[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel: als je tot je heupen in het water staat ga je al dood......

Wanneer kan je overvallen plegen? Pas na een bepaalde missie?
    Ik heb de bandana gekocht, maar kan hem niet equippen......

@Thieves: Bij de warehouse aan achterzijde een trap op en dan een schatkist openen=Scrap 1

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ook de PS3 versie en in ~3uur speeltijd ook nog geen framedrop mee gemaakt. Misschien komen die nog wel bij de grote shootouts maar tijdens normale missies heb ik er dus (nog) geen last van

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Jij ook als je even en paar bladzijden terug leest;)

De tailor zit in hetzelfde gebouw als de dokter (op de begane grond)

en de scrap die je zelf moet vinden ligt in het grote warehouse op de 2e verdieping in een apart kamertje

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In het gebouw naast de blacksmith is idd de tailor. Misschien moet je wel eerst slapen of iets dergelijks, want hij is niet lang open (blacksmith is langer open). Als de tailor open is, dan verschijnt er een tekentje, maar dat zie je vanzelf wel.

@ Buddha, als je de bandana hebt gekocht, kan je het al gelijk op doen. Gewoon back>kit>bandana (A).

5. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ delphiki powerline budha, bedankt kan er nu weer verder mee.

maarre, nog een vraag: wat zijn scraps en waar dienen die voor?

EDIT: OH, VOLGENSMIJ WEET IK HET AL. SCRAPS ZIJN DIE PUNTEN OP DE CHECKLIST VOOR DE OUTFITS, OF NIET?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Scraps zijn stukjes stof , zijn zeg maar onderdelen van outfits

7. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als ik die scrap daar dus gevonden heb, dan heb ik ook meteen "search thiefs'landing" voltooid om de outfit te krijgen? of moet daar iets anders voor gedaan worden.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als jij die scrap in de warehouse vind, dan heb je 1 van de scraps die je nodig hebt voltooid. Je moet ze allemaal vinden om de hele outfit te krijgen

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Scrap 4 en 5 van de Bollard Outfit vind ik maar moeilijk om te krijgen :'-(.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Misschien handig om een topic te maken met tips en tricks en FAQ ?

11. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze, als je even aangeeft welke deze zijn. dan kan wel wat tips geven ;)

12. Munnie

Munnie Guest

Wil dit spel nu wel ff gaan halen, maar ben nog geen 18. :+
    Dus doen ze er moeilijk over als je nog geen 18 bent?
    Of kun je ook gewoon een handtekening van je pa/ma geven? 8)

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Scrap 4: Claim een levende member van de Bollard Twins Gang (oid).
    Scrap 5: Bescherm de inwoners van Headnogwat Stead's tegen de Bollard Twin Gang.

Alles hoort zich af te spelen vlakbij de ranche van Bonnie, en als ik op 'Tracking' druk bij de outfit, dan verschijnt daar op de mini map een paarse cirkel. De 2 scraps horen in dat gebied te zijn, maar ik kan ze echt niet vinden:{.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, dat onweer is echt ziekelijk tof. Begon rustig in die farm waar je komt op het begin, begon opeens gigantisch te waaien (zag je oa aan die twee vlaggen bij het treinstation) die realistisch beginnen te spacen en vervolgens boemboemboemboem. Echt, kan niet stoppen met praten over RDR. _O_

Gisteravond een toffe outfit met een langejas gekregen omdat ik veel fame heb, yeah! :cool:

15. Munnie

Munnie Guest

En wat is het mooist aan deze game? De SP of de MP?
    Denk toch de SP of niet?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zat me gister toch te verbazen over de sterrenhemel - kwam omdat ik het totaal niet had verwacht. Jammer dat je geen nevels ziet, maar het zag er toch mooi uit :9

(Yes, I love watching stars ;) )

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog niet 'echte MP modes' gespeelt zoals Capture the bag, maar ik moet wel zeggen dat free roam dope is. Zo heb ik gisteren paar Gang Hideouts gedaan met iemand van XBW, heb ik een shoot-out gehouden met Daz, volgens mij (ookal wist hij niet dat ik het was). Het geeft, IMO, echt een kick om een shoot-out te houden met een 'echt persoon. Je staat tegenover elkaar en dan ga je op elkaar schieten. Vervolgens zoek je dekking achter een boom en is het wachten, schieten, naar de volgende dekking gaan etc. IIG, MP zover is dope.

SP: Ik ben nooit echt een SP speler geweest of iemand die missie's doet in GTA. Echter kan RDR met zijn missie's etc. me erg boeien. Het heeft zoveel te bieden en je hebt zoveel mogelijkheden om te doen. Het is daarnaast prachtig en zoals Fiasco al vaak heeft gezegd, er zijn details in overvloed. Ik moet wel zeggen dat ik zover geen 'random events' heb meegemaakt. Misschien komt het omdat ik nog niet bij een bepaald punt ben geweest? :eek:

De SP is waarschijnlijk beter, maar zoiets is subjectief. MP en SP hebben beide hun sterke punten en het hangt er van af wat het beste bij je past.

18. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooiste aan de game is de zonsopgang tegenmoet rijden, zo helemaal alleen op de prairie. Wat vin ik dat vet uitzien zeg. De hele game owned gewoon.

Alleen nog een vraagje, misschien dat jullie dat weten.
    Als ik op mijn paard zit en ben in galop en ik trek dan mijn rifle, hoe kan je er dan voor zorgen dat je paard op de snelheid blijft?

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Alles bij mij staat open, dat zag ik ook altijd toen ik nog MW2 speelde, en als ik een network test op Live uitvoer. Weliswaar heeft die vriend zijn poorten niet goed open staan (het lukt hem niet met de Xperia box van KPN) ,maar met andere games heeft ie geen last. Later kwam een gast in mijn party die wel alle poorten open had en die kon ook free roam niet starten.

Wanneer kun je trouwens banken-overvallen, mijn broer die hem al uitgespeeld heeft zegt dat dit volgens hem niet kan, maar ik denk zelf dat ie niet goed genoeg gekeken heeft :)

20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij gewoon rifle trekken? Verder geen knoppen, dan blijft ie volgens mij (in ieder geval een tijdje) op snelheid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina