1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, maar je hebt toch meer lol als je 10 potjes voor de objective speelt en wint dan dat je één potje een nuke haalt? ;)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat weet ik niet, want ik heb nog nooit een nuke gehaald :+. Waarschijnlijk wel trouwens, ben nu ook al gestopt met voor nuke spelen.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    YES! Eindelijk een Tactical Nuke gehaald _O_. 34-3 en nog 6 kills erbij gekregen door de Nuke. Was op Estate, ik ga daar altijd bij B zitten snipen. Eerst ging ik dood bij de 6 kills, daarna haalde ik wel de 7 kills (enemy zaten bij A en rushten via 'mijn kant' naar beneden dus had ze allemaal in m'n vizier. Zevende kill voor harrier was echt lekker, ik schoot mis door bulletlag, m'n scope beweegt zo heen en weer en ik zie die gast stilstaan en op me aimen en bam headshot! Daarna harrier ingeroepen, 3 kills gehaald door airstrike zelf en de 11e kill had ik zelf gemaakt omdat iemand onder me zat. Uiteindelijk lekker de 25 killstreak gehaald want dit keer had ik geluk en ging die chopper gunner niet al te ver weg vliegen en kon ik ze spawnkillen bij A daar. Voelt goed :cool:
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Voelt goed toch?

    Zit nu op 6 nukes, maar het blijft irritant als je dood gaat op 23 ofzo. Gister weer, zat ik lekker te chopperen op scrapyard TDM. Denk ik mijn 25e kill wel te halen, blijkt dat ik op het allerlaatst ben doodgegaan omdat je gewoon serieus nergens veilig kan zitten op scrapyard. Hun team begon gewoon op een gegeven moment naast mij te spawnen, ik zag het de hele tijd al maar ze killde me maar niet dus ik had nog wel hoop. Ach geeindigd met 51-4 in groundwar, meer dan de helft van de kills voor mezelf :cool:

    En @ Koenn, inderdaad als je gewoon casual 7-11-25 aan hebt staan dan haal je hem wel gewoon af en toe binnen. Die 7 killstreak is best goed te doen gelijk al aan het begin van een potje.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb er in totaal 7 maar nu haal ik er nooit meer één, speel dan alleen nog maar S&D. Ik had ook een keer een 25 killstreak gehaald en toen alleen geen nuke ingesteld.. :'-(
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens de tijd van nukes is nu voorbij nu kennen mensen de map en komen ze je halen als je het goed doet, ik heb zelf 10 nukes gehaalt in de 2de week ofzo binnen 3 dagen, toen was het echt te makkelijk, campen tot 7 kills en klaar.
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook nog eens bij dat sommige mensen opmerken dat er in de categorie Secondary Weapons, naast Shotguns, ook nog een 'launchers' categorie is:p
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad..... als ik bij de tegenstander zit en er hangt een chopper of harrier in die luft dan is hij er binnen een paar seconden uit hoor}:]\o/
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso!

    Maar toch kan dat het niet altijd voorkomen. Als je bijvoorbeeld harrier, ac130 en nuke hebt ingesteld. Als je eenmaal die AC hebt en je weet daar 8-9 kills mee te maken voordat ie uit de lucht wordt gehaald, dan moet je er nog maar 5 en is die nuke binnen. Ik heb van mijn 6 nukes maar 2x gehad dat ik hem tijdens het chopperen/ac`en hem al binnen had, en dat is ook een stuk minder leuk dan gewoon die laatste kill met bijv intervention maken.
     
  10. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag nog ff 1 nukeje gehaalt voor vriend, ik wilde hem ff halen dus ik pakte One Man Army erbij :D Eerst ff double op objective b daarna in bunker nog 1 double en nog 1 multi, toen harrier strike triple, hup ac130, was steeds een gast mij aant zoek en ik lag in de bosjes en hij stond echt bijna op me 3 keer, steeds met die turret gedood en toen precies 25 kills gemaakt, laptop dicht en ik werd geknifd.
     
  12. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Tfoeeeee mensen als jij maken me gek! Ik kan echt veel hebben, maar die OMA + Danger close gasten die dan bovenaan staan / nuke halen verpesten het gewoon voor de rest.

    Maargoed, je komt ze niet zoveel tegen dus ik heb niks te klagen.

    Nieuwste class;

    ump45 + silencer + red dot sight
    Spas + grip

    Bling
    Cold blooded pro
    Ninja pro

    Throwing knifes/stuns

    Speelt echt heerlijk, normaal ben ik niet zo`n fan van bling (ben al eeuwen lv 70, heb nog niet eens bling pro, moet je nagaan. Zit na vandaag wel op 185/200). Maar die ump silencer is echt retesterk, met of zonder stopping power maakt echt bijna niets uit. RDS is toch ook wel lekker moet ik zeggen, normaal gesproken pak ik altijd iron sight maar dit is net wat lekkerder als je tegenover 2-3 man staat.
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik kan ook niet tegen UMP of SPAS n00bs hoor:+
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Gisteren met vrienden allemaal met cold-blooded, silencers, jammers etc. en dan knife-only. Dat is zo hilarisch. Er is gewoon het hele potje geen schot gelost door ons en we hebben nog gewonnen ook :lol:
     
  15. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en zo kunnen we nog wel even door gaan. Uiteindelijk is het enige dat niet noob is dan, als je alleen maar intervention en throwing knifes gebruikt, MAAR O-WEEE ALS JE MEER DAN 2 SECONDEN INZOOMT!
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Iedereen is een n00b, ik ook. Hartstikke gezellig. Gewoon lekker even op een plekje blijven zitten, 4, 5 kills maken en dan op een plekje gaan zitten dat weer uitzicht geeft op het plekje waar je daarvoor zat en dan gewoon nog 3, 4 kills maken :cool:
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill :+

    Maar ik vind de Spas gewoon OP. En de UMP heeft de hoogste damage uit het spel, samen met bijna geen terugslag. Als ik snipe (of eigenlijk meer marksman maarja dat doet er niet toe) moet ik meestal meer oppassen voor een gast met een UMP dan een dude met een TAR21. Balans? :p
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Handig zo'n silencer op je knife :+

    @ UMP en Spas noob noemen. Tjah...Ik vind het altijd zo makkelijk om goede wapens meteen als noob te bestempelen. Je moet het doen met wat je krijgt en ik vind de wapens redelijk gebalanceerd op hun eigen manier. De UMP is wellicht de beste van de subs, maar zo ontzettend veel maakt het ook niet uit.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik whine ook niet, maar heb je sommige schoten van de SPAS wel eens gezien... Zeker 20 meter en dan een OHK.

    Punt is dat lag vaak ook meespeelt. Ik speel redelijk vaak met deagle (puur om mensen te vernederen eigenlijk}:]) maar zodra zij het eerste schot hebben gelost ben je eraan. Als je dan ook nog eens de connectie tegen hebt ben je vrijwel kansloos.
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Speel hardcore, is geen enkel wapen overpowered:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina