Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario> Pacman\o/\o/\o/\o/
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mario rocked anders ook nog steeds behoorlijk. Super Mario Galaxy 2 anyone?
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    'Mario' komt zelfs al uit 1981, maar was toen bekend onder de naam Jumpman in Donkey Kong.

    Pacman vind ik qua gameplay wel 'aardig' trouwens, maar Mario en de Mario games vind ik toch een stuk leuker, zowel qua character alswel qua gameplay/innovatie.

    Niet dat ik een grote Mario-fan ben trouwens.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik las de link, maar het kan ook zo zijn dat Mario weer bekender is :+.

    Ik wou Braid kopen maar ik heb geen Microsoft Points, en ik denk dat ik maar een beetje rustig aan moet doen met het kopen van de Microsoft Points want ik koop gewoon al te veel de laatste tijd.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Same here, ik ga niet van pacman houden omdat 't oud is en omdat 't met roots te maken heeft. Wat een onzin, net zoals dat ik ook niet lang tetris kan spelen en ook geen harde krijg van Pong.

    Als ik voor mij doen een oude retro game wil doen speel ik Super Mario Bros, desnoods donkey kong op de gameboy_O_
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is in Amerika, wij leven in NL, en het scheelt een fucking procent!

    En dan is er nog een verschil. Waarschijnlijk lieten ze een plaatje zien en vroegen ze: herken je dit personage?

    Als ze vragen nog 1 gamepersonage zou Mario wel met een groter verschil winnen
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Las ooit eens ergens dat Nintendo in die tijd patent wou aanvragen op 'springen' in videogames. Dat is ze toen niet gelukt gelukkig.

    Moet je je voorstellen, dat was Nintendo de enige geweest die games mocht uitbrengen waarin een character kon springen......
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad bekend ja, met alle respect voor Nintendo. Dat is toch wel grootheidswaanzin en wat idioot. Netzoals dat je ook geen patent kan krijgen op schieten in videogames..
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wist je dat er een vent is die patent had op analoge sticks die je kan gebruiken zowel door die heen en weer te bewegen als in te drukken?

    Hij heeft in de tijd van de xbox, ps2 en GC alle 3 de gameconsole maatschappijen aangeklaagd. Weet alleen niet hoe het is afgelopen
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik eerlijk ben kan ik pac-man nu nog maar 1 minuut spelen voordat ik het zat ben en Mario kan ik nog uren spelen :)
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik al toen het nog maar net uit was. Een spel dat je speelde als er echt niks anders was en zelfs dan had je na 10 minuten al koppijn.
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een haters hier. Ennuh, ik dacht dat deze '''discussie'' een beetje met een knipoog was. haha.

    Ik word bijna gekielhaald. Discriminatie van de pacmangeneratie!!

    ;-)

    -----

    G-force, geldt dat ook voor pacman CE? Dat is toch een rete leuke game? En straks krijgen zo iets dergelijks maar dan met verschillende multiplayermodes. Dat is toch lachen man, met zijn allen aan de pillen.

    Ps. ik vind Mario games ook leuk hoor, maar dan wel de 2D, niet de galaxies.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Woensdag DOOM 2 op XBLA!!!! Hoop dat ze hem een beetje opgepoetst hebben maar zal wel niet, toch maar halen denk.
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met Lazy Riders.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wanneer komt Puzzle Quest 2 eigenlijk uit?
     
  18. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb Lazy Raiders net vorige week gekocht. 'zucht...' Ondanks dat ik er dus 400msp meer voor heb betaald is het zeker een leuke game. Ja je moet wel van puzzelen houden en goed tegen het bewegen van het beeld kunnen. Aangezien je dus het level kanteld en jouw avatar( of Dr. nogwat) door het level te verplaatsen. Het doel is om per level een howeel te pakken en aan het einde van een act een artifact. Tevens kan je ook nog points en timed medals verdienen. Verder is de sfeer goed, zijn de achievements uitdagend maar niet onmogelijk, heeft een lange afwisselende speelduur (Je gaat van aztec ruins naar ijsgrotten en als laatst naar het Wilde Westen) en zelfs avatar awards zijn ook aanwezig. Ik hoop dat dit je een beetje helpt. :)

    Ik zelf twijfel nog over MadBalls.
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de informatie,ik denk dat ik hem wel koop voor die 400 msp.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vannacht bij een gozer Aqua gespeeld en dat is me toch ff een partij bout zeg :lol: dit soort spellen zijn echt alleen nog leuk in hun retrovorm (AssaultHeros) en niet als nieuwe game, imo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina