1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb laatst gelezen dat er een nieuwe MS office voor de mac komt, gaat dit nou beter werken als office 2004? want dat zuigt echt heeel erg.. en hoe zit het met de cam support van msn?
     
  2. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem binnen en jep hij werkt! Kwam helaas niet in de Toetsenbord doos. Ik denk dat deze uit een iMac doos komt. Maar dat boeit niet, hij doet et en typt heerlijk. :D Nu nog even een Magic Mouse regelen. Iemand een goed adresje?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij werkt beter en MSN Messenger for Mac 8.0 ondersteund ook video. Maar hij is nog niet officieel uit, is nog een Beta.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat was bij het vorige tobo van mail-a-mac ook al inderdaad. Alleen in dat folie.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het toetsenbord heeft gelukkig wel de heerlijke Apple geur! :cool:
     
  6. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok gracias, dan moet ik het maar effe met openoffice blijven doen tot dat die nieuwe office dan uit is:+
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net een filmpje gezien hoe je het meest nutteloze gadget van vandaag toch nog een nut kunt geven.

    Vooral op de raam of op de muur vind ik het wel net, al zou het cooler zijn moest het ingebouwd zijn. Dan het scherm/apparaat nog transparant maken en we zijn weeral een stap dichter bij mijn Tony Stark droomhuis <3 :+.
     
  8. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat goed met mijn apple wereldje. Vandaag een Macbook Pro 15" geregeld voor een mooi prijsje. Mijn setup dus; Macbook 13", Macbook Pro 15", iPhone, iPad, iPod. Nu nog mijn Windows PC + Macbook 13" verkopen en ik schaf een iMac aan.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok, fijn om te weten.. 8)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. :+
    Mijn setup ook even opnoemen? 8)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij welke cpu temperatuur van mijn macbook moet ik me eigenlijk zorgen gaan maken? Hij varieert nu tussen de 57 en de 69 graden, met fans die rond de 2000 rpm draaien. Ik zit namelijk buiten.
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    De mijne is nu ook 70 graden en rpm van 1997. En zit binnen. Maar vind 'm eigenlijk altijd al wel snel heet worden.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Apple maakt alles zo gigantisch compact dat alles eerder warm wordt.
    De temperatur van mijn Mac mini schiet regelmatig naar >70 graden.

    Gelukkig heb ik een externe voeding want anders was de temp nog veel hoger geweest.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    smcfancontrol installeren, gaat je geluid ook wel omhoog.. tempratuur uiteraard omlaag as je het zelf kan instellen dan hoe hard je fans gaan..
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik aankopen kan doen in de iTunes/Apple Store zonder een CC? Er staan namelijk genoeg gratis dingen op, maar dan moet ik alsnog een CC hebben of 'Click-and-buy'. Ik zag wel dat je zodra je een nieuw account maakt 'geen' kunt aanvinken bij betalingsmethode. Kan ik dit met mijn bestaande Apple Id ook nog?
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb iig gister nog geprobeerd om mn Wirecard CC aan mn Apple ID te koppelen, maar dan krijg ik de melding dat dat geen Nederlandse CC is en dat dat dus niet kan?! Anders maar zo'n Click & Buy account ofzo aanmaken?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Click & Buy perfect werken met aankopen via Apple Store/iTunes.
    Voor grote aankopen betaal ik gewoon via een overschrijving met Rabotelebankieren , dit gaat net zo snel als betalen met CC.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is Click-and-Buy dan gewoon een soort Paypal? Wel goed te vertrouwen dus?

    Kan je overschrijven via Rabobank ook toevoegen dan bij je Apple ID? Dat wil ik ook wel :p
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Click-and-Buy account is gekoppeld aan mijn raborekening (éénmalige machteging).
    Betalen via Click-and-Buy kan op 2 manieren.
    1. Tegoed opbouwen bij C&B (eerst geld overmaken naar het C&B account).
    2. De aankoop wordt een paar dagen (maximaal 1 week) automatisch van mijn rekening geboekt.

    Je wordt netjes voor C&B op de hoogte gehouden van jouw aankopen en aankomende transacties.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina