Het is vanaf nu niet meer mogelijk wedstrijden te spelen, vanmiddag post ik het speelschema voor de achtste finales!
Dit is de loting voor de achtste finales.
Ik heb ervoor gekozen om de teams die 3 wedstrijden hebben gespeeld allemaal zijn doorgegaan aangezien ze de meeste inspanning hebben gehad. Daarnaast heb ik geen enkel team in de achtste ronde toegelaten die maar 1 wedstrijd heeft gespeeld, of deze nou wel of niet heeft gewonnen. Dus hierdoor zijn de 2 beste teams in elke groep alleen door als ze minimaal 2 wedstrijden hebben gespeeld, als een nummer 1 of 2 in een groep niet 2 wedstrijden heeft gespeeld wordt deze vervangen door een team dat meer wedstrijden heeft gespeeld en/of meer punten heeft. Daarnaast waren er meerdere teams die 2 wedstrijden hebben gespeeld maar geen punten hebben verdiend, het team dat het beste doelsaldo van deze teams had (Zwitserland) is alsnog door naar de achtste finales. Klagen mag altijd, maar ik ben er vrij zeker van dat ik de finales niet meer ga aanpassen!
1 )Algerije - Nigeria
2 )Verenigde Staten - Australie
3 )Servie - Engeland
4 )Griekenland - Slovenie
5 )Nederland - Slowakije
6 )Ivoorkust - Honduras
7 )Paraguay - Zwitserland
8 )Spanje - Brazilie
De deadline is vastgesteld op zondag 30 mei.
Als je de wedstrijd niet speelt lig je er automatisch uit en heeft de volgende tegenspeler een bye.
Mochten de wedstrijden niet gespeeld worden, dan is zaterdag 29 mei om 20:00 het tijdstip waarop de wedstrijd gespeeld moet worden, als je opponent dan niet online is maar jij wel. Moet je even een foto maken als bewijs, en hier posten zodat ik je door kan laten gaan.
Good luck everyone!
Laatst bewerkt: 22 mei 2010