anyone?
Edit, ok, zojuist de voeding van alle componenten in de PC afgehaald. Natuurlijk doet ie nog steeds niks nu, want de aan knop is helemaal niet meer verbonden met de voeding.
Welk stekkertje moet ik daar voor in laten? Er zitten er 2 op het moederbord, een grote 20 pins en een kleine 4 pins.
De voeding zelf lijkt me btw nogal brak. Bij DC Output staat 300W ATX12V, maar onderin staat de tekst +5Vand+3.3V165Watts max. Ik heb dus het vermoeden dat er geen 300, maar 165 watt voeding in zit. iig, ik zal het maar is proberen met die 20 pins dinges om hem op te strarten..
Edit2:
Nou, toch maar een nieuwe voeding aangeschaft. Ik heb hem eruit gehaald, en zag dat er bij bepaalde connectoren het een beetje zwart geblakerd was. Daar moet dan toch het probleem gelegen hebben. Is ook wel logisch, want iedere keer zodra hij meer power moest gaan gebruiken voor bijvoorbeeld de videokaart, viel hij al uit. De componenten in mijn PC trokken gewoon teveel stroom. Afijn, ik verwacht dat het ding het met een nieuwe voeding weer zgan werkt.
Dan gelijk even mijn zooi van de PC op een externe HDD zetten, en gelijk ook maar Windows XP opnieuw installen. Ding mag oud zijn, maar goed genoeg voor mij.
Laatst bewerkt: 21 mei 2010