[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

Iemand?

2. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scrap 4: kijk op de ranch van bonnie of er een wanted poster komt te hangen. Deze is er niet altijd maar als hij er hangt dan is het iemand van de bollard gang. Doe deze opdracht dan en vang hem met het touw zodat hij niet sterft.

Scrap 5: Blijf op de ranch van bonnie en wacht een keer totdat er een groepje bollard bende leden door het dorp komen rennen op hun paard. Ze rennen dan hard en beginnen te schieten. Je ziet nergens op de map dat ze er zijn dus het is goed opletten. Als ze er zijn dan moet je ze doodschieten.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Aha, merci beaucoup. Zo dan eventjes proberen. Maakt het uit of het in de middag of in de avond is?

@Munnie, sommige winkels doen er nu wel moeilijker over. Je kan het beste via het internet bestellen mits je de mogelijkheid hebt of je kan je ouders/oudere broer/zus vragen om het te kopen met je geld. Dat vind ik de beste oplossingen:eek:.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je zal gewoon nog even 11 jaar moeten wachten jong!

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    WOW! Ben ik bloemen aan het plukken, wordt ik aangevallen door een panter. Met eerste sprong op me val ik neer, en daarna killt die me, heftig!

6. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes met die Gunter challenge, 2cougars met je melee knife doden. Áls je ze al tegen komt en jou niet doodmaken rennen ze meestal weg als je ze 1x hebt gestoken. Na 10x dood gaan en een uur zoeken uiteindelijk wel gehaald;D

7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Deze was volgens mij nog niet langsgekomen?
    PS3/X30 comparison
    [GT]100419[/GT]

Conclusie: X360-versie is iets mooier (vooral wat meer kleur etc.), maar je merkt het alleen als je dezelfde beelden naast elkaar ziet. Verschil is dus niet zo heel groot.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maakt echt serieus geen hol uit. Anders kan je t ook altijd nog lichter maken en zo met je tv. :+

9. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe begin je challanges hoor er overal verhalen over maar snap niet oe ik ze moet starten :confused:

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :):

11. Munnie

Munnie Guest

Haha goeie! NOT :):.

@ Antra, heb je niks beters te doen? :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2010
  12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit aan 30 % gaat erg snel !

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon langs gaan, meeste winkels geven hem je gewoon mee.
    Maar als je hem niet mag kopen moet je hun gewoon je ouders laten bellen, handtekening kan vast ook wel.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij spellen vind ik het altijd heerlijk om wat muziek erbij te zoeken. Vooral voor free roaming games is het fijn. Ik kijk er nu al naar uit om straks paard te rijden en dan het volgende nummer te horen:

en anders doe ik:

Sowieso USA \o/\o/\o/\o/\o/

15. Munnie

Munnie Guest

Een normale reactie! Bedankt. :)

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    USA :'-(

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe anders in dit topic kneus, of denk je dat red dead redemption zich afspeelt in Europa :'). Als je fan bent van RDR houd je sowieso van de landschappen van gedeeltes van Amerika = fact.

Als je even wilde trollen ben je in elk geval geslaagd:thumbs:

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Lol, alsof ik zo stom ben. De VS van RDR is toch iets heel ander dan de VS in het hier en nu? De landschappen zijn misschien wel het enige goede dan de USA. De VS is een arrogant land dat naar mijn mening onterecht te veel macht heeft. Zegt dat dat ik nu niet meer in dit topic mag lezen en posten? Heeft toch verder nauwelijks iets met RDR te maken.

Als je dacht even de flapdrol uit te hangen ben je in elk geval geslaagd:thumbs:

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof de setting van RDR zo lang geleden is? Je kan je beter verdiepen in de USA. Amerika is één van de jongste continenten en bestond eerst uit voornamelijk indianen. Europeanen hebben het niet heel lang geleden veroverd. De manier waarop Amerika toen was ingenomen uit zich in de manier waarop Amerika nu van zich af bijt in de wereld. Het is een bepaald soort mentaliteit. Met andere woorden, je cowboy in RDR is een voorloper van degene die nu de touwtjes in handen heeft bij defensie.

Oh en je mag posten waar je wilt....

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat een complete onzin, ik heb een schijthekel aan amerika maar vind RDR fantastisch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina