS3 kan geen kwaad! Edit: Demo is wel stoer zeg! Mario Kart op de PS3 in principe
Dit is goed Heb nu 4,5 uur (van de 6 in totaal) gespeeld met de level editor en die is echt ge-ni-aal Hopelijk komen er snel nieuwe thema's en spullen bij voor de level editor!
Ik heb me nog niet bezig gehouden met de track editor, maar het racen zelf is echt lachen. Toch wel een verrassing voor me deze game, want tot voor een paar maanden geleden had ik er nog nooit van gehoord. Staan ook al veel toffe mods en karts online, rij nu met Clown Bassie.
Ik heb de game ook binnen gekregen. Ik zag toevallig dat in de Playstation mailing van deze week een gratis PSN code zat voor een speelbare SackBoy (figuurtje uit LittleBigPlanet) voor ModNation.