[XOne] Split/Second

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 mrt 2009.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Game geleend en even testen
    Denk alsnog dat ik voor Blur ga hoe goed deze ook mag zijn.

Edit:

Best wel een vette game en vind de parsoursen veel beter en mooier uitzien dan van de Blur Beta.
    Ik hoorde dat er maar 11 Tracks inzitten maar bij bijna elke rondje die je rijd rij je weer ergens anders in de track omdat de cpu of jij een ability kan krijgen waardoor je van baan verwisselt en dan helemaal een andere weg moet nemen.

Edit 2

Tering wat is deze game vet zeg! _O_
    Spel ziet er ook veel professioneler uit dan Blur maar alleen zit Blur iets beter in de marketing.
    Bijna alles kan kapot gaan net vloog/reed er een brandende vliegtuig op me af die je moet ontwijken en dan denk je dat er vanaf bent komen nog alle stukken van de vliegtuig nog die je nog ook moet ontwijken.

Pak deze game wel op als hij 30 euro is of er moet online volop gespeed worden en daarop is denk ik dat Blur het wint.

Straks even kijken of de Online Mode leeft

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  2. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gun deze studio het zo... PURE was namelijk ook een top-titel!
    Jammer genoeg heb ik niet genoeg geld, anders had ik deze zeker gekocht!

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Volgens mij was Pure ook een redelijke flop. Deze zal niet veel beter zijn, slechte marketing en Modnation Racers, Blur komen ongeveer gelijk uit. Allemaal dezelfde soort games, waarvan Blur waarschijnlijk het meeste gaat verkopen.

4. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel heel veel pakketten met lego batman en pure verkocht! (inclusief de xbox) Jammer dat Blur gaat winnen :mad: mij lijkt deze veel leuker :D

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Pure en Split/Second zijn allebei goede games en zijn kwa kwaliteit even aan Blur en Modnation Racers alleen de marketing faalt aan alle kanten.
    Dat is jammer voor hun want de games die hun hebben gemaakt hebben zeker kwaliteit

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pure vond ik anders niet veel aan. :p

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pure was gewoon een goede game die zowat overal goed ontvangen werd. :thumbs:

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  9. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je hem gespeeld? Ik ben er nu een tijdje mee bezig, nu pas heb ik de besturing helemaal onder de knie en weet ik best veel afsnijd stukjes :) Ik vond er in het begin ook geen bal aan... maar het is zeker de moeite waard!

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Pure was super tof! De grote menigte kon het niet waarderen, maar dat maakt het nog geen flop ;)
    Lijkt mij ook enigszins logisch dat Blur meer verkoopt als ModNation alleen op de PS3 uitkomt :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    +/- de eerste 4 stages van de career. + nog losse races. Te kort / lang genoeg? :+

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te kort , kzit nu in seizoen 3 en heb een 10tal online races gedaan.

Ik ben echt verslaafd aan deze game , de demo kon me niet boeien maar nu ik de fullgame langer heb gespeeld is die echt leuk.
    Je moet echt afkortingen gebruiken en de powerups goed timen om er effect van te hebben.

Hopelijk kan blur mij in de fullgame ook zo overtuigen want die demo vond ik echt prut helaas :mad:

14. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de demo gedownload, opzich wel toffe game, ik ben nu van plan om hem aan te schaffen, ik weet alleen niet of dit het geld etc waard is ?... iemand die me kan overhalen :p

p.s er is nu een dikke actie bij gamemania, lever 2 oudere games terug en betaal 30 euro, en je ontvangt split second incl een dvd ? + een auto magazine..

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze game verdient veeeeeeeel meer LOVE dan die nu krijgt.

DAAROM, terwijl ik bijna nooit een racegame koop, en zeker niet nieuw, en nadat ik nog weer een keer met een groot wow gevoel de demo heb gespeeld, heb ik net de game besteld bij Zavvi!

Leuk voor tussendoor, voor samen met een maat op de bank samen de campaign te spelen en om met xbw-ertjes live te racen :D

Dusse, add me maar !

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Same here, wat een ongeloofelijk gaaf spel. Short cuts moet ik nog een beetje zien te vinden, lijkt of ik steeds weer een nieuwe zie, dus volop mogelijkheden. Er zijn zelfs short cuts in de short cuts ;) Tactisch kan je het je tegenstanders flink lastig maken, volop actie en racen op het puntje van je stoel. Echt een stoere arcade racer, actie is soms echt bruut en gaaf in beeld gebracht. Rijdt echt heerlijk. Topgame :)

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De demo was kort, maar ik vond t heerlijk om te spelen. Spel is besteld en onderweg :)

Ik vind de bumperview altijd veel mooier met rijden trouwens. Bij die back cam waarbij je de auto ziet, word ik teveel afgeleid (zit meer naar de auto te kijken) en vind ik de bewegingen minder realistisch (dat hebben àlle racegames), maar dat komt ook omdat de auto altijd precies in het midden blijft (logisch).

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik probeer bij alle races direct 1e te worden eer ik verder ga, alleen is dat nu al pittig. De eerste race met die agressieve ;) helikopter wil me dat maar niet lukken. Hooguit een 3e plaats, maar vooralsnog niet hoger, het ontwijken gaat me wel steeds beter af, maar kennelijk nog niet voldoende. Iemand een tip, welk voertuig ik daar het beste kan kiezen ?

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel een paar lastige bij idd , ik heb voor de heli gewoon steeds de snelste gekozen .
    En waar je die heli zelf kan uit schakelen 1tje die goed is met driften.

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game rockt echt hard, lang geleden dat ik zon vette arcade racer heb gespeeld. Dit overtreft burnout!. Online is ook vet. Als je bij deze game twijfelt moet je hem kopen. Hij is echt veel beter dan ik had verwacht

Deel Deze Pagina