[FIFA 10] FC Initium

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 28 dec 2009.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    haha:)

Kunnen jullie alvast?

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik en House zijn er. En jij?

3. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  5. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Doelpuntensaldo topspits FC Initium komt op tragische wijze tot stilstand
    De vermoedens waar de spelers en de staf van FC Initium vandaag voor vreesden zijn op 18 mei 2010, 22:39 uur werkelijkheid geworden. De gevierde doelpuntenmaker en vooral inspirerende medespeler heeft vandaag een loopbaan vernietigende blesure opgelopen die de rest van zijn loopbaan wel eens zou kunnen beïnvloeden. Wat er precies gebeurd is op het veld van FCI is nog niet bekend, dat maakt het, des te tragischer.

Wat er precies gebeurd is op het veld lijkt nog steeds een misterie, spelers die het zagen gebeuren zeiden het volgende. "Hij viel gelijk naar de aftrap bewegingloos op de grond." en een ander verklaarde "Alsof alle verbindingen met de buitenwereld verbroken waren." Al deze beeldspraak spreekt niet voor niets. Zojuist meldde de praktiserend arts van K.Hooibak dat de speler diverse inwendige bloedingen heeft en het is nog maar de vraag of hij al dat bloedverlies kan compenseren, ook heeft de speler een gecompliceerde botbreuk opgelopen door de rare val die hij maakte. "We zullen zijn been op 4 verschillene plaatsen moeten bijspijkeren." zei de arts uiterst serieus. Ookal overleeft hij de verwondingen, dan zal hij weken moet revalideren om weer te kunnen voetballen.

Natuurlijk vroegen optimistische, mischien wel naïve verslaggevers naar de kansen voor de nummer 10 van Initium om weer 100% te kunnen ballen bij FCI. Teleurstellend nieuws voor alle voetbalfans over de hele wijde wereld. "Hooibak zal maximaal tot 77,38% van zijn normale kwaliteiten kunnen komen." Verzuchte de arts.

"Dit is natuurlijk een enorme klap voor het team" verklaart de co-coach van FC Initium. Als een basisspeler wegvalt is het natuurlijk altijd vervelend, maar op deze positie een vervanger vinden is als mosterd in een nieuwe supermarkt zoeken, je vindt nooit de dikke, vieze, vette,lelijke pot mostert die je altijd hebt gehad." Met deze vreemde beeldende zin sluiten wij de berichtgeving over dit tragische ongeluk, morgen meer nieuws.

Uw gewaardeerde verslaggever,

Teo bosui

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hooibak R.I.P. Ben benieuwd wanneer er een nieuwe spits komt, vanavond ?

Wie zijn er allemaal ?

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    WTF, waar gaat dat over?

Zeg ff hoelaat iedereen er is. Als het bijtijds is kom ik misschien ook ff!

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er na DWDD, als er niemand is ga ik verder in de divisie mode van FWC

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan nu. En jullie?

10. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu, wie komt er nog meer?

ik vindt het wel kut dat ik nu weer helemaal geen verdienste meer heb :mad: maar moet er wel een aantal alvast hebben, bijvoorbeeld die van dat je de bal met LT dichterbij je kunt hebben is erg belangrijk.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Offline trainen?

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, Hooibak moet op trainingskamp!

13. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar gast, ik ga er niet weer zoveel uren insteken om hem zo goed te maken, ik speel helemaal nooit meer offline, toen ik nog coach type speelde ging het vanzelf...maar ik zie wel als hij echt te slecht is zal ik wel moeten.

Maar gaan we dan vanaaf wel clubben?
    Ik kan denk ik vanaf...half 9 ongeveer

Hooibak overleeft fatale blessure niet

Vandaag maakte het management van H.Hooibak dat Hooibak gisteravond is overleden aan zijn verwondingen. "We hebben alles gedaan wat binnen onze macht lag." Wist de arts al te vertellen.

De klap is groot, niet alleen voor de naasten van Hooibak maar ook voor de spelersgroep van FCI. Vandaag was er daarom vanzelfsprekend ook geen training. Aanstaande zondag zal Hooibak onder het zicht van alle belangstellende in de Rijn gegooid worden en een helikopter met een camera aan boord moet hem volgen tot hij in de noordzee uitkomt, hierna zal er een feest moeten losbarsten. "Dit staat in zijn testament en wij respecteren dat." Claimt de co-coach van Initium. De politie in het binnenland zal dus voor een keer niet raar moeten opkijken als ze een lijk voorbij zien komen. Onze journalist vroeg verschillende mensen niet of hij niet te vroeg zou zinken, waarna een medespeler van Hooibak grapte:"Hij is toch dik,vies en vet genoeg om te blijven drijven." De directie van Initium heeft al gezegd afstand te nemen van de uitspraken van deze speler.

Uw gewaardeerde redacteur,

K.Filé

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Graf Hooibak ondergekakt

Vannacht schijnen er een paar vandalen naar begraafplaats 'Het Vredige Balletje' om het graf van amateur voetballer Hooibak te vernielen. De vandalen hebben dit gedaan door hun behoefte te plaatsen op het graf en erin gekerfd 'De naam Hooibak was nooit grappig!' met eronder een handtekening van de ene heer Paribus. De politie is nog opzoek naar de verdachten , maar doet niet veel moeite want het de wereld is nog steeds in de ban van Panini.

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Sprookjesboek nog steeds niet dicht!
    De anonieme schrijver die eerder vandaag bekend maakte dat het graf van voormalig prof van meerdere topclubs in europa (ook die informatie was niet juist geverifieerd) was besmeurd is beschuldigd van het verstrekken van foutieve informatie en van ketterij van de bovenste burgerij. "Natuurlijk klopt hier niks van." meldde de perschef van FC Initium. Wijlen Hooibak ligt nog steeds in het mortuarium van het ziekenhuis om over 2 dagen daar vandaan vervoerd te worden naar zijn afscheids feestje, wat hij in zijn testament benoemt als "Hoofd-boven-water-festijn." Ook de mogelijheid dat Paribus het schandaal zou kunnen hebben gepleegd behoort niet tot de collectieve mogelijkheden, Paribus zit namelijk vast in een inrichting voor doven en slechthorenden.

Uw ondergewaardeerde redacteur,

Jaap de Vries

16. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik misschien een keer met jullie kennen spelen?
    en wellicht dan joinen?

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, maar huisman ben je 24/7, en één van mijn opdrachtgevers had hulp nodig ;)

Volgende keer beter.....

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er werkelijk helemaal niks meer van, nu is hij 2 keer achtereen volgend ergens in de 2de helft vastgelopen, wordt er langzamerhand helemaal ziek van!!! het is ook alleen maar met clubs!

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja begint echt heel irritant te worden.

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    als dit zo blijft moet ik clubs voortaan ook maar schrappen ook, zo is er geen ene f**k aan.

Deel Deze Pagina