Laat ze je niet horen ! Waar zit je vast bij FFXIII? stuur maar een PM en dan kan ik je wel helpen (ik ben in chapter 10)
Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Op normal ben ik maar een handvol keer dood gegaan als je het doodgaan door een mislukte (double) jump naar een platform niet meerekent . En wat is er toch mis met de jeugd van tegenwoordig dat ze termen zoals "PS" en "PPS" niet kennen .
Ik speelde ook op normal, maar ik ging toch met zeer grote regelmaat dood. Zowel in fights als in mislukte jumps of te late reactie op "driehoekje". Hades bijvoorbeeld, zeker een uur over gedaan en ik ging per mwa 20 seconden dood, reken maar uit. Eerste gevecht Zeus duurde zelfs nog wat langer met denk ik een sterfgeval per 10 seconden. In fights vind ik cud, maar a la, maar verder kent het spel maar 1 straf voor foutjes>>> DOOOOOODDDDD. Ik ben nu begonnen met Dante's Inferno. Uiteraard foute volgorde nadat ik GOW3 heb gespeeld. Toch wel een leuke game. Net als GOW3 spreekt het thema me erg aan en ze hebben het ook wel goed uiotgewerkt. Qua graphics en gameplay op geen stukken na GOW3, maar toch wel leuk om te spelen (en ik ga niet de hele tijd dood ) Als je van dit genre houdt is het trouwens momenteel wel feest: ook nog Bayonetta en Dark Siders, waarbij ik persoonlijk Bayonetta echt geen zak aan vond, maar vooral Dark Siders mij echt enorm verraste.
Ik ben echt gek op dit genre alhoewel ik me nog wel een tijd ga vermaken met FFXIII maar Bayonetta was gewoon onspeelbaar op de PS3! terwijl het me wel echt aanspreekt.
Hehehe, dus psychedelische kleuren festijnen zijn wel jouw ding Han? FFXIII zit ik dus vast bij chapter 7 als je voor het eerst weer met die mannelijke hoofd figuur moet spelen en je begint op je motor. Die eindbaas kom ik niet voorbij.
Zero Punctuation review: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1595-God-of-War-III
Mysterious figure appears on God of War “Spartans Stand Tall” site Kratos’ genocide of the Greek pantheon may have come to its debatably satisfying conclusion, but his franchise is far from six feet under. If you’d like proof, check out God of War bonus site “Spartans Stand Tall.” See that guy there? About thiiis tall? Wearing a toga? Yeah, he’s new. For those in need of a refresher, Spartans Stand Tall has been keeping track of how many players have hacked and slashed their way to a Platinum Trophy in God of War III without succumbing to frustration and going on a murderous rampage of their own. Right now, the site’s meter is 3/4 full. It’s assumed, then, that Sony Santa Monica plans on revealing something suitably epic once players top off the meter. Our best guess? DLC. But maybe not, since the game’s apparently locked up so tight that cracking it open is actually the plot of the next Ocean’s movie. Unless everyone in the world stops playing God of War III right this second, though, we should find out what Sony Santa Monica’s got cooking soon enough. In the meantime, though, speculate away! Misschien nog maar eens kijken hoe ver ik kom voor die platinum trophy.
Is de God of War trilogie al te koop? Dat mooie kartonnen doosje staat namelijk goed in mijn dvd kast.
Ben ik ook benieuwd naar, want nu zijn deel 1 & 2 wel in een box te krijgen maar ik zou het graag in 1 keer compleet kopen. Ik heb deze serie nog nooit gespeeld (behalve demo van deel 3 ) dus het lijkt me dan wel leuk om ook eens de eerste twee delen te proberen (ben bang dat ik ze niet helemaal ga uitspelen, vooral als je deel 3 'gewend' bent ).
Echt bij een select aantal retailers. Bij Shopto is ie naar mijn weten het voordeligst. http://www.shopto.net/PS3/VIDEO GAMES/PS3GO06-God Of War Trilogy.html
Lol kut, ik heb perongeluk over de savegame van mn broer gesaved, en hij had hem al bijna uitgespeeld Ach het is mijn spel dus ik heb het recht om hem eerder uit te spelen dan hij
In Amerika maar eens een kijkje nemen en anders gewoon bij Shopto bestellen. Die box moet ik gewoon hebben.