[Wii] [Wii]Super Mario Galaxy 2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 2 jun 2009.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Een 10 van gamespot moet het wel goed zijn ;)
    Maar what about die korte duur? Ik ga nooit reviews helemaal lezen geen zin in spoilers en alles, maar Mario Galaxy duurde volgens mij nog best lang voordat je bij eind-bowser was.

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de duur is maar zolang als je zelf wilt bij dit soort games en dat bevalt me wel. Ik heb dus 60+ uur over Mario Galaxy 1 gedaan wat ik erg veel vind voor een platformgame. In de eerste helft van het spel wilde ik steeds alle sterren halen etc en na een uur of 50 had ik iets van dat 't leuk was geweest. En toen hopte ik snel van planeet naar planeet om het spel uit te spelen.

Ik denk dat Mario Galaxy 2 dit ook heeft, plus dat het spel moeilijker is en ik denk ook wat langer.

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kwam je in SMG1 bij Bowser na 70 sterren. Ik heb gisteren een middagje SMG1 gespeeld en ik kwam tot 50. Dus dat duurt in die game ook niet zo gek lang. Maar het leukste is daarna, als je de wat moeilijkere sterren gaat halen. Zal in deel 2 ook wel zo zijn.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Het verschil is dat deel 2 veel meer en veel moeilijkere sterren heeft dan deel 1 ;)

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit spel is echt heel-erg-verslavend.

Velen malen leuker als deeltje 1. Yoshi, Toad, hulp, nieuwe moves, Luigi en het is gewoon weer prachtig vormgegeven.

Jammer dat;
    Bowser dan toch weer de bad-guy moet zijn omdat hij graag wil dat Peach een keer taart voor hem bakt :+ Hoop dat het duidelijk word gemaakt HOE hij nou terug komt

Als het bespreken van dit spel illegaal is mag een mod mijn post weggooien ... Ik heb namelijk de mogelijkheid "gehad" om dit spel te mogen spelen.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Huh heb je hem al? Hij is toch nog niet uit?
    Zoals ze op Gametrailers al zeiden, Mario is zo'n game waarbij een korter/ dunner verhaal BETER is :D, en daar ben ik het dan ook helemaal mee eens. Juist de Mario game met een groter verhaal etc waren de games dat ik zoiets had van :{

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    In de US is ie wel uit sinds zondag. :)

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb deel 1 nog nooit gespeeld, maar ik denk dat ik deze wel ga halen. Op de stream ziet het er best geinig uit. Maar op de Wii spelen vind ik nooit zo relax. Maar Mario Galaxy wil ik wel proberen. Kan net zo goed deel 2 halen, want deel 1 ligt nog steeds voor 50 in de winkel. En deel 2 schijnt meer van hetzelfde te zijn, maar daar heb ik dan geen last van.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dus op internet ook =(

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik mijn Wii destijds heb verkocht. Ik ging er van uit dat Nintendo geen nieuwe Mario meer zou uitbrengen voor de Wii... Ik dacht, de volgende Mario zal vast wel in de volgende Gen zijn.
    Achja, zo duur zijn die dingen toch niet meer, ofwel?

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Neuh, niet duur meer. Voor 200 heb je een zwarte Wii met Wii Sports Resort. Als ik dit zo lees baal ik er toch ook wel een beetje van dat ik m'n Wii destijds heb verkocht. Mag echter niet klagen aangezien ik sinds die tijd een 360 en PS3 (Nog steeds) heb (gehad). Echter blijven de Mario games zwaar episch en zo ontzettend goed qua sfeer. Misschien ooit nog, als ik echt teveel geld heb.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hell, nou ... ben weer even verder en hij is echt moeilijker als de eerste.

Heb nu alle sterren met Mario EN Luigi, iets wat ik bij deel 1 gewoon niet wou doen. Nu moet ik "Prankster Stars" van de levels gaan halen. Daarna krijg ik een 3e speelbare character. Even doen, maar hij is zo fucking moeilijk!

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als ik een WII zou hebben, zou dit de game zijn om te halen. Aan MG2 kan menig 360 en PS3 game niet toppen.

Geen kwestie van geld, maar ik vermoord echt mijn resterende vrije tijd als ik ook nog een WII aanschaf. :9

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Welke 3e speelbare character kun je dan nog vrijspelen?

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer gameplay ik bekijk, hoe meer ik neig om morgen nog een Wii aan te schaffen :+. Achja, ik hoopte eigenlijk op een Wii+Super Mario Galaxy 2 bundel, dat zou me misschien overhalen om er wéér eentje te kopen.

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  16. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Wii is zeker geen miskoop. Ja er is een hoop meuk, maar dat is op iedere console. Mijn gamehobby begon met de NES en Nintendo blijft voor mij heer en meester op het gebied van kwaliteit en Fun. En met SMG2 ga ik me straks weer heerlijk kind voelen samen met m'n zoontje naast me op de bank. De cirkel is dan rond wat dat betreft :D

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Een Wii is zeker geen miskoop, maar je moet hem gewoon als 'console erbij' kopen voor vanzelfsprekend de Nintendo classics.

18. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het andersom, ik heb een PS3 en 360 voor 'erbij' ;)

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daar ben ik het mee eens. Ik speel 95 procent van de tijd op de PS3 en 360. De Wii zet ik zelden aan, maar af en toe komt er wat leuks uit. Zoals Klonoa vorig jaar en nu dan Mario. Maar dat is ook het enige Nintendo spel dat ik tof vind, want Zelda kan me gestolen worden. En zo zijn er nog wel meer spellen die me niet boeien zoals Smash Brothers, Mario Party, Mario Kart etc. Ik vind de Wii qua aanbod zeer beperkt. De Wii kocht ik heel spontaan, had het waarschijnlijk niet gedaan als ik een beetje had nagedacht. Want alles dat ik speel heb ik het idee dat ik nog in de vorige generatie consoles zit. En Resident Evil 4 vind ik nog het beste spel op de Wii, en die was er ook al voor de Gamecube. Mario Galaxy vind ik echt het enige spel dat de moeite waard is. Ik zie Nintendo liever over de kop gaan zoals Sega een aantal jaar terug. De spellen verdwijnen niet, die komen dan gewoon op de andere consoles. En sinds de N64 koop je al een Nintendo console alleen voor de 1st party titels. En die lijn trekt zich al ruim 10 jaar door met de Gamecube en de Wii. Grote ontwikkelaars laten de Wii allang al in de steek. En in de winkels verkopen de Wii spellen voor geen meter, op de Nintendo spellen na. Het is dat mijn moeder er graag op speelt met mijn neefje, anders had ik hem allang weer verkocht. Maar goed, zij hebben er plezier mee zoals het spelen van De Blob. Hopelijk heb ik er ook een keer plezier mee met Mario Galaxy 2. Deel 1 nooit gespeeld, maar via de stream leek die me wel de fun hebben van Super Mario 64.

20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Wii ook gekocht voor puur de Nintendo games alleen. Maar vergeet de goede port van Okami niet en S&P2 en Zack & Wiki. Veel 360 en PS3 games doe ik van loop van tijd weg. De Nintendo games blijven altijd in mn collectie omdat ze tijdloos zijn.

Deel Deze Pagina