Zag het filmpje tot 2 minuten maar had wel zoiets van, wtf. Dat zou zoiets echt niet meer gedaan worden...Ik kan dat soort films altijd erg waarderen...het zijn de ik moet mezelf niet al te serieus nemen films met toch een bepaalt horror gedachte erachter! Wou dat ze dat nu eens wat vaker deden....
Ik kende hele Brain dead nog niet maar het word nu zeker een must see! Nog andere tips in die genre? *als je dat als een genre kunt opvatten* Evil dead ken ik alle 3 de films en dat zijn echt super films en behoren in mijn top 10 lijstje! Deel 2 vond ik zelf het beste...
Prince of Persia: Sands of Time
Nou voorspelbaar. Opzicht best wel een slechte film...sommige special effect waren zo overduidelijk te zien dat je nog afvroeg waarom ze de touwtjes er nog afhaalden? De andere waren wel weer bijzonder goed. Opzicht verder bijzonder voorspelbaar, in het begin...in het begin twijfelde je al om iets en na een half uur bleek het totaal wat anders te zijn. Op het einde had je het dan toch wel weer goed gegokt.
De vrouwelijke hoofdrolspeelsters was er wel 1 uit 1000 Zij was al een genot om naar te kijken en haalde het langdradige gedoe wel weg uit de film. Teleurstellend en had er meer van verwacht.
7/10
Laatst bewerkt: 19 mei 2010