Ik ben eindelijk online gekomen en heb dan ook die Rockstar Achievement meteen gehaald.Maar nu de vraag.Is het normaal zo'n lange laadtijd voordat je online kunt?want het duurt echt heeeeel lang
Ik had gisteren gewoon een 10 killstreak in me eentje tegen 4 gasten, Dead Eye FTW *Daar lag ook een sniper en daar had ik 2 kills mee, de sniper is niet zo accuraat van hele verre afstanden
Tof heel tof. Werkt allemaal heel snel en soepeltjes. Je begint in free roam en je kunt dan gewoon gaan en staan waar je wilt. Je kunt van daaruit allerlei matches kiezen zoals free for all, grab the bag. Veel matches beginnen met een duel, wat echt lachen is. Ook tijdens het wachten tot een game begint loop je wat rond en je kunt elkaar een beetje beuken enzo.... Gang wars heet het geloof ik wat ik nu een paar keer gespeeld heb, een soort team dm eigenlijk, echt cool gewoon. Zeer veel plekken om cover te nemen, en gewoon echt mooie gebieden uit de SP mode. Met goed teamwork kan je een heel eind komen, het is gewoon echt heel cool online en ik hoop dat het probleem verholpen zal worden voor de mensen die er niet in kunnen.
Wow, de MP is awesome. De spanning bij de Mexican showdown, het vechten tijdens het wachten op de mode die je gaat spelen etc. Ik heb geen idee wat ik erover moet zeggen. Revolvers, shotguns, op daken klimmen, shoot-outs, cover zoeken, alles bij elkaar zorgt voor een leuke boel. Het is gewoon chaotisch leuk. Hoe 'paint' je eigenlijk je targets met dead eye?
Rechts onderin. @ Ferron: Als je een goed plekje hebt en je speelt met 7 man tegen 7 dan kan je snel een goede streak halen. Ben de naam van de map kwijt maar ik zat op een dak, had 24-0 .
Dat weet ik ook niet helemaal, maar het is echt heel erg fun inderdaad online. Hoe kan ik de overige modes unlocken? De modes waar je altijd manual aim hebt?
Je moet dan hoger level worden. Ik ben nu level 15 en bij level 20 krijg je een nieuwe modus. Ben benieuwd ...
Shotguns stellen me niet teleur. Wat is het toch een geweldig spel. Het is altijd droog als je bij het begin van het spel (waar je wacht op de mode) een potje vecht met andere mensen.
Precies, iedereen die een beetje loopt te beuken op elkaar. Ik loop hele tijd te schelden dan door op B te drukken steeds...gewoon hilarisch.
Is het mogelijk om van het ene dak naar het andere dak te springen? Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld de rand van het dak pakt om erop te komen. Of kan je niet ergens op klimmen als je springt?
Haha klinkt gek zat, denk toch wel ff bij de MM halen dan en m'n bestelling cancellen. Hopelijk zijn m'n friends deze keer wel voor MP te porren en dat niet, net als met GTA, na een paar dagen niemand meer de MP doet
Ik klom een dak op en trof vervolgens een vijand aan die met zijn rug naar me toegekeerd stond. Ik dacht, ik kom als een verassing achter hem staan en als ie me opmerkt, dan maak ik een headshot. Vervolgens slaat hij me dood...
Gisternacht nog even een paar potjes gang war gedaan met broer, in totaal waren er zo'n 8 spelers. En niemand was op de map te zien omdat ze namelijk niet aan het sprinten waren. Als je niet sprint maar gewoon rent of gebukt loopt, ben je niet te zien op de map, zo vet. Dit zorgde veel hele toffe en sneaky matches.
wat bedoel je met alle ports ? 1 tm 65000 ? Ik ben er net lang mee bezig geweest, tot aan een firmware upgrade van de router aan toe. Het lukt gewoon niet. En de test van xbox live is gewoon goed, geen melding van strict ofzo. Zouden jullie mij eens toe willen voegen om te kijken of ik jullie sessions kan joinen ?