[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kopen of winnen. Vaak moet je een hoge reputatie hebben wil je ze van een factie kunnen kopen. De andere droppen weer in dungeons.

Gister voor het eerst een redelijke ICC run gehad. Tot Saurfang gekomen maar daar 5x gewiped. Niet iedere snapte het idee van die battle terwijl die zo makkelijk is. Iig Tank Chest en Healer Legs gewonnen. Had de dag ervoor i245 chest gekocht op de AH,maar waarschijnlijk was mijn GS en HP zonder niet genoeg voor een invite geweest. Tevens de tank ring van Ashen Verdict gehaald. Nu op 37k hp unbuffed en 5k GS waar ik in principe in iedere raid zou moeten komen.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&cn=Dragstrip

Nu nog even boots uit FoS en Neck uit HoR winnen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Er is een bepaald reputatie niveau wat je moet halen bij verschillende stammen/facties. Exalted word het genoemd. Als je met alle 5 de hoofdsteden van jouw factie op exalted staat, dan kun je er al aardig wat kopen.

Ikzelf heb er op moment 77. 8)

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  3. SysanApse

SysanApse Guest

Wow nice, hoeveel specials ?

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb er nu 1 :D
    zo'n mechanische kip :p ben ik erg blij mee

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    4 drakes. Een blauwe, albino, rode en bronze.
    3 beren. polar, black war pvp, en die van Mei Francis in Dalaran.
    4 mammoths. Twee van Sons of Hodir. Die van Mei Francis van 16/20K en die van Wintergrasp
    3 pvp black war mount, alliance. Moet er nog 2 van.
    Alle mounts van alle alliance steden.
    Alle Kurenai Mounts

Voor de rest weet ik het zo gauw niet uit het hoofd. ;)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je Glory of the Hero dan al?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Altijd leuk, mensen die je meeneemt naar ICC, compleet helpt te gearen, alle encounters haarfijn uitlegt...

En vervolgens /gquit doen, midden in de nacht, zonder enig bedankje of whatever.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn niet echt special :+

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mja, shit happens.
    Vervanging vinden en direct doorgaan, waarschijnlijk verlies je niet meer dan een beetje gear. ;)

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    True, true.
    Ach, het was ook maar een DPS.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja vroeger moest je DKP verzamelen om te mogen looten. Weet nog dat het zo erg was in mijn Guild toen en er trial mee naar Ragnaros was en hij niet mocht looten omdat hij trial was. Item werd gewoon geshard...

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mijn hemel nee.
    Iedere keer dat je een dungeon doet willen mensen zo snel mogelijk naar het einde. Of je doet ff een rondje wie voor de achievements wil gaan.

Misschien zijn mijn mounts wel geen specials. Ik heb er in elk geval 77 en er zullen niet veel zijn hier die daar overheen gaan. :9

Ik wil ook graag een proto drake. Weet dat die van The Oracles een lage drop chance heeft, maar misschien level ik eerst wel The Oracles.

Voor de rest hopen dat ik ooit nog eens in een goede guild kom ipv een waar ik gewoon de guildbank leeg kan roven. Ik kan bij mijn huidige gewoon elke dag iets van 6 dingen uit de guildbank halen. Regels staan niet duidelijk aangegeven en nu wil de guildleader me me praten. :+

Wat betreft die mounts: Er komen echt nog wel meer bij. Proto drakes zijn echt wel mijn favorieten, al vind ik die groene van The Oracles niet de mooiste van het stel.

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je ninja'd dus de Guild Bank leeg en je vindt het helemaal niet gewetenswroetend of zoiets?

De Red Proto-Drake is trouwens de makkelijkste van het stel. Je hoeft niet per se met de dungeon generator parties te vormen, je kan ook gewoon wat ingame vrienden bij elkaar roepen om wat achievements te halen. Met de huidige gear is het toch een piece of piss.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik hem mijn schuld al terug betaald en een heel goed en persoonlijk gesprek gehad met mijn guildleader.

Wat betreft die drake. Het is lastig omdat met mijn huidige vrienden te doen. Een aantal zijn weinig online, sommige inactief en de meeste zitten al in ICC voor ik er erg in heb.

Ik kan het echter wel een keer proberen, daar niet van hoor. ;)

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je blijft me er echt eentje :emo:

Ik kan op m'n werk dagelijks gewoon 5000 euro uit m'n kassa halen, en dan wil de politie nu opeens met me praten :x

16. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    hahah:thumbs:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dude, het is al opgelost voor het geval je het nog niet gelezen hebt.
    Ik heb gewoon 20 silverbar ter waarde van 101 Gold in de bank gestopt en toen was het klaar.

Daarna raakte de guildleader en ik aan de praat en hebben we een aantal zeer persoonlijke dingen gewisseld.

Geloof mij maar dat je dat van mij of van haar niet wilt horen. De helft mag ik toch niet over praten, de andere helft is aan mezelf. ;)

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Of die Rogue in een van de top guilds die de Legendary boog van Sunwell kreeg omdat er geen hunters bij zaten die al member waren 8)

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat wij dat willen weten. :emo:

Dat is een ander verhaal, ging er over dat die rogue de bow ook wou maar hij had heel veel voor die guild gedaan etc. Daarom hadden ze hem die bow gegeven boven de hunters.

Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het gaat je ook niks aan.
    Als ik het al zou vertellen zou je wel anders denken. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina