gameloft Rise Of Lost Empires is #FREE for 2 hours http://j.mp/a7i7wf Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Ben benieuwd gameloft Today's #HappyHour #FREE game will be 1 of @Gameloft 's TOP 3 best seller of all times, definitely a must-have, don't miss it!
Ik heb er al veel gemist van Gameloft, maar wel een paar leuke meegepakt. Ik hoop stiekem een beetje op Settlers.
TheOnlyRico. Ik denk alleen niet dat ik je kan toevoegen. Ik heb nu al 10 nieuwe mensen toegevoegd, en 2 verwijderd, maar mijn vriendenlijst wordt niet geupdate... Ik verwijder hem wel even en start opnieuw.
Ik niet want die heb ik al Ze hebben wel al gezegd dat ie groot is, dus dat je wifi nodig hebt om m te downloaden. Oh en ook dat hij de komende 4 uur nog niet uitkomt, dus iig na 9'en!
Twitter for iPhone is verschenen in de US iTunes Store. Zojuist geïnstalleerd op m'n iPhone. Weinig nieuws onder de zon want het is gewoon een update op Tweetie 2.0.
In de Nederlandse store is hij via de updates beschikbaar, maar nog niet los te vinden. Had je Tweetie 2.0 dan kan je nu dus updaten!
Pff, ik zat echt te wachten op Settlers. Deze game kost nog slechts 0.79 euro. Vandaar ook waarschijnlijk.
Ik ben toe aan wat nieuwe Apps! Laten we anders even onze favoriete apps met elkaar delen. Zo ontdekken we nog eens wat nieuws. Soundhound Shazam, maar dan beter. Hij herkent liedjes al door de melodie te nuriën. Depict Online tekenspel! Je hebt het vast weleens op internet gespeeld: Degene die aan de beurt is krijgt een woord dat hij moet tekenen. Andere spelers moeten raden wat er getekend wordt. Super leuk dat dit nu ook op de iPhone kan! Totemo Verslavend puzzelspel waarbij je moet zorgen dat alle wezentjes van je scherm verdwijnen. iPc Applicatie van iPhoneclub.nl. Overal het laatste iPhonenieuws lezen.
Dankje Furies! Gelijk Soundhound en Totemo gedownload. Hier mijn favorieten dan maar: Monster Pinball Heel leuk spel met erg veel verschillende levels Charadium Je probeert tekeningen van andere mensen te raden, en andersom