1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    M'n eerste nuke gehaald met 37-0-7 TDM.

    _O_

    Vond het wel noemenswaardig.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gefeliciteerd!!

    Ik heb ook nog maar 1 nuke op m'n naam en ik heb het pas in m'n 7e prestige gehaald,ik moet er wel bij zeggen dat ik niet vaak de nuke had ingesteld omdat ik gewoonweg te vaak het verneukte bij de 23/24e kill8)

    @ferronn
    Ik speel op 7/8 maar iemand uit mijn lijst speelt op 2... echt pijnlijk om hem te zien spelen ondanks dat hij goed is haalt hij vaak de draai te laat...
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: really?
    whoo wist dit niet..
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    SitRep Pro has no effect on Ninja Pro. [1] Players using SitRep Pro will not be able to hear Ninja Pro users more easily than players who are not using SitRep Pro.

    niet dus...
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Bron? Vond namelijk wat ik zei (en dat heb ik gewoon gelezen van een site met statistieken over wat Ninja en Sitrep deden (ook andere perks)) wel erg logisch klinken. Ik zou het het liefst zelf wel willen uitproberen, maar ik heb geen tijd om Sitrep Pro te halen :+.

    En de volgende keer is het beter om de Edit knop te gebruiken ipv te dubbelposten ;).
     
  6. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel zo eerlijk en gebalanceerd, dat je iedere perk van elkaar kunt wegstrepen.. Ik gebrui zelf ook ninja pro / sitrep pro heb ik bijna unlocked..
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Net dit spel weer ff online gedaan

    wat een gare zooi haha gaat echt nergens over.
     
  8. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Sitrep cancelled ninja helaas niet uit.. Had wel zo netjes geweest..


    Alleen eerste gedeelte is interesant..

    Ik heb gemerkt dat als je een goeie headset hebt het echt gewoon bijna eng is om met Sitrep te spelen :+

    Maar doordat sitrep ninja niet uit cancelled vind ik ninja vele malen nuttiger in S&D. In FFA is sitrep nog wel eens handig..
    En verder heb ik sitrep niet uitgetest in andere gametypes :eek:
     
  9. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    wow speel je dan altijd hc?
    Natuurlijk is snel draaien handig maar van ver weg ff iemand dooden is dan wel lastig hoor. (en ik maar vaak longshots, ong 900 keer de most longshot accolade is het lijstje dus.)
    ik speel zelf altijd gewoon waar het spel het op zet, in dit geval dus 3 en ik vind het prima. K/d'tje van 2.08:)
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ook nog steeds de beste scores op sensitivity 4 met aussault. Maar ik vind dat gewoon retesaai geworden, doe mij maar sniperen op sensitivity 8 ofz.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Omdat je kont zuigt?

    Wow, echt een ziek potje net. Ik kreeg een Care Package met een AC130 erin, en later in het potje kreeg ik er gewoon nog 1 8)
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    AC130 is echt bagger, heb nog liever een predator.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Altijd lekker :)

    Vandaag eventjes gespeeld. Ging weer goed. 2x een AC130.
    Care-Package - Harrier Airstrike - AC130.
    HOP! Had de AC130, ging dood ... schiet daarna 4 campers neer om een Care Package te krijgen. Zat een AC130 in. In m'n allereerste Care-Package zat een UAV-Jammer. Die krijg ik echt tevaak. Spijtig dat sommige spelers je al gelijk beschuldigen van cheaten als je 2x kort achter elkaar een AC130 roept. Nu nog 400 kills te gaan, dan heb ik een leuk embleem.
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Hoezo? Ik had toch wel een stuk of 7 kills, dat lukt me met een Predator niet hoor :9
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Meestal weet ik maar 2 of 3 kills (heel af en toe iets meer) met dat ding te fixen en dan zit ik vast in die laptop voor best wel een tijd. Dan heb ik liever een predator om 1 of 2 kills in no-time te fixen en dan weer gewoon weer verder te kunnen.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    AC-130 is gewoon veel leuker om mee te spelen dan met een CG. Zelfde geldt voor een Stealth Bomber. Waardeloos bij bijv. TDM, maar het ziet er gewoon tof uit
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het altijd angstaanjagend om dat vliegtuig te horen, maar niet te kunnen zien waar die dropt, dat ding heeft ook gewoon zo'n gigantische range. Heb er een keer 6 kills op 5 verschillende mee gemaakt bij Demolition op Sub-Base. Iemand spawnde er gewoon opnieuw in :+. Maat van me heeft dat toen nog gecaptured, zal eens vragen of die dat nog heeft.
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het voor adhd zieltjes is zoals jij :):
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel op low (1 dus!) en gewoon puur dat ik betere minimale correcties kan maken.
    Oké ik kan minder snel om draaien maar geloof me, ik haal genoeg kills op 1 en als ik hoger ga gaat het niet beter:+
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jemig, op 1 kan je toch niet normaal spelen? Je komt geen zak voor uit dan en even snel draaien als je iemand hoort is er niet bij. Wil jou wel eens SND zien doen zeg.

    TOenstraks trouwens geniaal potje SND op Rust. Paar Engelsen nodigden me uit voor een private match alleen quickscopen en no-scopen. Na 20 rondjes stond ik 30-4 oid en wouden ze me kicken omdat ze dachten dat ik een aimbot had. Lol!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina