[Multiplayer] Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 18 mei 2010.

1. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond voor het eerst multiplayer gespeeld. Prima vermaakt, al weet nog niet wat ik er echt van moet vinden. Heb gespeeld met 3 Nederlanders die ik tegenkwam. De Gang Hide Outs lijken veel op elkaar, kan me voorstellen dat dit eentonig gaat worden.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :cool:

Ging gisteren behoorlijk lekker. Vaak killstreaks van 10 of meer (zonder gebruik van kanonnen oid, gewoon met de standaard wapens)

Maar goed dat ik niet 'durfde' te stoppen na de 1e match. Als je na een match Exit selecteert komt er altijd te staan dat alle unsaved progress niet wordt opgeslagen. Ik wist niet wanneer ie voor het laatst had opgeslagen, dus ging ik tegen mijn zin maar nog een potje spelen. Ik heb immers liever dat een loss niet wordt opgeslagen dan een win. :+
    Dus puur toeval geweest dat ik deze haalde. Want de volgende potjes won ik ook, anders was ik al lang gestopt. :p

4e match had ik ook nog wel kunnen winnen als ik mijn best had gedaan, maar het begon wat laat te worden dus hield ik me meer bezig met koeien afschieten dan winnen }:] (alsnog 2e geworden. :eek:)

2 irritante punten: Waarom heb je het ene moment 'auto aim' en het andere opeens niet meer? Best irritant (viel me in Free-Roam op)
    Ook in Free-Roam; je spawnpunt is nou niet bepaald handig. Hoe vaak je wel niet recht voor de neus terecht komt van die persoon die je net heeft afgeknald... =(
    (Misschien zijn die al genoemd; heb dit topic niet gevolgd)

3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor jullie dat jullie wel online kunnen.;)Ik probeer het nog wel een paar x

4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alle beesten die je tegen komt afjanken?

5. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt omdat je dan in een Hangout zit volgens mij, dan kan je ook niet met DeadEye iemand targeten. Dit omdat het eigenlijk de bedoeling is dat je elkaar dan een beetje ontziet :p

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oooohh haha... :+ Was inderdaad de hele tijd bij een Hangout.
    In het vervolg maar even op letten dan. :p Zat gewoon op alles wat bewoog te schieten.

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat trouwens echt geweldig is? Auto Aim op casual zetten met z'n 2en in een posse en dan rond gaan rennen en dan echt IEDEREEN aan barrels schieten :p ik heb me helemaal doodgelachen met een maat van mij. Je komt met mach 5 voorbij op je paard en met die casual aim blijf je maar headshots schieten :D haha

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dulle, je bent eng in free roam. Gisteren na onze vele gevechten en onze éénmalige, prachtige samenwerking, ging ik vluchten. Toen ik dacht dat ik veilig was, zag ik jou weer aankomen rijden! 8)

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand hoe de multiplayer geregeld is in RDR? Connect iedereen naar 1 host zoals in gears of war of naar centrale servers?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha. :+ Was puur toeval. Was wat aan het rondcruisen totdat ik jou opeens weer tegenkwam. 8)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het was wel leuk 8). Ik dacht dat je trouwens niet van de MP was.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik ook niet echt. Behalve FFA, dat speel ik wel vaker. En aangezien Free-roam min of meer FFA is... :cool:
    En daar kan ik ongestraft burgers neerknallen. :+ Even mijn frustraties uiten, wat ik in de SP niet kan. (ja, kan op zich wel, maar ik ben de good-guy)

13. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    !!

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Geniaal dat hunten, ook al was ik me eentje met free roam. Ik ging daar hunten helemaal in het noorden, kwamen opeens stuk of 10 wolven en 3 beren achter me aan. _O_

Ook een keer werd ik vermoord door een beer en spawnde ik hele tijd waar die beer was dus hij was me gewoon aan het spawn killen! :D

Gelijk even alle challenges gehaald van beren killen enzo.

Nu moet ik:
    Lobo the legendary wolf
    killen

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe moet je dat hunten starten dan, of is dat gewoon random? :+

16. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je doen wanneer je maar wil. Kijk maar bij je challenges.

17. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is echt tof! Ik dacht dat de wasteland in fallout 3 gevaarlijk was maarre :D
    Btw is er geen trein in de multiplayer?

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er helaas niet.

19. UnExpected

UnExpected Guest

Zit eraan te denken om hem te kopen, is het nog echt een aanrader of zijn de meeste dit spel alweer zat?

20. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer is echt vermakelijk, maar het is een beetje jammer dat je niet zulke grote teams hebt als je niet in een posse zit bij gang matches =(

meeste mensen zijn ook echt slecht, gebruiken dead eye niet eens

Deel Deze Pagina