[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    WTF!
    De PS3 kreeg toch een gratis outfit en hideout... Maar ik heb helemaal nergens een code staan :mad:

2. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Outfit:
    Walton’s Gang (PS3 Exclusive)

Prerequisite:
    Defeat a Walton’s Gang member

Unlocking Steps
    Scrap 1: In Solomon’s Folly, in a chest in the cellar under the destroyed house

Scrap 2: Complete a Horsebreaking job at Ridgewood Farm

Scrap 3: Win a Poker game in Armadillo

Scrap 4: Claim a Walton’s Gang bounty alive

Scrap 5: Defend residents of Cholla Springs from Walton’s Gang

Scrap 6: Purchase at Tailor in Thieves’ Landing

Bonus:
    Walton’s Gang members consider you a friend until you take aggressive action

Over die hideout weet ik verder niets...

3. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij MM is die ook gewoon 49.99 dus hoeft geen fout te zijn

4. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bollard Twins Outfit Scrap 1 Location
    http://www.youtube.com/watch?v=vtHE6ouGtqo

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game zeg! _O_
    Heb al heel veel rond zitten rennen en gewoon van de omgevingen genieten / kloten. Het tofste in het spel vind ik misschien wel al die animals (en het hunten ervan). Vooral die begin missie's bij Bonnie. Paarden vangen _O_ Koeien mee laten lopen met de rest _O_ Konijnen doden die de groente opeten _O_

6. Munnie

Munnie Guest

Maar meestal zijn nieuwe games toch 55/60 euro? En zeker grote games als deze.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2010
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nu heb ik eindelijk de lasso, maar hoe gebruik ik het nou? Ik zit nu toevallig in de trein en ik zie mensen om te lasso'en, maar hoe equip ik hem? Ik zie hem niet in m'n wapen wiel.

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als het goed is staat hij links in je wheel.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh in de trein kan je het niet gebruiken, zodra ik eruit stapte kon ik het kiezen, ah well. Geweldig, je kunt dus meerdere mensen lasso'en en op de treinrails leggen...dat heb ik dus net gedaan maar de trein gaat gewoon niet rijden om een of andere reden....wtf.

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... Ik heb het vandaag dan gespeeld en het is inderdaad een geniaal spel. Voor het uur dat ik het heb moge spelen heb ik nog weinig kunnen zien van de missies. Maar wat sowieso opvalt is dat het er niet alleen grafisch heel mooi uitziet, maar vooral dat de sfeer ontzettend goed wordt neergezet.

Het is echt net alsof je zelf speelt in een LIVE wild western movie. Het is dat sfeertje van the WOW WOW West zonder dat het weer overdreven is gedaan. Echt dat cowboy sfeertje maar toch ook iets met mensen die zichzelf serieus nemen en lekker laidback zijn.

Zoals anderen al zeiden, veel details die je niet kunt missen. Zoals een man die dronken rond loopt. Verder tja het al snel rond lopen met je paard is heerlijk en voelt toch al snel vertrouwd. Wat komt door de fijne controls. En je weet bij het spelen van dit spel dat je weer aan het begin staat van een ontzettend groot avontuur. Een mooie gevoel zoals ik dat ook had ervaren bij Fallout 3 op het moment dat ik voor het eerst buiten kwam.

11. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 2 dagen wachten :mad:

12. Munnie

Munnie Guest

Moet ook nog ff w8en, vandaag niet gelukt. |:-
    Morgen geen winkels open, dan ga ik em maandag halen denk ik.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, speel nog even GTA 4. In tegenstelling tot wat veel hier zeggen voelt het ergens soms wel aan als een hele mooie GTA mod in het Wilde westen. En das geen belediging waar GTA 4 misschien mijn favoriete GTA is. Het voelt/ speelt ongeveer hetzelfde.

Dus doe nog wat GTA en dan heb je sowieso weer de feeling qua controls. De setting is uiteraard totaal anders in Red Dead Redemption maar alleen al daarom is het leuk om ze beiden te hebben en afwisselend te spelen.

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Haha moest net een missie doen met een oude man die gewond op de grond lag.
    Moest hem toen met de koets naar Armadillo brengen toen ik klaar was met de missie begon opeens die koets de hele tijd te kantelen met de paard erin :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal wel, maar ik vind het juist absoluut verre van een GTA mod hoor. Het voelt heel anders aan, de controls layout is hetzelfde maar daarmee vind ik het ook gezegd. Alles oogt zoveel realistischer en geloofwaardiger ook.

De characters zijn veel serieuzer en realistischer, waar in GTA IV de characters nogal cartoony waren en je ze moeilijk echt serieus kon nemen. De vele random gebeurtenissen in RDR die erg indrukwekkend zijn en echt bijdragen aan de sfeer, en soms ook je gameplay veranderen (een ventje die je paard jat). Ook had GTA IV weinig van die random dingen...

De gamewereld leeft ook veel meer vind ik, er is gewoon meer te zien en te doen zou ik bijna zeggen. RDR een goeie GTA IV mod noemen...nah absoluut niet. Een review geloof ik zei 'People could call this GTA in the Wild west, but it really is a game of itself, a genre defining experience for other games to come' zoiets...en ik ben het ermee eens. :)

Dit is natuurlijk puur hoe ik erover denk, gewoon persoonlijk :D

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, heb GTA 4 iets van 60 uur gespeeld en dan ook nog 30 uur in totaal voor de expansions en RDR maar een uur. Ik kan ze sowieso nog niet echt goed vergelijken verder.

Qua graphix was ik door GTA 4 toendertijd ook omver geblazen. Ik vond het vooral mooi om op het eerste eiland te zitten en Manhattan in de verte te zien. Heerlijk!. Ik dacht meteen terug aan mijn bezoek in NYC etc...

Beide games behoren imo gewoon tot de toppers in het sand box genre.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik moest net een vrouw redden die gewoon een paar keer gestoken werd door een man 8)

...Ik was te laat :'-(

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit schijnt random ook te gebeuren, vooral in Armadillo...dat een gast op een vrouw loopt in te steken en daarna rustig wegloopt. Zelf moet ik het nog steeds zien. Al die random dingen die ik lees en hoor van vrienden...veel ervan moet ik nog steeds zien, tjonge.

Welke random encounters zijn er tot nu toe allemaal?

- NPC die loopt te pissen

- Man steekt vrouw dood

- Iemand jat John's paard

pff..er zijn zoveel meer maar ik kom er even niet op, m'n geheugen laat me in de steek.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat er nog meer kan gebeuren:
    - Iemand wordt aangevallen door beesten

- Een travelaar met koets wordt aangevallen door 3 mensen (en de persoon schuilt achter zijn kar)

- Iemand wordt opgehangen en een vriend vraagt om hulp

- Iemand roept om hulp en op eens zit je in een attack van bandieten (zelf nog niet tegen gekomen)

- Iemand wordt ontvoerd en de enige die reageert ben jij :p
    Kan misschien nog meer bij zitten!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt zo raar dat ik al die dingen nog niet gezien heb, moet allemaal nog komen hiero, zal toch wel eens gebeuren op den duur lijkt me :). Ik heb geprobeerd een hond te lasso'en net, maar de hond trok zo hard aan het touw dat juist John op zijn bek ging, hehe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina