[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Is het regel dat als je tank zowat op ontploffen staat je in de tank moet blijven? Want ik ging er dus uit en toen kreeg ik van "mysteryguy" of "misterguy" een bericht dat ik zielig was. Het was een nederlander. Hij was volgens mij een beetje kwaad. Altijd mooi. Kwaad om een spel. Zal wel zijn leven zijn. Nerderige nederlander dat het was.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom blijven zitten als je tank eraan gaat, dat is toch gewoon dom? Je gaat 100% zeker dood dus das naai je er toch uit. Die gast is gewoon kansloos en kan niemand killen dus moet je met hem meespelen. Gewoon keihard uitlachen en lekker doorgaan waar je mee bezig was. :D
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sommige gasten sporen gewoon niet, kreeg laatst een berichtje van een iemand omdat ik zijn sniper kit pakte en wat Motion sensors gooide en toen m'n eigen kit weer oppakte.

    "Can't win without stealing other peoples kit? Try getting so much points with your own kit noob"

    Wist niet goed of ik nou moest huilen of lachen :emo:

    Er zitten gewoon veel vreemde gasten op XBL die zich kansloos afreageren op anderen.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur dan altijd hetzelfde terug.. in het Nederlands Sterf en in het Engels /Care.

    Krijg nooit meer wat terug , onzinnig gedoe.
    Ik stuur hoogstens iemand een berichtje met een positieve inhoud , als ik al een berichtje stuur wat dus zelden voorkomt.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    waarom antwoorden? zonde van je tijd imo
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb teruggestuurd "Ohh issie kwaad :):"

    Misteryguy was het. En idd volgens mij wou het met hem niet zo lukken. Kwaad om een spel. Heerlijk.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zat ie in je team of enemyteam? Als je als aanvaller een tank weggeeft aan defense team kan ik wel begrijpen als iemand pissed wordt namelijk :)
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso ga ik alleen maar in tanks als ik engi ben, en als ik uit m'n tank stap omdat hij bv. nog op 7 health staat dat schiet er altijd even snel een raket zodat hij z.s.m. respawned op onze FOB.
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    qft
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hardcore zie je de helath van de tank niet. Is vaak heel moeilijk in te schatten hoeveel schade hij heeft.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Er is wel een manier om te zien hoeveel ie nog heeft, als je teammate nog in de tank zit zal je een health balkje bij hem zien. Maar je kan het inderdaad niet zien wanneer je er zelf in zit.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hehe, ik kreeg eens een xbl mail dat 'shoot from behind is no skillz' ... lol, ik had zo van WAT LULT DIE GST??? En hij was nog serieus ook. Waarschijnlijk omdat ik gewoon 25 kills in SDM had.

    Toen ie het volgende potje met zijn squad net wist te winnenn poste ie 'Ur luck ran out'


    Losertje dus, want ik speelde gewoon als altijd. Dat je eens per ongeluk een respawn kill maakt, ok, maar 'shoot from behind'???? Moet je eerst ff roepen dat ie zich omdraait om zo? Lol

    Edit, oh ja, ik checkte nog zijn stats, gast had gewoon 5.000 kills of zo met een 25+ rank ... dus wat ie nou bedoelde, echt geen flauw idee (een repawns kill kan eens gebeuren, hoewel ik een respawn-on-sqaud-member wel gewoon zonder pardon afschiet, een random-respawn-on-loaction laat ik meestal wel gewoon ff lopen)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zullen we eens een keer met zn allen in een party spelen? Dus 8 mensen van XBW/vrienden in 1 party tegelijk Rush'en.. lamaar weten..
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat global stats van http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb/globalstats?platform=360

    Xbox 360
    Total Bodycount: 1,937,940,576

    Total Time Played in hours: 45,894,223

    Total Dog Tags: 58,811,177

    Total Resupplies: 146,294,744

    Total Repairs: 101,453,514

    Total Revives: 107,925,128

    Total Spots: 25,470,598


    Ook wel grappig om te zien dat het spel precies 8,3% homo's van MW2 heeft :+ niet verwacht dat een sniper gun de meeste kills op zou eisen.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    I'm game.

    Tijdje niet meer gespeeld(ivm Reach beta:eek:)
    Word tijd dat ik 'm maar weer eens ga oppakken..
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen :)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Da's 4 dan, is het eigenlijk wel mogelijk om 2 squads van 4 personen in 1 game te regelen via truukje? Behalve dan een game joinen en steeds mensen inviten?
     
  19. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in too! Vanmiddag eindelijk weer eens gespeeld, en de smaak weer te pakken.
     
  20. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    SVU 1.3% kills by weapon/ 19,390,870 kills/ 354,389,464 shots fired/ 28.9% accuracy

    daarvan heb ik dus 1061 kills wat betekent dat ik voor die wapen ongeveer 0.005% uitmaakt van de wereld.
    En ik maar denken dat ik de enige ben die het een goede all round gun vind.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina