Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.679
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Phuhu idd.
    Cared mij zo'n bedrijf als Activision nou. :+
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Na weet-ik-veel hoeveel posts begrijpen we jou visie op Call of Duty wel. Als je het niet wilt spelen, doe het dan niet. Laat andere lekker zelf bepalen aan welke game ze de voorkeur geven. Zowat elke shooter is lineair. Wil je er ééntje waarbij je zelf je pad kan bepalen dan heb je alweer een game van mindere kwaliteit of alles ziet er uit zoals in Borderlands. Call of Duty is al JAAAAAAAAAAREN een lineaire shooter. Laat het dat ook lekker. Why change a winning formula? Voor de rest moet je je feiten van Activision vs Infinity Ward ook even doornemen. Activision heeft de 2 topmannen ontslagen. De overige 33 ( geloof ik ) hebben zelf ontslag genomen vanwege het beleid van Activision. Zelf heeft IW 2.5 MILJARD gecashed aan DLC en de game zelf. Klagen mogen ze dus echt niet ... beide niet.

    Maar...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Toppost, niks op aan te merken!:thumbs:
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik hoop trouwens dat ze wel emblems en titles van MW2 erin verwerken, zijn echt leuk om te verzamelen imo :thumbs:.
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Go Rampage \o/

    Daarnaast vond ik de SP van MW2 de makkelijkste ooit, dus hoe Mr. Pond bij dat 'ze schieten je zo lek' komt? Ga dan maar eens deeltje 2 spelen ;)

    Maar genoeg hierover inderdaad. Ik zit wel te wachten op Black Ops, er kunnen voor mij niet genoeg CoDs uitkomen. Ik speel ze allemaal met veel plezier, SP en MP. Jammer dat ik niet eens een keer wordt weggeblazen door de graphics, dat blijft een verbeterpuntje. Online blijft het een van de sterkste games, dus daar ben ik niet zo bang voor. Ofwel, kom maar op! :)
     
  6. James Pond

    James Pond Guest

    Sorry hoor, maar ik reageerde alleen maar op mensen die op mijn post reageerden.

    Oh en why change a winning formula? Omdat het nu wel erg op uitmelken begint te lijken, aangezien Kotick dit jaar nog 3 CoD games wil uitbrengen :\.

    En ik weet alle feiten wel, ik weet dat alleen de 2 topmannen ontslagen zijn, maar waarom denk je dat de rest opgestapt is? Zo'n verrot bedrijf wil je toch niet ondersteunen door lekker de sequels te kopen? Maargoed je moet het zelf weten, ik stelde de vraag in het begin alleen maar omdat ik niet snap dat er nog mensen zo enthousiast kunnen zijn over een CoD titel die draait op een zwaar verouderde engine, met graphics die tegenwoordig echt niet meer kunnen, lineare gameplay waar je zelf geen inbreng in hebt etc etc. Als jij hem wilt kopen prima, snap het alleen niet :).
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Onder uitmelken versta ik een game die na een aantal jaren amper veranderd wordt.. zoals GH, Rock Band. (Alleen nieuwe nummers) en niet een CoD waar je echt nieuwe levels, wapens, single player enz krijgt.
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze wordt vast tien keer beter dan mw2.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    True.

    Ik MW2 zeker niet slecht. Singleplay was kort en het verhaal was niet echt interesant. Beetje voor de hand liggend was het. Maar het zag er goed uit, wapens waren leuk en ook mooi en de multiplayer was goed. Een echt goede game. Het is alleen dat MW1 echt als een revolutie kwam met veel vernieuwing en het was de eerste COD in deze moderne tijd. Dat is de reden dat MW2 tegenviel. het was niet zo vernieuwend als COD 4 dat was. Daarom viel het voor mij erg tegen, maar voor mensen die alleen COD 5 hebben gespeeld, of COD 4 weinig, was dit prima.

    Ik hoop dat er met Black Ops er een goede singleplayer komt. Zoals die van WAW. die was prima en duurde langer. Multiplayer wordt ook wel top. Gewoon hopen op vernieuwing en variatie. Een vette sfeer, goede wapens en een geheel andere setting dan MW en WAW geven deze titel veel potentie.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  10. Remco

    Remco Guest

    Voor de hand liggend? :eek:
    Ghost gaat dood, man, ik moest bijna huilen! :cool:. Nee serieus, dat vond ik best verrassend.
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de trailer ben ik zeker weer benieuwd ja.

    Ziet er allemaal weer lekker duister uit daar hou ik wel van.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kon veel voorspellen. Het was zoals eerder al gezegd lineair. Een pat. Er waren wel gebeurtenissen die je niet kon weten maar veel was wel voor de hand liggend vond ik.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]m0tMq9iKc20[/yt]
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, ik weet niet. Bij de helft van het verhaal had ik wel zoiets van: WTF? Ook die connectie tussen de vliegveld scene (die ik trouwens echt HEEEEL slecht vond - geen interactie) en de invasie vond ik erg slecht gemaakt.

    Ik werd wel verrast toen

    Ghost en Roach werden doodgeschoten. Ik vond die miniscene daarvoor wel episch, met die minibird :cool:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij begrijpt het echt niet.

    Call of Duty : Modern Warfare 2 werd gemaakt door Infinity Ward NIET door Treyarch.

    De 2 topmannen zijn ontslagen. Dat zal zo z'n redenen wel hebben. Deze 2 staan nu bij EA onder contract en hebben Respawn Studio's opgericht. De overige 30+ zijn ook naar EA vertrokken. Simpelweg omdat sommige het niet eens waren met de richtlijnen van Activision / Infinity Ward. De overige blijven. Nogmaals, jou "rant" past gewoon NIET in dit topic. Zoals ik al 3x heb gezegd tegen je. Je blijft maar onzin uitkramen.

    Hieronder voor jou, een rijtje van de engines; in de spoiler;
    Call of Duty 1 gereleased 23 Oktober 2003 door Infinity Ward
    Engine : iD Tech 3, de engine van Quake 3

    Call of Duty 2 gereleased 25 Oktober 2005 door Infinity Ward
    Engine : Inhouse Engine door Infinity Ward zelf

    Call of Duty 3 gereleased 7 November 2006 door Treyarch
    Engine : Treyarch NGL

    Call of Duty 4 gereleased 5~9 November 2007 door Infinity Ward
    Engine : IW Engine

    Call of Duty 5 gereleased 5~9 November 2008 door Treyarch
    Engine : IW Engine

    Call of Duty 6 gereleased 5~9 November 2009 door Infinity Ward
    Engine IW Engine 4.0

    Uitmelken? Wat is uitmelken? Super Mario? Is dat ook uitmelken? The Legend of Zelda ook natuurlijk? En Sonic? En .... ach, noem zo maar op.

    Modern Warfare is geen uitmelkerij.
    World at War ook niet.

    Wat zijn jou bronnen? Sta je in contact met beide developers? Ik begin langzamerhand een beetje schijtziek te worden. Je bent nog erger als mij met je gezeik en dat zegt al heel wat. Gelukkig hoeven we niet naar jou te luisteren om iets te kopen. Laat de mens lekker ZELF bepalen wie / wat er gekocht gaat worden. Het is jou geld toch niet? Of wel soms? _0/
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Destructieve omgevingen? Zou het?:eek: Zou best wel fucking awesome zijn!
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, denk het niet WOUW5. Lijkt me gewoon scripted, dat was in't begin van World at War ook. Makin, remember :+
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Toch snap ik niet dat mensen in dit topic zeiken over de graphics, deze ziet er evenals alle andere CoDs toch gewoon (meer dan) prima uit?
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerlijk gezegd, hoop ik dat niet eens.
    Dat vind ik zo anti-CoD :+

    Vind trailers er altijd veel lelijker uitzien als de echte game dus dat is voor mij niet echt representatief.
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Al wordt het grafisch net zo lelijk als CoD1, ik koop 'em toch wel 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina