[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _O_ Viel de slang die man ook aan of wat?

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Iemand nog lasso tips? Ik doe nu zo'n bounty quest maar als ik hem met mn lasso van zn paard af ruk heb ik ongeveer 1 seconde de tijd om zelf van mn paard af te komen en hem vast te binden, beetje frustrerend.

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Met (RT) (inhouden) kun je hem eventjes vasthouden als ik het goed heb.

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja haha! Eerst begon ie te ratelen en daarna beet ie hem in z'n hoofd, hij begon helemaal tegen te stribbelen en alles. 2 beten later en het is 1-0 voor de ratelslang! _O_

5. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is blackwater aan de straten te zien. Maar in elke stad heb je een kindje wat kranten verkoopt. Blackwater is het derde(laatste) gebied. Daar hebbn ze ook echt straten. Ik vind armadello (oid) wel de mooiste stad
    de meest westelijke stad in Mexico vind ik ronduit kut, lijkt net een doolhof.

Begin trouwens echt m'n paard te haten, als ik fluit bugt hij zichzelf steeds vast op de een of andere manier.
    En weet iemand trouwens waar je de rank 10 shooting Challenge kan doen? 6mensen disarmen met 1magazijn zonder te reloaden. Best wel taai...

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet juist LT ingedrukt houden. Dus Mikken terwijl je LT ingedrukt hebt, gooien met RT en als het raak is LT ingedrukt blijven houden tot je naar hem toe gewandeld bent en hem vast kan binden

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan dat ook al in deze game? 8)
    Moet hebben. Dinsdag duurt lang, maar dan heb ik wel 27,50 korting. :98)

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt, ik dacht juist RT. :b:

9. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat cheaten met poker toch leuk om te doen XD

wel heel gemakkelijk om zo te winnen, weet iemand trouwens waar je die high stake games kan vinden?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

De krantenverkopers die ik tot nu toe ben tegengekomen waren allemaal volwassen, als er echt een joch inzit, zou mij dat zeer verbazen. Omdat je die dan ook pijn kan doen zeg maar...en het zou voor het eerst zijn dat je dat in een game kan doen dan. Tenzij ik die andere game dan niet ken zeg maar.....

Over geen mensen kunnen mollen in stadjes zonder bounty te krijgen, die gast van Gamefaqs had gelijk dus. Net in Thieves landing stond ik op een balkon, ik zag een ventje die mij totaal negeerde...dus ik equip mijn vuisten. En druk op LT, het ventje begon gelijk op me in te rossen...dus ik lokte hem naar een stukje op het grote balkon waar we niet gezien werden...pakte mijn gun erbij ,liep tegen die gast aan en drukte RT, zodat ik die close-up execution kreeg. Guess what? Geen bounty...nothing!!!!! _O_

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Alleen in Blackwater, en een andere manier om de 2000 chips achievement te halen is tijdens de 'Lucky in love' missie waar je van te voren $1000 krijgt.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook leuk dat cops een grotere herseninhoud lijken te hebben dan in GTA IV.(hoewel het wel vrij realistisch is dat cops op je afkomen als je gaat schieten in het rond, in GTA IV schieten ze gelijk op je. Normaler zou dan zijn als ze je zouden bevelen je over te geven).

Ik was een beetje aan het schieten in mijn huisje op Mcfarlane's ranch, op objecten enzo, gewoon kijken wat er gebeurde even. Toen ik klaar was liep ik naar buiten en ineens begint zo'n boer op mij te schieten, ik had echt zoiets van hey vriend, wat ik in mijn huis doe zijn mijn zaken hoef je niet gelijk op mij te gaan lopen schieten. Het leukste van alles was, dat de sheriff eraan kwam en hem omlegde en weer naar zijn gebouwtje terugging terwijl ie nog iets zei van, you don't mess with the law ofzo. :thumbs:

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap niks van dat cheaten in pokeren, telkens wordt ik gepakt en dan moet ik weer duellen :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn mensen al easter eggs tegengekomen? Of in elk geval echte verwijzingen naar bekende westerns of acteurs? :)

15. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
  16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had het idee om iemand vast te binden en er bait over te gooien. Er kwamen wel beesten maar ze aten hem niet op - wat wel jammer was. :+

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dead Eye 2 is kut, ik haat die random kruisjes. Ik schiet iedereen altijd in hun benen, nu schiet ik ze dus meestal meteen neer omdat die kut kruisjes overal van zelf plaatsen op het lichaam. Fuuuuuuuuuuuuu. 8)

Net anderhalf uur geprobeerd een schat te vinden, heb een schatkaart gekregen maar geen idee hoe. Word er niet echt wijs van, moet een boom vinden aan het water met wat rotsjes en aan de andere kant moeten er bergen zijn. Te moeilijk. 8)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Doet deze game andere mensen ook denken aan een RPG? Een RPG als Fallout bijvoorbeeld, qua supergrote gamewereld, en al die items die kunt vinden/kopen, geweldig. Ik speel de game echt een beetje als een RPG ook. Gewoon verkennen, dingen uitproberen ,van alles.

Heb voor 20 dollar (van mijn 60 dollar, die ik niet eerlijk verdiend heb,haha) een bandana gekocht. Toen stapte ik de gunsmith binnen en zag een ventje relaxen op een stoel, dus ik ga in gevechthouding staan met LT en hij flikkert achterover en van zijn stoel af. Het eindigde met een flinke shootout waar ik won...en geen enkele honor verloren heb, love it!!!!!!

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoe raak ik in mexico bounty kwijt? Er zijn daar geen telegraafhuisjes toch?

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister en vandaag eventjes gespeeld en mijn eerste indruk is: geweldig! Ik vond GTA oké... maar deze overtreft het zwaar voor mij. Wat een game.. de sfeer, de mogelijkheden en de multiplayer vind ik nu wel leuk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina