[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /played time bedoel je?

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm volgens mij is 18 uur overdreven .... het is meer 2 dagen en nog iets

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me prot paladin om 73 nu. Lvl alleen in dungeons etc maar ik vind het zo saai dat lvlen wil gewoon lekker 80 zijn :mad:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Straks kan iedereen met zijn alts naar level 85 levelen.
    Dan wil ook iedereen graag 85 zijn.
    Zal wel een toer zijn voor sommige alle alts naar 85 te krijgen. :cool:

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Denk dat dat nog goed mee kan vallen.
    Ik ben zelf bezig met een Shaman op 't moment.
    Vol in de Hierlooms, nu level 37.

Lekker rustig aan naar 80 toe, eigenlijk puur om JC op 450 te hebben. :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wie weet.
    Ik heb op de preview van WoW Head gelezen dat het waarschijnlijk niet zo word als van 70 naar 80. De simpele verklaring is dat er gewoon veel minder nieuwe quests zijn.

Wel hoop ik, naar de guild achievements, dat er ook gruwelijk veel nieuwe achievements behaald kunnen worden. Liefst simpel. :9

9. SysanApse

SysanApse Guest

Iig geen achievements waar je minimaal 355 dagen over moet doen.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Of 3 jaar. :cool:

Children's Week bijvoorbeeld.

Als er achievements bekend zijn, geen guild, dan wil ik het graag horen.

11. SysanApse

SysanApse Guest

Serieus, moet je 3 jaar actief bij dat event zijn geweest om een achiev. te krijgen ?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je eerste jaar dat je speelt. Dus misschien vlak voor Children's Week begonnen. De twee jaar daarna. Een zeer goede speelster op mijn Realm, Alliance, heeft die achievement sinds afgelopen Children's Week.

Je moet over de jaren heen een serie quests afronden. Voor elke afronding krijg je een pet. Als je ze alle drie hebt, dan krijg je de achievement. ;)

Edit: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Sindone
    Graag even advies. Moet een tank worden. Heb al een aardig kapitaal van mijn main gebruikt.
    Wil eigenlijk geen cent meer besteden aangezien ik graag een fortuin wil behouden.
    Als het moet geef ik nog wel een paar duizend gold uit.

Trinkets heb ik al, moet misschien nog geupdate worden.
    Glyphs heb ik ook al en talent points zijn ook goed verdeeld.

Advies over trinkets, gems is altijd welkom.
    Mocht er meer zijn wat je kunt geven als tip, bij voorbaat dank. ;)

Edit 2: Graag ook vermelden wat ik wel en niet goed gedaan heb.

Dit is de eerste keer dat ik het geheel zonder jullie advies geprobeerd heb.
    Zal nog wel ruk zijn denk ik, dat gevoel heb ik ff. :+

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    De Trinkets heb je niks aan, quest trinkets met def zijn beter dan die aangezien je nog niet op je Def cap zit voor Heroic Dungeons (535) en gem enkel en alleen stamina, socket bonus zijn het meestal niet waard. Gebruik voor de meta gem een stat gem ergens waar je een extra stamina bonus krijgt. Op die manier kun je meer klappen opvangen en ben je makkelijker te healen.

Voor de rest is de gear niet slecht enkel die puntjes die ik je aangaf. Bij je talents zou ik voor deze build gaan.
    http://www.wowhead.com/talent#sZV0tAbuMusIufdxfMzbc:pkGzmc
    Voor je rotaties kan je deze video bekijken als het inmiddels niet veranderd is.
    [yt]5kIb8dDIB2k[/yt]
    succes.

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus strength, hit rating, spell penetration etc. gegemmed hebt? Kom op zeg, je moet nu toch wel weten wat voor stats tanks, healers en dps nodig hebben.
    Vraag mezelf af hoelang je al WoW speelt? Als je dan nog niet zelf een character kun gearen zonder alles voorgekauwd te krijgen.. =(

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hint: Fuck socketbonus.

Tip: Farm HCs als DPS tot je volle T9 kunt kopen. Smijt daar 30 stamina gems in elke slot (en 2 purple voor de meta) en je beent klaar om te gaan. Moeilijk? nah.

Edit: Nog een tip: Blijf lekker dps joh. Tanken is een stuk lastiger en ik denk niet dat je daar klaar voor bent om eerlijk te zijn.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Holy crap worst gemming ever! gooi gewoon overal 30stam in. Want 22k hp is veelste weinig, zelfs mijn dps DK haalt 27k unbuffed

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Thanx voor het antwoord man.
    Ik zal inderdaad zo meteen maar ff Stamina gemmen.
    Ik moet inderdaad nog het nodige questen, maar ik wil eerst mijn char een beetje op orde krijgen.
    Dit ding is me ook gewoon in de schoot geworpen.

Ik moet ook alle blokjes nog invullen met mijn powers. Die video is zeker handig, maar ik weet niet of ik duidelijk zie waar alles staat en hoe alles moet. Misschien even via YouTube zelf kijken? :+

Ik denk dat ik er voorlopig wel uit kom. Jullie horen nog van me. :9

Voor die enkeling die zeurt: Daar kan ik weinig aan veranderen. Ik ben nu eenmaal iemand die met bepaalde dingen veel hulp nodig heeft. Dat kan een game zijn, dat kan iets anders zijn. Ik heb geen zin om dat iedere keer te moeten horen. Dat gemmen is niet eens mijn grootste fout geweest. Kwam een verlepte pagina tegen die anders beweerde.

@ Sjorrit: I know, word aan gewerkt.

@ Pim: Misschien wel. Aan de andere kant wil ik ook wel iets anders proberen. Ik begin voorlopig nog niet aan dungeons. Misschien eerst wel even een tankinstelling houden om te oefenen tijdens quests of die testpoppen.
    Mijn main is al een DPS en de wachttijd voor raids en dungeons is echt tergend lang. Ben niet van plan een tank van mijn main te maken, maar een alt kan geen kwaad. ;)

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je moeite hebt met het filmpje dan moet je even de addon. CLCret downloaden. Deze heeft ook een functie voor de tankadins. Die laat precies zien wat je volgende aanval moet zijn in de 6969 rotatie die tanks moeten doen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Thanx. Misschien dat ik die add-on wel download. Opzich niet zoveel moeite, ware het niet dat ik zelfs in HD slecht zie waar alles staat. Zal wel zijn doordat we het over een filmpje hebben dat beweegt. Joh. :+

Ik moet alleen even een zeer handige screenshot hebben. Een brede een waar alles op ingedeeld staat. Zo kan ik dan ook mijn powers indelen op het scherm en daarna zullen we het wel eens over rotations hebben.

Misschien kan iemand een screenshot maken van zijn tankadin? Het liefst wel een brede indeling, niet alles zo op elkaar geplakt wat ik op google tegen kom.

Wil in korte tijd niet weer tegen de lamp lopen. Dat gemmen was idd al een ramp opzich besef ik nu. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina