Ging gisteren behoorlijk lekker. Vaak killstreaks van 10 of meer (zonder gebruik van kanonnen oid, gewoon met de standaard wapens)
Maar goed dat ik niet 'durfde' te stoppen na de 1e match. Als je na een match Exit selecteert komt er altijd te staan dat alle unsaved progress niet wordt opgeslagen. Ik wist niet wanneer ie voor het laatst had opgeslagen, dus ging ik tegen mijn zin maar nog een potje spelen. Ik heb immers liever dat een loss niet wordt opgeslagen dan een win.
Dus puur toeval geweest dat ik deze haalde. Want de volgende potjes won ik ook, anders was ik al lang gestopt.
4e match had ik ook nog wel kunnen winnen als ik mijn best had gedaan, maar het begon wat laat te worden dus hield ik me meer bezig met koeien afschieten dan winnen
(alsnog 2e geworden.
)
2 irritante punten: Waarom heb je het ene moment 'auto aim' en het andere opeens niet meer? Best irritant (viel me in Free-Roam op)
Ook in Free-Roam; je spawnpunt is nou niet bepaald handig. Hoe vaak je wel niet recht voor de neus terecht komt van die persoon die je net heeft afgeknald...
(Misschien zijn die al genoemd; heb dit topic niet gevolgd) Klik om te vergroten...