Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    kick

    /Mod Threads kicken doen we alleen op de bazar, in dit gedeelte hebben we gewoon geduld en wachten we op een antwoord. Daarnaast zit er maar een paar uur tussen dus kicken is helemaal nergens voor nodig - Cookie
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Of je trekt gewoon ff een kabeltje van een paar euro naar je Xbox vanaf je router :+

    Ik zou zoiezo een 16G USB stick gebruiken, dat is een stuk makkelijker meenemen dan zo'n HDD. (en goedkoper)

    Heb geen idee hoe het met die licensies zit maar door gewoon ff op Wikipedia te checken kun je dit vinden:

    Per Marketplace design, the digital rights management license for downloaded content is tied to both a specific user and to a specific console. This means that to access the content, the user either needs to be signed on to Xbox Live using their Gamertag, or be playing on the original console the content was purchased on.[8]
    As a result, users with replacement consoles cannot use previously downloaded content without being connected to Xbox Live. This has the effect of restricting usage of purchased content when no Internet connection is available. An additional wrinkle is added when there are multiple accounts on one console. In this case, all accounts can normally share content when it was downloaded on that system. However, if the system is replaced, then only the actual Xbox Live account to which the content is tied can make use of it (a workaround exists whereby the non-purchasing gamertag can use the content, but only if the original purchasing gamertag is signed into Xbox Live as a secondary profile).
    Microsoft's original attempts to resolve these issues were limited to transferring licenses to consoles replaced under warranty. This required contacting Microsoft support, and the console must have been replaced through Microsoft itself or a warranty from the retailer where it was originally purchased. License transfers could not be performed in the case of a voluntary upgrade (e.g., if the user purchased an Xbox 360 Elite to replace their old console). Microsoft support states the license transfer process takes 20–30 days.
    As of June 2008, Microsoft has released an online tool that allows users to transfer licenses from the console where they were originally purchased to another. This is done in a two-step process, where all licenses are first migrated on the server side, and then downloaded onto the new console. To prevent abuse, this process can only be performed once a year. Licenses remain bound to the Gamertag regardless, so users who store their profiles on portable memory units can continue to use purchased content on any console when signed into the service.
     
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb geen router..het is erg I know maar heb gewoon een laptop staan met mobiel daardloos internet en dat werkt voor mij prima :) online gaming doe ik verder niks aan dus gewoon voor een beetje internetten is dat voldoende..maar ik ga dus geen complete router aanschaffen omdat microsoft het me zo lastig maakt 8) die tekst is nodeloos ingewikkeld gemaakt. kan er uit opmaken dat een spel niet geopend kan worden vanaf een andere console/account als waarop het spel gedwonload is/opstaat..maar mijn eigen harde schijf in een andere console is toch gewoon mijn xbox als het vanaf mijn eigen account gedowload wordt met zijn internetverbinding? mijn eigen xbox dan meenemen lijkt me overbodig..dat is toch alleen maar behulzing? maar met microsoft weet je het nooit denk dat het het veiligste is om heel die xbox maar mee te zeulen en op zijn internetverbinding aan te sluiten..handig is anders ;)

    voor zover ik verder weet kan je op een usb stick geen game data opslaan..heeft een bepaalde codering dacht ik..wel muziek enzo :) gebruik ik thuis al ;) maar om worms en castle crashers te willen gaan spelen moet ik een harde schijf hebben om ze op te slaan.

    verder excuses voor de kick moderator, was een beetje ongeduldig ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  4. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    stop met lezen wat je wilt lezen, of ga eigenwijs doen wat je in je hoofd hebt.
    Het werkt zo niet. Je moet of je xbox mee nemen naar die vriend, of thuis een connectie aanleggen.
    Het zou een mooie boel worden als het op jou manier kan.. dan download je je arcade games van een torrent site en is de boel gratis op je hd te proppen.. Die games zijn account gebonden. Is jou xbox account niet up to date, staat jou arcade game ook niet in je profiel.. Dan staat je arcade game wel leuk op je harde schijf, maar niet geregistreerd in je profiel als betaald. Wil je dit wel, moet je je account recoveren.

    Haal gewoon voor 2 minuten de internet kabel uit je computer en doe die in je xbox?
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind het ook nog steeds het leukst om games met vrienden op de bank te spelen. Helaas vind ik dat de 360 echt bizar weinig leuke spellen hiervoor heeft. Sowieso mis ik een echt goeie party game, maar ik heb al wel aardig wat spellen getest op multiplayer:

    Halo(1/2/3/ODST): Allemaal hele toffe multiplayer. Met 3 zijn er de meeste mogelijkheden omdat er met Forge ook leuke minigames voor zijn gemaakt. Bovendien kunnen 2 en 3 ook nog met z'n 4en op Live. ODST heeft dan nog de survival mode Firefight (2p splitscreen, 4p systemlink).

    Gears of War (1/2): erg tof om in co-op te spelen. Deel 2 heeft ook nog Horde als survival mode (2p splitscreen, 4p systemlink).

    Fuzion Frenzy 2: verreweg de stomste party game die ik ooit heb gespeeld. Hoewel een aantal mini games wel leuk zijn is het geheel zo slecht uitgewerkt. Vooral omdat je eerst tig mini games speelt en dan is de finale altijd één of andere stomme vecht mini game, gaat echt nergens over. Maar goed sommige mini games zijn "wel ok".

    Viva Pinata Party Animals: ook een partygame die weinig voorstelt. Minigames zijn vrij saai en niet echt leuk. Het idee van racen tussendoor is dan wel tof, maar de uitwerking is vrij beroerd en je hebt amper invloed over wie er wint.

    Sonic en Sega superstar nogwattes: Aardige mario kart wannabe, maar ging mij vrij snel vervelen.

    Red Faction Guerillia: Elke speler krijgt een minuut om zoveel mogelijk te slopen en geeft vervolgens de controller door. Erg leuk en grappig om te spelen! Ook aardige singleplayer!

    Splintercell Conviction: Hele toffe multiplayer voor 2 spelers en co-op. Aanrader!
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ho even, met optie 2 transfer je al je licenses, dus ook dingen die die vriend al heeft gedownload.
     
  7. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik mag en kan uit ervaring spreken als ik zeg dat dit niet het geval is.
     
  8. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik doe niet eigenwijs wat ik in mijn hoofd heb, ik check gewoon na bij mensen. Zo gek is mijn idee niet je zegt zelf dat als mijn xbox account niet up to date zou zijn die games ook niet op mijn profiel kunnen staan. maar ik zei al dat ik dan een live account aan zou maken met mijn eigen account vanaf mijn eigen schijf, met als enige verschil dat die hdd dan in de behulzing van mijn maat zijn 360 zit..:) Maar goed het is me nu duidelijk geworden.

    Ik heb een mobiele internetverbinding. Een zogenoemde mobile connector van telfort. Denk niet dat dat werkt, maar proberen kan geen kwaad.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het beste is om alles op je eigen 360 te downloaden en niet alleen op je eigen hdd. Ik weet het niet zeker maar het kan een hoop gezeik besparen.

    Wanneer je iets hebt gedownload op je eigen account. De data later verliest(door een rrod bijv) en later opnieuw download. Moet je altijd online zijn als je je downloads wilt gebruiken geloof ik. Dit was bij mij bij oblivion altijd. Als ik de dlc wou spelen moest ik altijd online zijn, heel vervelend.

    Kortom, offline, werken downloads niet op een 360 die de downloads zelf niet hebben gedownload. Je moet dan online zijn. Nogmaals, ik weet het niet zeker maar het lijkt me verstandig om niet alleen je hdd mee te nemen maar ook je console.
     
  10. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuk die Mini Recensies Rigest! Meeste heb ik echter al gespeeld (Gears of war, Halo, Red faction, Splintercell) Van gears of war en splintercell dan wel oudere delen en bij hallo ook nog geen ODST. Maar dat is grotendeels gelijk aan de eerdere delen neem ik aan ;) Viva Pinata Party Animals en Sonic en Sega superstar nogwattes ben je niet laaiend over dit lijkt me dan ook niks ;)

    Ik wil jou ook nog wat enkele aanraders doen:

    Resident evil 5:
    Bijzonder strakke co-up waarbij je niet zonder elkaars acties kan. Dit merk je al in de singleplayer; het karakter dat in co-up door je maat bestuurd wordt is er dan bij in de vorm van een AI- personage. Zonder dat andere personage kunnen eindbazen niet verslagen worden, bepaalde plekken niet bereikt enz.
    Verder zit er een mercenaries mode in de game die je met zijn 2en kan spelen. (ook alleen) Hier is het gewoon kunst om zolang mogelijk in leven te blijven met zijn tweeen terwijl er eindeloos vijanden op je af blijven komen.

    Burnout paradise ultimate box:
    Zodra je met een groepje vrienden (max. 4 spelers) kiest voor de optie start a party bij het opstarten van de game zit je gebakken. Ideale indrink game. Omstebeurt voer je een challenge uit die kan vallen onder verschillende categorieen zoals stunt en speed uitdagingen. Per uitdaging krijg je punten die naarmate de ronden volgen steeds hoger worden. Blijft lang leuk en verslavend! echter is het jammer dat je vaak dezelfde uitdagingen voorgeschoteld krijgt in het begin. (je kan deze wel selecteren op de categorie waaruit je de uitdaging wilt maar je krijgt bepaalde levels vaker voorgeschoteld dan andere) beetje jammer.

    Flatout Ultimate Carnage:
    Een losse multiplayer modes is bijgevoegd. Deze is voor een paar keer wel leuk. Het concept is als volgt: met je auto laat je op het juiste moment je bestuurde door het raam vliegen met een druk op de knop. Tijdens zijn vlucht door de lucht kun je hem besturen. Het is de bedoeling dat je de bestuurder op het juiste moment door zijn ruitje laat vliegen. Je moet de gekste stunts uitvoeren: hem door brandende hoepels laten schieten, over een bowlingbaan laten schieten, of levens groot kaarten laten spelen door hem naar de sterkste kaarten te laten schieten.

    tot nu toe mijn toppers, maar binnenkort via live arcade hoop ik er nog enkele binnen te halen :D
     
  11. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht dat daadwerkelijk alle data op de HDD zou komen..als het maar op mijn account zou komen dacht ik dat het wel voldoende zou zijn. Blij dat ik het hier nagevraagd heb want dit voorkomt gigantisch veel gezeik! Ik neem gewoon die xbox mee, beter geen risico lopen dan een enkel risico :thumbs:
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is het niet erg veel moeite om je hele Xbox360 mee te nemen?
    Ik bedoel, leg dan zelf even een kabeltje in je eigen kamer aan...
     
  13. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees de thread ff door ;) is niet echt een optie aangezien ik geen draadloos netwerk en/of router heb.
    ga deze ook echt niet aanleggen want ben zo a-technisch als de tering :p lijkt me ook meer moeite dan een keer een xbox mee te nemen..
    heb alleen telfort mobiel breedband internet wat ingeplugd is op mijn laptop. en dat werkt waarschijnlijk niet als ik die aansluit..;) ga geen router of draadloze verbinding aanleggen alleen om enkele keren is een spel te willen downloaden. Live heb ik niet nodig want ik game niet veel. Of SP in mijn eentje of gezellig met vrienden op de bank :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja idd. En een router + extra kabels is geen slechte investering voor in de toekomst. Ook al woon je alleen, is het handig om meerdere connectie mogelijkheden te hebben.

    Geen verstand van techniek is geen excuus. Je kan altijd ons nog raadplegen wanneer je problemen hebt. :+

    Daarnaast zijn veel providers die alles voor je instaleren en met vista/w7 gaat een netwerk bouwen geheel automatisch.

    Edit:
    Cloning Clyde en Bomberman zijn aanraders voor offline mulitplayer.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  15. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Echter ben ik een student die van maand tot maand leeft. Ben net jarig geweest daar heb ik die harde schijf van kunnen halen en dan moet ik nog MS points aanschaffen om die games aan te kunnen schaffen on-line..een verbinding (laten) leggen kost vast ook weer genoeg duiten. Tevens geldt dit voor het plaatsen van een router ;) Komt vast wel een keer maar nu heb ik er vaak geen geld voor omdat er iedere maand wel onverwachte kosten om de hoek komen kijken..misschien klinkt het als een onzinnige reden, voor mij is het wel een belangrijke reden
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat veranderd de zaak. Vaste lasten kan je het best vermijden als student zijnde. Xbox meenemen en downloaden lijkt me de beste optie in jouw geval.
     
  17. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    haha jij snapt het ;) wil ook graag draadloos hoor..maar op dit moment gewoon even het geld niet voor anders had ik het allang gedaan :+
     
  18. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    en nog een vraagje mensen; schijnbaar heb je ook nog verschil met het aanbod van aracade games in amerika en europa?!? de games die ik bij mijn vriend binnen wil halen zijn worms 2: armageddon en Castle crashers..zijn deze op de marketplace in nl beide te downloaden?
     
  19. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Micro-machines (dat is die game waar je elkaar uit beeld kunt rijden) en Monkey Ball. Top games die hier regelmatig op de bank gespeeld worden.
     

Deel Deze Pagina