Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dan heb ik geluid + goede resolutie?

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    anyone?

Edit, ok, zojuist de voeding van alle componenten in de PC afgehaald. Natuurlijk doet ie nog steeds niks nu, want de aan knop is helemaal niet meer verbonden met de voeding.

Welk stekkertje moet ik daar voor in laten? Er zitten er 2 op het moederbord, een grote 20 pins en een kleine 4 pins.

De voeding zelf lijkt me btw nogal brak. Bij DC Output staat 300W ATX12V, maar onderin staat de tekst +5Vand+3.3V165Watts max. Ik heb dus het vermoeden dat er geen 300, maar 165 watt voeding in zit. iig, ik zal het maar is proberen met die 20 pins dinges om hem op te strarten..

Edit2:

Nou, toch maar een nieuwe voeding aangeschaft. Ik heb hem eruit gehaald, en zag dat er bij bepaalde connectoren het een beetje zwart geblakerd was. Daar moet dan toch het probleem gelegen hebben. Is ook wel logisch, want iedere keer zodra hij meer power moest gaan gebruiken voor bijvoorbeeld de videokaart, viel hij al uit. De componenten in mijn PC trokken gewoon teveel stroom. Afijn, ik verwacht dat het ding het met een nieuwe voeding weer zgan werkt.

Dan gelijk even mijn zooi van de PC op een externe HDD zetten, en gelijk ook maar Windows XP opnieuw installen. Ding mag oud zijn, maar goed genoeg voor mij.

Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk niet dat iemand cared, maar met mijn nieuwe 400 watt voeding doet hij het weer perfect. Ik ben nu de HDD aan het formatteren, hopelijk scheelt dat in PC snelheid.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fragmenteren wil ook wel eens helpen.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je niet beter defragmenteren?
    En als je de HDD net geformatteerd hebt is defragmenteren een beetje nutteloos :+

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    neuj, hij stond echt vol met zooi en programmatjes die op de achtergrond draaide, terwijl dat niet de bedoeling was. Maarre, ook formatteren heeft weinig uitgehaald. Althans, qua opstarten is ie nu een stuk sneller natuurlijk, maar bij het vertonen van filmpjes op gametrailers of youtube loopt het nog steeds niet bijzonder soepel.

Ik vermoed dat de processor gewoon een keer een tik heeft gehad. Misschien binnenkort maar eens een goedkope Pentium 4 op de kop tikken. Hoe kan ik zien welke socket versie ik erin kan stoppen?

Edit, laat maar, ik heb het al. Een socket 478. Nou, op marktplaats maar kijken dan.

Wanneer ik deze zou kopen, is het dan gewoon plug and play?

http://computer-software.marktplaat...BGooQGN6Z/XrzxiwCh+fr9Q/tMZkl&fta_ind=11&fs=1

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Hoi. Ik heb een raar probleem. Ik heb net MapleStory gedownload, Een Online spel. maar als ik hem open komt het volgende:

''Kan geen toegang tot het gegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtiging voor het item".

Hoe los ik dit op? Ik heb Windows XP

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoelde ook eigenlijk voordat je formatteert.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat heeft ook geen nut..

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je wel eens gedacht aan het feit dat een pentium 4 gewoon niet meer de power heeft om hedendaagse flash filmpjes goed te tonen? Je enige optie is flash 10.1 proberen, mits je een videokaart hebt die GPU acceleratie ondersteund.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ie een beetje outdated is ja ;)

Nee maar bepaalde games lopen ook veel minder vloeiend dan voorheen, zoals bijvoorbeeld Battlefield 2 en World of Warcraft. Ik heb niet echt het idee dat dat aan de videokaart zelf ligt. Misschien het moederbord.

Maar flash 10.1 had ik nog nooit van gehoord, dus voorlopig dat maar even proberen. Ik heb een 7600GT erin zitten.

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Games gaan niet slechter draaien naarmate de hardware ouder wordt. De hardware performance blijft zo goed als gelijk. Waar je wel naar kan kijken is drivers, draaiende processen, etc. Of flash jouw videokaart ondersteund voor hardware acceleratie weet ik niet, maar je kan het altijd proberen. (Let op, beta)

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb op mijn laptop xp opnieuw geïnstalleerd maar nu kan ik niks meer doen. Ik heb de drivers niet meer.. nu heb ik ook geen idee waar ik die zou moeten halen en welke, want er zijn er zo veel.

Gegevens laptop:
    Besturingssusteem: Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)
    Processor: Intel(R) Pentium(R) M.
    Service pack 1.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Download Everest en zoek op google naar de drivers.

Sowieso kunnen we vrij weinig met die gegevens die je nou gaf. ;)

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Of kijk op de onderkant van je laptop voor je model number en ga naar de site van de fabrikant van je laptop voor drivers.

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Snap er geen zak van, heb maar 300 drivers gedownload en nu werkt nog steeds niks. :p

Hij kon wel draadloos internet vinden, maar niet er opkomen om internet te krijgen. Terwijl ik toch de netwerkkey + passwoord heb.

Laat het wel aan de 'prof' over die ik een keertje laat komen. :+

Waarom is het niet zo gemakkelijk als vista daar kwam ik wel mee uit met al die driver etc.

17. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    I heb een klein probleempje eigenlijks, ik had eerst in Internet Explorer (de nieuwste) een mooi overzocht van meest bezochte sites als ik een nieuw tabblad opende, maar nu heb ik een lelijke en nutteloze ''what do you want to do next'' pagina, staan wat links in maar is zwaar onhandig omdat die vorige wel goede werkte, an dit ergens aan liggen?! Het is plotseling gebeurd zonder dat ik iets heb gedaan volgens mij. :p

Alvast bedankt. :)

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hey wil je nog ff bedanken man. Snapte er geen flikker van in het begin, maar als je het door hebt kan je er echt heel veel mee. M'n baas is iig blij met me :thumbs:

19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Acer laptop (met windows 7):

Telkens als ik hem opstart laad hij eerst windows 7, dan krijg ik het 'windows symbool' en dan krijg ik een zwart scherm waarop ik alleen mijn muis kan bewegen. Eigenlijk zou dat scherm moeten veranderen in het scherm waarin ik kan kiezen op welk account ik wil inloggen, maar dit doet hij dus duidelijk niet.

Heb al de stroom eraf gehaald en toen weer geprobeerd, met accu/zonder accu maar niks helpt. Iemand? Bij voorbaat dank:)

Specs: 17,3 inch beeldscherm
    AMD Mobile Athlon Dual Core processor
    4 GB werkgeheugen
    500 GB harde schijf
    Windows 7 Home Premium
    ATI Mobility Radeon HD4570
    CrystalEye Webcam
    High-definition audio support

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Veilige modus geprobeerd?
    Als die daar prima in opstart even systeemherstel/foutopsporing o.i.d. proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina