Aaaaargh, ik kon m'n tranen niet in bedwang houden. Spoiler M'n twee favo characters dood in één aflevering.
reactie op een echte spoiler... Spoiler Was eigenlijk te verwachten, in Lost leeft iedereen nog, als je ze niet echt dood ziet gaan
Ja daarom, bij lost kan echt alles gebeuren Ben wel echt benieuwd hoe het nu gaat eindigen. nog maar een paar afleveringen te gaan.
Nieuwe aflevering probeert meer antwoorden te geven, maar ik vind het nou niet echt verhelderend...ben bang dat het ook niet veel duidelijker zal worden. Wel een toffe aflevering though.
Herstel van mijn eerdere spoiler Spoiler Meerdere bronnen spreken elkaar tegen dus misschien is die toch wel dood
Nee, het biedt niet echt duidelijk inzicht. Spoiler Wat het smokemonster nu precies is, is ook nog steeds onduidelijk. Het is denk ik niet die broer van Jacob maar simpelweg een hele andere entiteit die de gedaante van de broer van Jacob kon overnemen en daardoor vrij kwam toen die broer in dat licht terecht kwam. Was dat licht nu trouwens helemaal uit? Daar leek het wel op. Maar dat rad is uiteindelijk toch gebouwd en toen ze eraan gingen draaien kwam er ook een wit (volgens mij niet dat goud/gele van deze episode) licht. Het blijft vaag. Hoeveel episodes eigenlijk nog?
Spoiler Ik snap jullie niet, het gaat er niet meer om waar het licht en die vrouw vandaan komen. Lost gaat niet alleen puur om de vragen, al was dat altijd wel een geniaal aspect! Zie het als een sprookje in de echt wereld. Ik vind het geweldig, als ze niets meer gaan uitleggen over het licht etc, is het voor mij misschien wel ok. Zo'n bizar maar geniaal verhaal! De origineelste series die ik ooit heb gezien. Ben benieuwd hoe het af loopt!
Ja dat begrijp ik ook wel, maar het blijft vrij vaag. Juist doordat die serie zo veel vragen oproept, krijg je ook de behoefte om antwoord te krijgen op die vragen. Spoiler Bijvoorbeeld: who the fuck is die vrouw, waarom kunnen ze elkaar niet doden, waarom gaan ze überhaupt niet dood, what the fuck is dat licht, waarom wordt er een smokeymonster vrijgelaten als er iemand dat licht in gaat??? Zonder antwoord op die vragen blijft de serie steengoed, maar ik vind het persoonlijk strontvervelend. Misschien ben ik gewoon te nieuwgierig.
Spoiler Ja, ik houd wel van open eindes, geeft ruimte om te speculeren . Maar is en blijft een kwestie van smaak.
Zondag nacht de finale in Amerika van 100 minuten. Gelukkig maandag vrij. En dan... is het allemaal voorbij.
Hoewel ik het echt een topserie vind kan het me niet betreuren, denk dat seizoen gewoon een goede afsluiter is.
Wow, de alternate timeline komt echt tot een geweldige climax. Vind het echt een geweldige timeline. Heerlijk hoe alles zo bij elkaar komt. Goede aflevering weer! Ben echt ontzettend benieuwd hoe dit nu gaat aflopen. Weer antwoorden gehad! Spoiler Richard dood, klap, dood. Wut. Ben, zo slecht als maar kan, nice! Desmond!
Spoiler Ik denk dat Jack ook dood gaat. En dat degene die niet sterft uiteindelijk degene is die Jacob daadwerkelijk opvolgt. En ik denk dat dat Hugo wordt. Net zo'n suffe goedzak als Jacob zelf.
Jacob was het toch ook? Toch is het Smocke via Ben gelukt. En Ben is weer op het killerspad...zou mij iig niks verbazen. Mocht Jack het wel blijven dan ook best hoor. Ik kan iig niet wachten tot maandagochtend.