1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Alle claymores en dergelijke zijn fel rood en ook zichtbaar door muren heen.
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Ik heb nu ook zo'n silenced class compleet met Silencers en Cold-Blooded, Ninja Pro, zolang het maar stil is. Zo geniaal hoeveel mensen je in hun rug kan schieten :)
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb gister ook zo'n class aangemaakt, eentje met de tar-21. Iemand anders had het gedaan met de ACR alleen voordat je daar iemand mee neer krijgt is hij allang achter iets gedoken...
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad, ACR is niks maar waard met silencer en Cold-Blooded erop. Hoe werkt het met de TAR? Ik heb namelijk ook gisteren zo'n class gemaat met de M16.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, het lukt me gewoon niet om een nuke te halen. Ik ga gewoon altijd dood rond de 20-24 kills :/. Of ik ga dood omdat ik zonder ammo zit en dan kom ik iemand tegen/ik ga dood wanneer ik opzoek ben naar ammo. Of ik zit te lang op een plek waardoor ze weten waar ik ben en ik word gekilled wanneer ik in m'n choppergunner zit :{. Net ook twee potjes gehad dat ik doodging bij de 23 en de 22 kills.

    Iemand een goede secondary? Gebruik meestal de Spas-12 of Akimbo/FMJ Magnums. Ik ga denk ik voor zo'n secundary burst wapen.
    Ik heb nu deze class gemaakt, Famas + FMJ + RDS en als secondary een M93 Raffica. Als perks Bling Pro, Stopping Power Pro, Last Stand (misschien kill ik net diegene waardoor ik m'n nuke unlock :+) en een claymore voor extra dekking.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarmee haal ik wel bij ieder TDM potje minimaal 30 kills mee en maar 3-4 deaths ofzo.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de Raffice een goede secondary, maar op echt korte afstand prefereer ik een shotgun of je moet de Raffice Akimbo hebben. Ik denk wel dat een Raffica minder nut heb wanneer je als een burst wapen als primary hebt. Als je echt van een nuke wilt gaan lijkt een handgun met een logische keuze, omdat je in geval van nood het snelst daarmee van wapen kan wisselen.

    Ook zou ik Last Stand (of Steady Aim met akimbo raffice :)) gewoon vervangen met Ninja Pro oid. Het is beter te voorkomen dat je uberhaupt in een Last Stand situatie (of dood dus zonder Last Stand) komt, dan dat je nog de kleine mogelijkheid hebt om die ene kill nog gauw te maken.
    Met de M16 of de Tar?
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wanneer je niet al te ver bij je tegenstander vandaan staat gaat het nog redelijk snel, van wat ik heb gezien begint het erg lastig te worden bij langere afstanden, dit of jij bent gewoon beestachtig goed in mikken...8)

    @wouw5
    De ACR cold blooded en silenced.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tar-21 moet je gewoon heel rustig tappen op de langere afstanden, zelfs met cold-blooded en silencer ben je van dat wapen na 3-4 kogels dood..
    Zowieso begin ik wel een beetje genoeg te krijgen al die 'spray' wapens..
    Sinds wanneer is het raar om recoil te hebben ipv een heel magazijn leegschieten zonder ook maar een kleine terugslag zoals bij de ACR?
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn niveau is toch gezonken de afgelopen weken, kanonnen.
     
  11. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al heel lang geen mw2 meer online. ben 2e prestige en er nu al op uitgekeken. Het is niet een multiplayer dat nou echt wreed tof is vind ik.
    Cod 4 wel, snipen door 360,s sno scope quik scope van verre afstanden.
    Cod 5 is dan boeiender met zombies online8)
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    ACR cold blooded en silenced. Is wel te zien aan mijn total hits en kills, ik ben volgens mij de enige in mn FL die boven de 100.000 hits zit, omdat ik nooit Stopping Power gebruik:+

    Ik schiet mensen zo neer van de ene kant naar de andere kant van de map op Wasteland, Derail etc. Ik speel met sensitivity 2, mensen zeggen dat t n0ob is, maar met een KD ratio van bijna 3.7 hoef k me niet echt te bewijzen. Anders een cage match voor de mensen die het niet geloven lol
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het inderdaad best moeilijk te geloven. 2 is echt niks 8).
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Cage match?:+ Ik kan me ook vergissen, maar 2 is toch normal?
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij was 3 de default gevoeligheid. Speel zelf meestal met 7, sniper doe ik ook wel eens met 10.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik probeer nu eens een nuke te halen, zit ik op de 24, is de accu van mn controller leeg, net op het moment dat ik op iemand schoot voor kill 25. Hij ziet me en maakt me af:'-(
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol::lol:

    sorry :+

    @Chorus Gevoeligheid op 2, dat je daar nog mee kunt spelen 8)
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik geef het op, stomme nukes. Had nu chopper gunner en zat er redelijk wat mee te rapen en kwam dicht in de buurt. Hoef nog één kill, loopt er bij een ander een dilde met cold-blooded, waardoor ik per ongeluk een dubbel kill maak en 30 kills heb (ik doe FFA). Haal ik dus een nuke, kan ik hem niet eens gebruiken :'-(.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, /care bout them nukes.

    Als je gewoon casual speelt met harrier/cp/nuke haal je hem af en toe wel. Het is geen wilskracht, het is geen enorme skill, het is gewoon random. Net zoals heel MW2 eigenlijk.

    Heeft er iemand bij de tegenpartij een stinger? Je gaat hem niet halen.
    Wordt je niet gedekt door je teammates? Je gaat hem niet halen.
    Heb je lag? Je gaat hem niet halen.

    Mijn punt is: het is heel moelijk om 1 tegen 6 te spelen. Als je hem echt wil halen, speel dan gewoon met een vriend die je dekt en die als KS rewards UAV, UAV jammer en nog iets randoms heeft.

    Ik speelde dit spel vroeger ook heel statistiek gericht (in publics :+) maar in the end wordt je er geen ruk beter van. Nu speel ik gewoon een beetje laidback, en zo kan ik nog best genieten van dit spelletje, ook al zit er maar weinig balans in (UMP en ACR anyone? 8)).
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Lol, ik kan geen random nukes halen. Ik gooi me altijd vol op de objective en van zelfs kogels op met m'n lichaam voor andere wanneer het nodig is om een bom te planten oid :9. Ik rush altijd. Het is al knap als ik een 10-killstreak haal:+.

    En ik wilde gewoon eens een nuke hebben, for funzies, weetjewel :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina