Nouja in de zin dat je de health potions gewoon loot en dus de meat en alles gewoon kunt verkopen, daar heb je niets aan. Je loot gewoon iets extra's. Volgens mij werkt het óf niet altijd óf alleen bij de grotere dieren.
Questions: - Hoe doe je nu die Social Club Challenge? Gewoon opnieuw naar Pike's Bassin gaan en die missie voltooien? Ik heb dat namelijk nu al 3x gedaan, maar ik krijg gewoon niet 'mijn score' te zien als ik naar Social Club ga.. - Iemand die al de schat gevonden heeft van Rio Del Toro? Wel erg tof die schatkaarten, maar ik kan Rio Del Toro (rivier van de stier?) nergens vinden.. - Iemand een overzicht waar je het beste dingen kunt kopen/verkopen? Ik was namelijk (na ong 10uur gametijd) nog steeds niet Main Story in Mexico, dus wist niet of ik beter mn huiden/meat daar kon verkopen of ergens anders.. Staat er in de krant dat ze in Thieve's landing pelsen etc willen, maar daar kreeg ik er veel minder voor dan op die 1e Ranch!
Yup al kloppen mn stats daar voor geen reet.. 2 uur gametijd etc? Wtf. Misschien omdat ik vaak mijn game laad/save ofzo?
Denk dat hij dat maar eens in de zoveel tijd update. Mijn stats kloppen ook voor geen meter, loopt ongeveer een dag achter
Kan misschien ermee te maken hebben dat ik nog nooit Multiplayer heb gedaan nu? Hij geeft wel aan dat mijn account etc gelinkt is, maar bij GTA IV gaf hij ook nooit de goede stats.. Maar hoe starten jullie die challenge? Gewoon door naar Pike's Bassin te gaan en die farmer te helpen toch? Of ga je naar Menu> Options> Missions> Replay mission?
ik wou me ook inschrijven maar telkens zegt die error bij het jaartal heb al verschillende opties gedaan en niets werkt. ook vraag ik me af hoe je het vel verkoopt van de beesten.
Ga naar een shop waar je kan kopen en verkopen. Praat tegen de shopkeeper en druk (zodat je naar 'Sell' gaat). Selecteer daar de item(s) die je wilt verkopen. De prijs staat linksboven het icoontje van de item. Tevens zie je rechtsboven het icoontje hoeveel je van een item hebt.
Weet iemand waar je die 5e treasure hunt kan vinden. Op de kaart staat een steenformatie van opgestapelde stenen? staat verder geen naam bij. De vorige treasure was te vinden in mexico dus ik neem aan dat deze ook ergens in mexico ligt?
Ja. Er is alleen idd iets mis bij Social Club w.b. de stats. Alles wat je vangt kan je het beste aan de andere kant van de map verkopen
Daar ben ik nu ook naar op zoek. Rechts op de map zijn een boel steenformaties dus denk dat het daar in de buurt is.
Nee deze is te vinden net onder je eerste safe house in Mexico dat hutje aan de rivier. Puer to Cuchillo genaamd. Q: Komen er nog meer treinen in de game? Ik heb er nu maar eentje en die gaat helemaal van America naar Mexico. Ik had gedacht dat er wel op zn minst 3 zouden rijden eentje in Mexico eentje in America en nog eentje op het overige spoor waar nu niks rijd. Maar dit is echt prut als je de trein nodig hebt kan je er dik 15 min op wachten. :r
Hij zit rechts van het midden bovenin zeg maar (van Mexico) Ergens helemaal boven op de berg. EDIT: heb het over de verkeerde aan Juunanagou te horen
Op het moment dat je het noorden unlocked komen er twee treinen te rijden, je ziet dan een rode en een blauwe trein op je map.
Hm ik zal nog wel gewoon even mooi doorzoeken naar die treasure. Andere vraag: Zijn er bepaalde achievements die je maar in één moment vd game kan krijgen? Ik bedoel: Moet ik ergens rekening mee houden of kan ik mooi de main story uitspelen en daarna gaan achievement hunten.. Weet wel dat er eentje is waarbij je met hetzelfde paard 10 missie's moet doen, maar hoe de f. je dat kunt doen is me 'n raadsel: Bij sommige missie's geven zij jou opeens weer een ander paard! - Kun je ergens zien welke paarden je nog moet 'vangen'? In de main store is er nog maar 1 paard bij mij ge-locked..
Niet 10 maar 20! Spurred to Victory (10) Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post. (Secret)