Ik vind de multiplayer nogal kut eigenlijk. Free roam is leuk, maar de echte matches zijn gewoon houterig en vervelend. Elke keer dat je spawned heb je weer een kutwapen, en wordt je snel afgeknald vanuit allerlei kanten.
Godverrr, ik heb al zo'n 10 keer geprobeerd multiplayer te doen en echt 9 vd 10 keer loopt ie vast in het laadscherm 'Free Roam' Wat is er loos
Ik had daar gisteren last van, toen kon ik niet in Free Roam komen. Vandaag echter lukte het gewoon. Kwam zelfs in een game met DulleNL.
Dat is bij free roam zo, niet bij een normale game (althans in de gang mode). Ik ben het oneens met Centurion. Het ligt eraan hoe jij het wapen gebruikt. Vaak spawn je met een revolver, een shotgun en/of een rifle. Een shotgun is simpelweg een geweldig wapen. Ren niet en je verschijnt niet op de mini map. Gebruik dit en besluip mensen die dit wel doen. Kom je face to face, dan is de overwinning voor jou als je raak schiet met de shotgun. De rifle is goed voor lange afstanden en is veelzijdig. Hiet is krachtig genoeg om iemand zo te doden. Een revolver is een goed standaard wapen. Het is je standaard wapen en de één is snel en de ander krachtig. Met de wapens die je hebt, kan je gewoon al heel veel. Daarnaast zijn er genoeg wapens te vinden tijdens het spelen en spawn je vaak in de buurt van zo'n chest.
Multiplayer doet het bij mij gewoon. Maar ik heb maar 2 min gespeelt en toen schoot ik blijkbaar op een politieman en toen kreeg ik politie achter me aan, als je dan dood gaat door de politie telt dat toch niet als een dead bij stats?
En wanneer krijg je politie achter je aan bij de multiplayer? Ook als je op gewone mensen knalt/dieren?
Als je een misdaad pleegt, zoals iemand vermoorden (en er is een getuige), dan krijg je de politie achter je aan. Als het goed is, is de politie gewoon hetzelfde als in de SP.
Net voor het eerst ff multiplayer gespeelt, gewoon wat rondgelopen richting die gekleurde rondjes en er wat doodgeschoten. Maar hoe zit dat met die gekleurde rondjes? Hoezo is iedereen anders gekleurd? Horen de groenen bij elkaar in het team en paars bij paars etc? Weet niet precies welke game mode ik heb gedaan.
Zijn er nog steeds mensen die gewoon een error krijgen en vervolgens vast blijven zitten in het laadscherm. Kan nog steeds geen MP spelen.
Een posse is gewoon een groep van maximaal 8 personen. Deze vormen samen idd een soort van team. Let er wel op dat je ze nog kan doden.
Dus je kunt mensen in je posse doden? Maar dat kan toch niet als je een team bent? Of telt het dan niet als een kill? Misschien begrijp ik je niet goed?
Je kan iedereen in free roam doden, ongeacht of je in een posse zit. Volgens mij is telt het ook als een kill.