Ik heb zo'n stranger missie aangenomen maar er staat Inactive, dus kan ik hem niet meer uitspelen zeg maar. Wat nu?
Jawel, dan moet je weer ergens anders naartoe gaan ofzo om verder met die missie te gaan, betekent alleen dat de missie nog niet afgelopen is
Dan moet je eerst rank 3 halen. En dat haal je pas als je in mexico bent. Als je rank 3 hebt kan je mensen "painten" met
Dead Rank 2 dan krijg je die kruisjes automatisch. Maar als je rank 3 hebt kan je ze zelf neerzetten. En die krijg je pas als je in mexico bent.
ik wil deze game van de week binnen halen maar ik heb in een aantal filmpjes gezien dat er auto-aim is, is dit altijd zo ?? of heeft het toch met moeilijkheidsgraden te maken??
Nee, kan geloof ik niet. Ik heb net een overzichtje gepost in het algemene topic. Misschien heb je daar wat aan.
Klopt maar dat heeft toch te maken met de moeilijksheidsgraden? Maar als je bv 'hard' (weet niet of het zo heet) kiest, beïnvloed dat alleen het schiet systeem of zijn de vijanden dan ook een stuk beter? Dat ze scherper schieten, meer health hebben en dat soort dingen bv.
De 'moeilijkheidsgraden' hebben alleen nut op je het schiet systeem. De AI van de tegenstander blijft even moeilijk.
Nee hoor, als je rank10 bent als hunter loot je naast het vlees en bot en huid ook iets anders wat hetzelfde werkt als een medicine. Bij die herbs is het overigens dat als je daar rank10 bent je iets loot waarmee je dead eye meter weer helemaal vol is. Best wel chill dus allebei!