[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben onder de indruk, al enige uren. Ook lange ritten te paard gaan niet vervelen vanwege het hoge 'levende wereld'-gehalte. Erg tof. Vraag me trouwens af waar en wanneer er sneeuw is?

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    China een democratisch land :lol:..

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks man.. het stormde heel erg, bliksem en alles.. misschien daarom dat er ook geen treinen reden

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmmm inderdaad, de hele tijd bounties op je krijgen lijkt me ook niet alles. Dus ik moet het moorden van voorbijgangers een beetje in toom houden zo te horen ;). Want nu kun je gewoon mensen slopen in de wildernis zolang je ooggetuiges maar niet laat ontsnappen. Als je in een stadje zoals Armadillo iemand wilt omleggen met mes bijvoorbeeld(geen lawaai) kun je wel vergeten he? Op een of andere magische wijze ziet iemand je altijd en krijg je gelijk een bounty op je hoofd. Lijkt er dus op dat je zoiets in stadjes nooit kunt uithalen, helaas maar ja.

5. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt zo'n duel precies. Heb het 1x gedaan met de tutorial maar dat was vet easy, nu wordt ik elke keer neergeknald. Welke controls moet je allemaal gebruiken?

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Erg jammer helaas. :'-(

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Niet overal. Het is gewoon heel erg corrupt daar.

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Daarom ook de :lol: smilie. Want dat land is zo corrupt/communistisch als iets.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Juist wanneer ik dan echt eindelijk verder wil gaan met missies word ik gewoon weer afgeleid he, heerlijk. Ik ging van Mcfarlane's Ranch richting Armadillo en ik nam het pad rechts, in de buurt van Pike's Basin, op de map is het een rond gebied. Er was daar een kamp, dus ik erheen met m'n paardje en alle kisten geopend , lekker wat geld erbij. Ik al die cowboys groeten daar en ze waren duidelijk niet gediend van mijn vriendelijkheid dus ik pak m'n gun executeer iemand van dichtbij en toen iedereen omgelegd. Ik loot een ventje en ineens zie ik staan dat ik iets van 'Bollard Twins Outfit' heb geunlockt.

In het menu bij outfits zie ik nu staan wat ik nodig heb om die Bollard Twins outfit te krijgen. Compleet staat er uitgelegd waar ik de zes scraps kan vinden voor het outfit, nice!!!!!! Mocht het niet bekend zijn wil ik best hier neerzetten waar je ze allemaal kan vinden.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh ik las het verkeerd. Ik dacht:

China is een democratisch land.

:lol:

Yeah nu ff RDR spelen. Aangezien ik nu wel semi verbrand ben. *) Eerst ff best of country downloaden. Want ik mis wel de koele K-rose muziek op de achtergrond.

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Net gevonden op Gamefaqs boards

Put away your weapons, walk up to a person, pull the left trigger, wait for them to punch you, then pull out your gun.

Just watch out and make sure it's not a lawman.

Also, if you get 100% completion you get an outfit that makes it so that you won't get in trouble with the law

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het nou precies met de shootouts? Ik snap het niet echt, met de tut erbij ging het goed maar anders... =(

Verder: Awesome game! Het einde van die missie met die bloemen voor de ouden man: _O_ _O_

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kan ik trouwens ook naar het gebied toe waar de boot aankomt in het begin van de game? Ik wil daar best eens rondkijken.

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een poema in Rattle snake Hollow! :eek:
    Mn broertje reed daar net rond, eerst werd zn paard onder hem vandaan gegrist en daarna werd ie zelf gegrepen. Wicked :cool:

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een echte outlaw heeft natuurlijk schijt aan die bounty ;)

Thieves Landing kan je vinden ten oosten van Bonnie's Ranche, niet zo ver dus.

16. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu unlocked dat je meerdere schietpunten (van die kruisjes) kan zetten op één of meerdere personen.
    Maar als ik iemand in zijn/haar been wil schieten komt er eerst een kruisje op zijn lichaam, ga ik naar beneden zet ie er meer op de rest van het lichaam tot het been.
    Tja, dan is ie dood. Hoe verhelp ik dit?

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahha klopt, maar ik wil niet de hele tijd van die gasten achter me aan :)

Ik heb Thieves landing gevonden, ben er een beetje aan het rondkijken. Maar de game ziet het gebied niet, in de zin van dat ik geen shops en al die dingen op de map zie. Dus dit komt later nog.

Dit gebied bedoel ik trouwens...kan je hier komen in de game of dat niet? (aangezien er een kind rondloopt vast niet)

http://ded.zenblue.net/360_RDR_arrows.jpg

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Dat is het 2e niveau van deadeye, pas bij het 3e niveau kun je zelf kiezen waar je die X'jes plaatst.

Lekker sadistisch bezig geweest! Kwam een ratelslang tegen, gelijk iemand vastgebonden met een lasso en langs die slang gegooid :lol:.

Weet iemand trouwens of je dat pak kunt krijgen dat op de voorkant van de hoes staat?

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan je nog eigenlijk wat met skinnen of plantjes plukken behalve dan die items te verkopen!?

En hoe kan je surrenderen? Ik sta gewoon stil alles en opeens komen er 10 man en beginnen te schieten als de mallen als of in bin laden ben.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je wapen moet je ook niet vast hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina