[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de multi-player zeer leuk. Ik speel het ook meer dan de SP, denk ik. IIG, probeer het zelf en geef dan je oordeel.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ook niet lezen als je het nog niet heb uitgespeeld.

    Inderdaad, dat einde was teleurstellend. Toen ik zag dat je als de zoon verder ging hoopte ik eerst dat het verhaal gewoon door ging en dat je opzoek ging naar de moordenaars van je vader. Maar toen ik zag dat er geen nieuwe missies waren dacht ik dat ze het zouden bewaren voor DLC, of de volgende game. Maar uiteindelijk bleek het maar een simpele side-quest te zijn, helaas.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand tips voor dat hoefijzer gooien? Ik bak er niks van! :+
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor elke gooi goed mikken. Nadat je een hoefijzer hebt gesmeten, moet je weer opnieuw richting. En gooi het hoefijzer in de 'groene gebied' en het best zo snel mogelijk!
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja ik mik wel recht op dat ding, maar mijn hoefijzers gaan of heel hoog (en dus niet ver) of ik leg ze echt zo goed als voor me neer. Snap niet goed wáár je moet loslaten (en met hoeveel kracht)?
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, maar ze hebben genoeg bewaard voor DLC hoor. Er zal best nog een stuk aan toegevoegd worden heb ik het idee.

    Dit einde is precies hoe het hoorde te zijn. Het hele verhaal draaide om het "Je kan je verleden niet ontlopen" en zo geschiedde. De enige manier om te zorgen dat John z'n familie veilig was, was door naar buiten te stappen. Daarna met John II verder, prima :thumbs:

    Eerst die vrouw het huis uit gesleept en uiteindelijk door haar kop geschoten. De broer van Ross vastgebonden en daarna z'n keel doorgesneden. Vervolgens Ross zelf afgemaakt. Nu laat ik het Westen weer herleven, John II zal een legendarische outlaw worden _O_
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt toch zo'n metertje? Je moet paar keer even op en neer zwaaien met je arm om te zien waar precies de bar in het metertje groen wordt. Als je dan serieus gaat gooien, laat je het los voordat het in de groene gebied komt. Zo deed ik het. Vage uitleg:{
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, bedankt. Ik ga het morgen nog eens proberen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En anders kijk je toch ff op youtube?

    Ik ben trouwens eindelijk achter gekomen hoe je je pistool moet pakken in duals. :+ Met (LT) dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond dat ze er meer uit hadden kunnen halen. Is er trouwens ook een missie op wraak te nemen op die handlanger van Ross?
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Niet vergeten om je LT te gebruiken, eerste kwartier was ik echt aan het kutten omdat ik die niet gebruikte, daarna nog een kwartier bezig om achievement te halen. Gewoon met LT zorgen dat je ertussen zit, en dan kwestie van loslaten op het witte streepje..
     
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, niet dat ik weet. DLC?
     
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    =(
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele dag geen RDR gespeeld, om te voorkomen dat ik er even zat van zou worden ben ik een hele tijd verder gegaan met Splinter Cell, hoe dan ook. Nu nog even twee uurtjes RDR, altijd nice :)

    Ik startte de game dus net op, en was echt verbaasd hoe snel mijn savegame werd geladen nadat ik A drukte om de singleplayer te starten, niet normaal vlug, wow. Maar nu mijn vraag, een tijdje terug toen de nieuwe optie van Xbox 360 om games te kunnen installen uit kwam..toen moest je toch eerst naar gamelibrary>game kiezen>start from HDD kiezen toch?

    Want net deed ik dat dus niet, ik startte gewoon gelijk de game, en toch laad ie alles zo supersnel in..kortom, ik hoef dus niet meer via die 'omweg' een game te starten om hem vanaf de HDD(in mijn geval USB stick) te laten starten?
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat hoeft nooit. Als je game op de HDD is geinstalleerd en je start de game op wat voor manier ook, dan draait het vanaf de HDD ...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Thanks man, dat is een hele goeie zaak.

    Nu is het echt petweer in RDR, volop regen,pikdonker en bliksem, man wat blijft dat toch indrukwekkend, het geluid alleen al...alsof het buiten gewoon echt aan het donderen is.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoelang duurt het voor dat die trein vertrekt :p ik zit er denk ik nu al 10 minuten en hij gaat maar niet rijden :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Klopt!!!! Heb ik ook gehad, ik had toen toevallig een lichaam neergelegd op de rails, dus ik had zo het vermoeden dat de machinist het doorhad, maar dat zal het wel niet zijn geweest. Hoe dan ook....hij ging ook gewoon niet rijden, hij bleef er maar een beetje staan.

    Ik heb trouwens constant de bandana op, maar zorgt dit er nou ook voor dat mijn honor niet omhoog gaat als ik een goeie daad verricht? Want zo ja...dan moet die maar even af zo nu en dan.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dan krijg je inderdaad ook geen honor erbij.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe glitch en hij is echt fucking hilarisch!!!!! Zoals iemand daar ook al zegt..je zou bijna denken dat Rockstar met opzet dit soort dingen erin gemaakt heeft, geweldig!!!!!

    Het lukt me niet om de video hier direct zichtbaar te maken, snap niet waarom.

    Cougar-man!!!!


    http://www.gametrailers.com/user-movie/the-infamous-cougar-man/344948


    Dit is geen glitch, dit laat puur zien dat de gamewereld echt doordraait, ook tijdens activiteiten.Supervet

    http://www.gametrailers.com/user-movie/epic-fail-on-rdr/344930?playlist=featured
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina