[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

1. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik niet echt vriendjes ga maken met de volgende post, maar here goes.....
    Toch ff de moeite genomen om paar pagina's terug te lezen....

Ik had al een vermoeden dat onze meningen wat betreft Skate 3 niet op 1 lijn zitten, maar na het lezen van dit bericht besef ik dat onze percepties nog echt mijlen verder uit elkaar liggen dan ik dacht. Sterker nog, ik zou zowat gaan twijfelen of wij het hier wel over hetzelfde spel hebben.
    Kleine spots méér dan genoeg. Er zitten maar een paar ''gigantische'' objecten in het spel, (die vakundig in het level design zijn opgenomen waardoor het niet echt overdreven opvalt), niet alleen maar.....
    Méér dan genoeg normale verschillende railtjes, trapjes, manny pads en dergelijke waar je je op uit kunt leven zonder dat je ook maar even denkt '' he maar dit is wel een beetje té ''
    Elk district heeft zn eigen look en feel.
    Het downtown gedeelte is een sectie die naar mijn idee het stads gevoel van San Vanelona 1 op 1 kopieert, met dezelfde drukte en ideeën en waarbij alles net zo dicht op elkaar lijkt als in de ouwe stad, terwijl bijvoorbeeld het universiteits gedeelte veel openen en rustiger overkomt, maar ook met genoeg normale objecten.
    Je zegt dat je de single player fucking kut vind, omdat ze precies de tegenover gestelde richting van wat jij het liefst had gezien en je hoopt dan ook dat ze met deel 4 het roer omgooien.
    Je leegt een bak met negatieve dingen ( en als jij dat vind, en de behoefte hebt om dat te melden is dat natuurlijk je goed recht), maar waar het dan voor mij interessant word ( van wat betreft ''hoe het dan wel zou moeten in het spel'') maak je jezelf het er makkelijk vanaf door maar wat te zeggen dat ze bijvoorbeeld het roer moeten omgooien voor het volgende deel. En dat vind ik dan persoonlijk weer jammer.
    Ik zou het waarderen en leuk , maar bovenal interessant, vinden als je dan eens de moeite nam om dan ook iets uitgebreider te melden hoe de single player in jouw ogen wel zou moeten zijn. Een paar dagen geleden had ik Winterbase ook al eens gequoteerd en voorzichtig ''gevraagd'' (of uitgedaagd) om naast alle negatieve geklaag dan ook eens een positief werkende bijdrage te doen en te vertellen hoe dan volgens hem wel zou moeten, niet alleen iets van in die trant van ; ''....ik hoop dat ze het de volgende keer anders doen''
    Helaas is hij daar niet meer op terug gekomen.

Probeer je je voor de gelegenheid eens voor te stellen dat Black box middels een forum, of wat dan ook, Skate fans vraagt wat en hoe ze deel 4 moeten veranderen en wat de Skate fans wel en niet zouden willen zien in dat deel. De kritiek die tot nu toe hier op dit forum is gegeven is grotendeels negatief en als het aankomt op ''wat en hoe dan wel'' enkel en alleen vaag. Een manier van berichtgeving waar zij ( Black Box ) echt niks, maar dan ook echt helemaal niks mee kunnen.

En als je nu denkt, van- ''ja, maar dat hoef ik niet want dit is gewoon een forum waar black box geen connecties mee heeft, en als ik ergens wat van vind zeg ik dat, en verder basta. Ik hoef verder niemand tekst en uitleg te geven, ook niet als daarom word gevraagd'' - heb je daar gelijk in. Je hoeft en moet niks, zeker niet van mij. Maar ik zou het gewoon interessant vinden. Het mooiste zou zijn als iemand vanuit zijn perspectief met dingen en ideeen komt waar ik zelf nog niet aan gedacht had, waar na ik kan denken '' ja dat zou zeker ook vet zijn als dit of dat er op die manier in zou zitten''

En nu ga ik een beetje off topic, maar fok it...
    Eerlijk gezegd denk ik dat de meeste die zich hier negatief uitlaten over een (vervolg) spel, in dit geval dus Skate 3, het een gevolg is van 2 belangrijke factoren, die weer te maken hebben met 1 belangrijke, waar mensen niet echt een duidelijk besef van hebben, en wel de factor verwachting, die helaas nooit waar gemaakt zal kunnen worden.
    1; Om de 1 of andere reden verwachten mensen die een eerder deel hebben gespeeld dat ze met het nieuwe deel dezelfde frisse kick zullen krijgen als dat ze voor het eerst het het oude deel hadden, toen ze voor het eerst kennis maakte met de Skate franchise. Die verwachte kick blijft uit, het spel bied immers niet een nieuwe ervaring, maar gewoon meer van hetzelfde als wat ze al kenden, wat resulteert in een soort van teleurstelling.
    2; Zoals vaak bij een adaptie van een boek naar film het geval is, maken mensen hun eigen voorstelling van wat ze allemaal gaan verwachten in de film, of in dit geval het vervolg spel die moet opleven naar de voorstelling die gamers, die ieder zijn eigen voorstelling of verwachting heeft gemaakt van hoe het moet. Maar omdat iedereen anders is, worden film en spel makers geconfronteerd met een oneerlijk probleem, want hoe kom je tegemoet aan letterlijk miljoenen verschillende wensen en verwachtings patronen?

Ik vraag me af of gamers (op dit forum die maar vaag klagen) zich hier van bewust zijn.
    Eerlijk gezegd denk ik van niet.
    Eerlijk gezegd denk ik dat die gamers zich grotendeels teleurgesteld voelen, niet echt bewust van de 2 punten die ik hier heb beschreven waarom zij zich teleurgesteld voelen, maar zich gewoon teleurgesteld voelen en dan kijken naar, in hun ogen, voor de hand liggende negatieve dingen.
    Ik zou graag willen geloven dat het anders is, maar de simpele en vage berichtgeving doet mij vooralsnog vermoeden dat dit wel het geval is.

Nogmaals; voor Dusky en Winterbase, en 1 ieder die zich nu aangesproken voelt, voel je niet verplicht tot een reactie, je hoeft en moet niks, maar ik zou het gewoon leuk en interessant vinden. \o/

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Juist, dit wil ik van een Skategame... Als ik onrealistisch wil skaten dan ga ik wel Tony Hawk doen... Wordt dus Skate 2 voor mij ;)\o/

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zal mijn mening over Skate 3 hier nog eens plaatsen.

De grootste doorn in het oog in dit derde Skate deel zijn voor mij de drie losse stadsdelen die samen de map moeten vormen. De voorgaande Skate delen hadden beiden één grote stad waar je lekker doorheen kon crossen. Van gebied naar gebied. In een derde deel verwacht ik dan niet een stap terug in techniek (want zo voelt het namelijk) door een map in drie losse componenten op te delen. Bij het eerste deel had ik dat nog wel begrepen als dat het geval zou zijn. Maar waarom zou je als ontwikkelaar na twee succesvolle delen (en daar draagt die complete map zonder losse elementen aan bij, dat weet ik zeker) opeens een map gaan opsplitsen in losse delen?

Voor mij is dit een enorme flater aangezien ik het freeskaten van gebied naar gebied juist zo super tof vind aan de Skate franchise. Je gaat van punt A naar punt B en onderweg naar de locatie van je keuze kom je tal van toffe spots tegen waar je vervolgens weer heel wat tijd aan kwijt bent door het verbreken van de scores. Onderweg schiet je ook nog even een filmpje of foto van een succesvol gelande trick en wie weet kill je ook nog een spot onderweg. Dat is wat Skate voor mij Skate maakt. Gewoon lekker ravotten op m’n board zonder gezeik aan m’n kop. In Skate 3 heb ik dit hele gevoel niet omdat ik toch moet teleporteren wil ik een ander stadsdeel in gaan, en als ik me ergens aan kan ergeren. De tijd dat ik Skate 3 speelde heb ik dan ook alleen gebruik gemaakt van fast travellen naar locaties.

Verder vind ik dat de franchise met het deel ongeloofwaardiger wordt. Het eerste deel werd voor mij met de juiste toon neergezet. Een serieuze skateboard game zonder al die poespas. In het tweede deel kwamen er wat toevoegingen bij zoals bijvoorbeeld die grote neger die je kon bellen om je te beschermen tegen bewakers en dergelijke. Grappig maar echt functioneel vond ik het zelf niet. De Hall of Meat is ook zo’n toevoeging geweest. Harstikke leuk maar ik zit er zelf niet zo op te wachten. Wellicht is dat persoonlijk maar ik heb de Hall of Meat challanges in zowel Skate 2 als 3 nooit gedaan. Gewoon omdat ik er niet op zit te wachten. Ik wil gewoon serieus (en voor sommige misschien saai) virtueel kunnen skateboarden. De verhaallijn vind ik ook erg saai en voelt nogal dunnetjes aan. Natuurlijk speel ik Skate 3 niet voor het verhaal maar een iets langere en wellicht spannendere verhaallijn had de game naar mijn mening goed gedaan.

Wat ik wel goed vind aan Skate 3 is de verbeterde gameplay ten opzichte van het tweede deel. Neem bijvoorbeeld de hardcore modus. Een goede toevoeging wat mij betreft alleen werkt het grinden nog niet zo geweldig. Wellicht een kwestie van oefenen maar ik had toch wel wat moeite in het maken van een goede grind, gecombineerd met een aantal toffe flip tricks. Ook werkt het lopen nu uitstekend en niet zo houterig en gaar als in Skate 2. Verder zien de animaties er ook prima uit, vooral wanneer je op je plaat gaat.

Skate 3 vind ik geen bagger game maar ik had na twee goede delen nu verwacht het ultieme skateboard spel in mijn handen te hebben. Ik hoop daarom dat BlackBox van Electronic Arts de tijd krijgt om het vierde deel naar een hoger en beter niveau te tillen. Maak de verhaallijn wat toffer, zorg voor een compleet nieuwe stad met delen die vlekkeloos in elkaar overlopen (we gaan natuurlijk niet nog een keer teleporteren tussen gebieden) en werk de moeilijkheidsgraden nog beter uit zodat hier een goede balans tussen zit. Ik vrees toch echt dat als we Skate 4 binnen nu en een jaar te spelen zullen krijgen we weer te maken hebben met een game die voorzien is van wat karige updates en zinloze toevoegingen. Hopelijk verpesten ze de franchise niet.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat ze anders hadden kunnen doen. Tja. Ik heb heel veel ideeën, en die had ik, voordat er echt info was over de game, allemaal in de startpost van dit topic staan, maar die heb ik inmiddels verwijderd.

Over de single player die 'fucking kut' is:

Ik had liever meer een verhaal gezien. Ik heb die game nooit gespeeld, maar bij Tony Hawk proving ground had ik bij die demo echt een goed gevoel over het verhaal (niet over de rest van de game maar goed). Een beetje van die underground shit. Dat hoeft dan niet per se, aangezien ze nu voor het 'maak een team' aspect hebben gekozen, maar er had toch wel wat meer verhaal in kunnen zitten. Minder van "oh kijk ons populair zijn, we zijn beroemd en we hangen met alle pro's" en meer dialoog, cutscenes (ja, dit alles in een skateboardgame), etc. Er zit nu gewoon te weinig progressie in. Het is gewoon een aaneenschakeling van opdrachten, niet eens in een vaste volgorde, dus zonder enig verband.

Over de stad:

Allereerst vind ik het jammer dat de stad opgedeeld is in 3 districten. Dit doet heel erg af aan het freeroam gevoel vind ik. Ook al hebben ze een alle 3 een eigen feel, dat had ook gekund als ze aan elkaar zaten. In (New) San Vanelona is dat ook gelukt. In het industrial district is bijvoorbeeld heel die quarry gewoon onzin. Evenals al die andere huge shit die daar in zit. Toegegeven, in de industrial district zitten toch wel een aantal leuke kleinere spots met een realistische feel er aan. Maar dit had ik ook liever in de andere districten gehad. Ik vind dat de feel van het downtown district ook nergens in de buurt komt van de stad in Skate 1 en 2. Hier is het heel erg leeg. Ook vind ik het nergens op slaan dat het nu een soort voetgangersgebied is, hierdoor lijkt het al niet eens op een stad. Ook heel dat stuk met al die memorial shit is ook super groot en leeg en saai. Ook het university district is saai. Die spillway is dan wel leuk, ook al is die niet realistisch. Maarja, als het daar nou bij zou blijven. Nee dat heb je ook in het industrial district en nog op veel andere plekken. Het university district is nog wel het saaist (afgezien van die pools in de achtertuinen van die villa's), daar is alles groot, leeg en saai.

Hoe ik het dan liever had gezien:

Over de career heb ik het al gehad (meer verhaal, etc). Daar zou ik nog wel wat aan toe willen voegen: Met het verhaal wat ze gekozen hebben, dus dat je al een legendarische pro bent, is het misschien wat onlogisch, maar het zou vet zijn als er een progressie systeem in zat. Dus dat je op het begin een dikke noob bent en dat steeds beter wordt. Dat je bijvoorbeeld een aantal categorieën hebt, zoals flip tricks, grab tricks, body flips en spins en grinds (en misschien ben ik nog wel wat vergeten) met elk tien niveau's. Aan het begin land je dan nog wel eens een trick niet, maar naarmate je op een hoger niveau komt (net als bij de sims eigenlijk) word je er beter in en ollie je ook steeds hoger, spin je steeds sneller en gaan je body flips met steeds meer stijl. Met het verhaal element erbij gerekend, heb je zo een supervette singleplayer. Natuurlijk nog steeds met photo's en tranny contests en zo, maar het geheel maakt het vetter. Ook zou het verhaal dan meer naar zo'n grote contest toe moeten leven, ipv dat er alleen een nummertje veranderd dat je zo nu en dan op je scherm ziet en dat je dan ineens de game hebt uitgespeeld. Wat ik er ook nog aan toe wil voegen is dat ze het element 'hangen met maten met een gezamenlijke hobby op de skatebaan' moeten versterken. Dat maakt skateboarden ook juist leuk en dat weten ze in deze game ook niet over te brengen. Het zou dan ook leuk zijn als je gewoon online kan met je vrienden in de hele stad (net als bij Shaun White Snowboarding) en dan echt met 20 man ofzo.

Wat de stad betrefd zou ik dus liever een stad zien zoals je ze in het echt ook hebt, alleen dan met wat meer skatespots natuurlijk, anders is het helemaal niet leuk. En dan natuurlijk gewoon één hele stad. Er hoeven ook niet zoveel skateparken in als nu, als de skateparken die er in zitten dan in ieder geval van goede kwaliteit zijn. Het megapark zou ik ook heel anders willen zien als nu. In skate 1 (en in 2 dan ook nog wel), was het een leuk park, maar hier niet. Het is hier gewoon veel te veel over the top. Ik heb liever gewoon de achtertuin van Bob Burnquist: Een dikke, dikke, dikke megaramp (echt zoals die van hem is dus), dan die (vert)pool erbij, die loop (of death), en nog een streetpark met enkele fucking vette obstakels erin. Voor als je niet bekend bent met de achtertuin van Bob Burnquist: :+

[yt]2ZB9edYlYLI[/yt]

Ze moeten het dan ook echt nabouwen zoals het in het echt is, en niet een megaramp die bestaat uit 1 massief stuk hout. Hoe ze deze minder 'extreme' (lees: arcade) omgevingen toch vet kunnen maken (voor de massa): breng het hoogtegevoel beter over. Hoe? Een andere engine. Ga maar eens in GTA IV rondlopen in downtown Liberty City en ga dan wat met de camera spelen. Dan valt meteen op dat de gebouwen echt heel hoog lijken als je de camera omhoog richt (en andersom, als je op een gebouw staat, lijkt de diepte naar de straat toe heel groot). Voorbeeld:

[yt]aDQfRb9lDR4[/yt]

Met deze engine lijkt een gap van 10 meter ook echt niets, terwijl dat in het echt gigantisch ver is. Ze moeten ook een soort tunnelvisie gevoel creeëren als je van die gigantische roll in af rijdt in de megaramp, zodat het snelheidsgevoel nog beter wordt. Wat wel leuk is in deze game is dat je kleren wapperen bij hoge snelheden.

De gewone street skateparken, net als slappy's in skate 2, kunnen ze ook verbeteren door dit bovenste, alleen ligt de focus daar dan minder op, omdat alles dan minder hoog en snel is natuurlijk. Maar dan moet je juist meer het gevoel hebben dat je gezellig met maten bezig bent en wat leuke tricks doet op die rail van dat trapje af ofzo. Ik heb me ook echt heel lang kunnen vermaken in slappy's skatepark. En met alle bovengenoemde veranderingen, zou dat alleen maar meer moeten zijn.

Over die 'frisse kick':

Ik denk, als ze maar de vernieuwing erin blijven houden, dat een game maker ook de longtime franchise fan kan blijven boeien. Ze moeten alleen niet dezelfde game pakken en steeds in een iets ander jasje steken, zoals ze nu gedaan hebben. Skate 1 was natuurlijk geweldig door het revolutionaire concept en skate 2 lifte mee op het succes van skate 1, maar was eigenlijk leuker omdat er meer tricks in zaten en de spelwereld wat uitgebreider was. Maar als ze dat dan over en over doen, en maar bergafwaarts gaan in het realisme, wat skate 1 zo leuk maakte, dan is dat niet leuk meer. Zo'n franchise blijft ook gewoon niet eeuwig leuk als ie de hele tijd hetzelfde blijft. Maar met een game zoals hierboven beschreven zou ik me 100% zeker weer minstens 100 uur kunnen vermaken, net als met skate 1 en 2.

Genoeg antwoord? :p

5. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Aan Dusky en Winterbase,

_O_

Ik had gehoopt op een reactie, maar dit overtrof compleet mn verwachtingen. Dr zijn natuurlijk wel dingen waar ik anders tegen aan kijk dan jullie beiden (zoals het oplevelen van de skater- was dat niet typisch Tony Hawk? ), misschien dat we daar later nog eens over kunnen babbelen, maar vooralsnog wil ik jullie beiden bedanken, voor de moeite die jullie hebben genomen om zo'n uitgebreid antwoord te geven.

Als ware reden van mijn post denk ik dat dat komt door het feit dat ikzelf van mening ben dat ik Skate 3, voor het soort spel wat het pretendeert te zijn en met wat voor een verwachtingen het te maken heeft, wel een fantastische game vind. Als ik dan op dit forum veel negatieve reacties lees steekt dat natuurlijk een beetje. Niet in de eerste plaats om dat ze negatief zijn, maar omdat ze in mijn optiek nogal vaag gegrond zijn. Het komt een beetje over alsof er respectloos een beetje op gespuugd word (op mijn lievelings game van dit moment ;) ) en jullie achteloos verder lopen.
    Ik moet er in de eerste plaats natuurlijk gewoon vrede mee hebben dat niet iedereen zo te spreken is over Skate 3 als ik, maar nu dat jullie echt duidelijk en uitgebreid ieders zn verhaal hebben gedaan over het hoe en waarom maakt die acceptatie een stuk eenvoudiger.

Zowiezo al het feit dat jullie netjes terug reageren, en dan ook nog eens uitgebreid en snel, getuigd van veel fatsoen, beleefdheid en respect. En in onze huidige maatschappij waar zoiets helaas niet als vanzelfsprekend word gezien maakt me dat gewoon zelfs blij. :)

En oja, dat met die engine zoals ie in GTA word gebruikt om hoogte te versterken vind ik dus echt een erg goed voorbeeld van gevalletje; '' dingen en ideeen komt waar ik zelf nog niet aan gedacht had, waar na ik kan denken '' ja dat zou zeker ook vet zijn als dit of dat er op die manier in zou zitten'' :thumbs:

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    1 vraagje: Heb jij skate 1 en/of 2 ook gespeeld?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tnx :)

Dat van die engine vind ik ook een top idee. Lijkt me strak als ze in het volgende deel iets met hoogte en dergelijke goed kunnen fabriceren. Maakt de skate-ervaring alleen maar toffer en toffer.

Dusky, volgens mij wordt het tijd dat ze jou bij BlackBox aannemen om het personeel van tips voor het volgende deel te voorzien :)

8. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Bij elkaar heb ik in totaal iets meer dan 100 uurtjes in die 2 games gestoken, dus ja.

9. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuw parkie

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien hier laatst deze game nog genoemd werd en hier uiteraard sowieso al fans van het genre zitten plaats ik dit maar even hier.
    Kunnen jullie zelf beoordelen of er een topic van komt (denk het niet? :p)

E3 2010: Shaun White Skateboarding Preview
    Where we're going, we don't need roads.

Activision's Tony Hawk's Pro Skater cornered the market on over-the-top action and EA's Skate nailed realism, so when creating Shaun White Skateboarding, Ubisoft knew it had to do something different. They've certainly done that. Shaun White Skateboarding is essentially a giant park creator, except you build the park as you're skating.

There's no complicated level editor, no clunky controls to frustrate you. Instead, you press a single button while skating to shape rails, quarter pipes, banks, and more. Let's say you're nearing the end of a rail, but you want to keep grinding. Hit the shape button and you create a continuation of the rail as you skate. This green rail can go any which way you want. Curve left, pull up, drop back down and jump off. That green rail then sets itself in the environment so you (or your friends online) can ride it. You're still governed by physics, so you'll slow as you incline and gain some speed if you create a decline.

[ign]shaunwhteskate_trl_trailer_52410&object=64046[/ign]​

Don't like the height of a quarter pipe or a rail? Ride on them, hit the Shape button and redesign them on the fly. There's no set limit of rails you can create in an area, but each piece of skating terrain you create has a length limit (which is fairly significant). You can merge rails by running one into the other. The one downside that I saw watching the demo is that only specific parts of the map can be manipulated, so you can't just grind along a fountain and shape a rail from that. If this stays true for the full game, you won't have complete creative control over your environment.

That said, the shaping feature is a real surprise. The benefits of the system are immediately apparent. When you enter a sandbox area, you can look around, see a ledge you couldn't possibly reach and then work your route to it. How this will figure into the story mode, which isn't being shown yet, will be interesting. With some creative level design and challenges, the shaping feature could add a unique exploration and even puzzle element to Shaun White Skateboarding.

Though Ubisoft is not showing story mode yet, they are talking about it. You play as yourself (only prettier), a skater who suffers under the rule of The Ministry. These old fuddy-duds don't like fun, risk, or danger. Fortunately, Shaun White has started The Rising, a resistance group made up of skaters determined to free the city from The Ministry's grip and show people that fun can be a good thing. Basically, it's Footloose on a skateboard.

There are five large districts within the fictional city, with each area serving as its own sandbox for your creativity. At the start, you won't have any cool shaping abilities. Those will be earned as you free the various districts. But you will have reason to return to areas you've previously liberated. With new shaping skills, you'll be able to reach new parts of the district and create a more interesting skate park.

A set of 100 challenges add to the story quests. These are a mix of shaping and skating tasks that have Bronze, Silver, and Gold levels. Completing challenges earn experience points, which can be used to unlock new tricks. Also, completing challenges is fun. The gods of game design say it to be true.

One thing that may cause some controversy among skating fans is the controls, which are streamlined from what the competitors offer. Like Skate, Shaun White offers trick control on the right analog stick. But instead of half-circles and precision moves, Shaun White Skateboarding has you flick up, left, right or down for tricks. It's as simple as that.

As you chain moves, you increase your combo meter and unlock bigger moves for each direction. This takes away some control from the player, but you can tweak tricks, so there are some modifiers to change things up.

This simpler control scheme means that less of your focus is on learning precision control on a device that doesn't offer that level of exactness. How many times in Skate did you think you were going to do one move, but instead did something else because you didn't perfectly nail the movement on the stick?

For a different type of game, the simplified controls might be an issue, but considering what Shaun White Skateboarding is attempting to do, I don't think this will be a problem. The focus isn't on what trick you're doing, but on how you build out your own little skate world.

One nice thing is that manuals are tied to a button press. You still need to manage balance (same with grinds), but it should be a lot easier to land into a manual in Shaun White than it is in Skate. And that alone should help you string together some cool tricks.

Shaun White Skateboarding is set for a fall release on PS3, Xbox 360 and Wii. The Wii version follows the same principles, but is a different game, which we won't see until E3 this June.

12. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat klinkt wel zó kut. Niet normaal. Die ga ik dus zeker niet kopen. :+ En over de laatste alinea: Sinds wanneer is het moeilijk om in een manual te landen in Skate?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Eh dat staat er niet, er staat dat het makkelijker is SWS is dan in Skate, wat logisch is.
    Iets beter lezen ;).

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Maar het is al ontzettend makkelijk in Skate, hoeveel makkelijker wil je het maken?8)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Door een knopje in te drukken 8).
    Dat staat er toch.

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vraag niet op welke manier, maar in welke mate.
    Dat staat er toch?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vraag je dat in procenten?

19. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gesprek8)

ik vind de flick-it besturing nog steeds het beste, puur gewoon voor de 'feeling'. Denk niet dat ik ga overstappen naar Shaun White:p

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee als ik dit zo lees wordt SW Skateboarding inderdaad niet echt top, snap de aanpak ook niet echt. Gaat geen succes worden.

Deel Deze Pagina