Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vragen aan de MM medewerker heeft ook ging zin , die weten het verschil ook niet.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Niet compleet waar, als je er eentje vraagt die op de game-afdeling werkt weten ze het vaak wel hoor. Tenminste, mijn ervaring is van wel. :)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm, m'n xbox begint steeds vaker en 3 keer snel achterelkaar te freezen. Eerst was het alleen bij Left4Dead2 maar nu komt het ook bij andere spellen voor.
    Elke ~30 minuten loopt ie 3 keer heel snel achter elkaar even 2 seconden vast, erg frustrerend in MP en race games :mad:


    Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien je cache eens clearen? Volgens mij zijn er niet veel andere mogelijkheden, tenzij natuurlijk een nieuwe aanschaffen.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Al geprobeerd :mad: Helaas maakte het niets uit.
     
  6. melissapurple

    melissapurple Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, misschien weet iemand een oplossing anders gooi ik mijn 360 nu toch echt in de prullenbak. Mijn xbox is nog van de 1e generatie, 2x gerepareerd maar deed het de laatste tijd gewoon nog goed. Ik had hem aangesloten met een component kabel. Van de een op andere dag had ik ineens geen beeldsignaal meer naar mijn tv. Ik dacht dat de kabel kapot was, dus heb ik een vga kabel gebruikt. Deze deed het wel maar ik had geen geluid. Daarna heb ik nog een andere kabel geprobeerd, namelijk de standaard kabel die bij de xbox arcade bijkrijgt (die je ook als scart kan aansluiten). Deed het ook niet. Ik krijg geen beeld meer (inmiddels ook niet meer met de VGA kabel). Hebben jullie nog tips? Of zal ik hem dan toch maar eens een keer weggooien?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    De 1e generatie xboxen heeft geen HDMI :eek:
    Maar ik denk dat je video kaart naar de knoppen is
     
  8. melissapurple

    melissapurple Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt, ik had het verkeerd gezegd, ik bedoelde componentkabel :eek:
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Jouw Xbox360 heeft de zelfde problemen als mijn 1e generatie Xbox360.
    Heb er bijna 4 jaar zonder enige problemen gamen , de launch is nu vervangen door een Elite.
     
  10. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gister mijn 360 weg laten brengen door UPS, omdat ik weer de bekende 3 lampjes had. Mijn status bij de Track&Trace is nu al veranderd naar "Teruggezonden naar verzender". Met als toelichting: Retour naar verzender
    UPS heeft de zending retour gestuurd naar de afzender, omdat ze niet kon worden afgeleverd of omdat ze een retouretiket heeft.

    Dit lijkt me een beetje erg vroeg? Kan er iets mis zijn gegaan? Hieronder de overige gegevens:

    FRANKFURT, DE 19/05/2010 8:00 BESTEMMINGSSCAN
    19/05/2010 5:34 AANKOMSTSCAN
    19/05/2010 4:54 RETOUR NAAR ZENDER
    HERNE-BOERNIG, DE 19/05/2010 2:34 VERTREKSCAN
    19/05/2010 0:01 AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM, NL 18/05/2010 21:05 VERTREKSCAN
    18/05/2010 11:58 AFHAALSCAN
    DE 17/05/2010 19:00 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maak je niet zo druk om die domme statussen, die kloppen bijna nooit, wacht gewoon af ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb precies hetzelfde, zwaar irritant ben je 15min bezig freezed af en toe pas na 2u, cache geleegd werkt niet, en gezorgd dat extra cool is ook niet pfff wat een onding :)

    Iemand enige tip wat zou kunnen werken voor ons, denk dat het anders toch maar een keer het openbreken gaat worden, om ff de stof eruit te blazen en hopen dat, dat genoeg zal zijn.
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets echt heel vaags, als ik m'n 360 rechtop zet dan heb ik er veel problemen mee. Het beeld valt dan steeds weg, of hij loopt vast en start opnieuw op etc. Maar sinds ik hem een paar dagen geleden horizontaal heb neergelegd vertoond hij geen kuren meer, echt wtf 8)
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik eerst ook, na een tijdje zullen de problemen echter terug komen.;)
     
  15. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar weken geleden begon mijn xbox360 vreemden dingen te vertonen.
    Zoals vastlopers, slechte verbinding, geen geluid en ga zo maar door.
    Toen had ik mijn xbox360 horizontaal gezet en proberen het stof zoveel mogelijk te verwijderen, maar helaas hielp dat ook niet.
    Vervolgens mijn cache schoongemaakt, maar weer geen resultaat.
    Iemand een andere oplossing? Anders waarschijnlijk toch een nieuwe xbox360 kopen.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hoezo een nieuwe 360 kopen? Heb je geen garantie meer? Je hebt normaal gesproken 3 jaar op RROD/E74 probleem en 2 jaar op overige.

    Verder zou je nog kunnen kijken of de disk smerig of beschadigd is.

    Ik kan me niet voorstellen dat een slechte verbinding iets met de 360 te maken heeft. Dat moet toch echt aan de router, modem of provider liggen. Probeer anders eens de stekker van de router en/of modem er eens 30 seconden uit te halen.
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies hetzelfde hier, af en toe valt helemaal het geluid weg, vooral bij BF1943. Bij RDR en Fifa loopt hij constant vast, lijkt er inderdaad op dat ie te oud begint te worden. Zelfde dingen als jou geprobeerd maar werkt niet, lijkt me aan de processor te liggen aan de kuren te zien, maar vind het raar dat de xbox helemaal niet warm aanvoelt of blaast.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ships, problemen!
    Wilde net gamen...valt het beeld weg....geen RRoD.
    Afgezet, weer aangezet: RRoD.
    Even uitgezet...weird, nu doet ie het weer....:confused:

    Bonnetje er even bijgepakt, en de Elite is van 02-09-07.

    Is er nog steeds 3 jaar garantie op een RRoD?
    En heeft het wel nut om te bellen als ie het nu weer doet??


    En dan tot slot; hoe herken je een 360 met de nieuwste binnenkant?
    (just in case ik een nieuwe wil gaan halen)
    En zitten die ook in een Elite?
    (ik wil graag weer een zwarte Xbox, aangezien dat mooier in mijn woonkamer staat)

    Excuses als het vervelende vragen zijn die al vaak beantwoord zijn, maar ik heb op het moment (zo'n rode ring kan je best pissig maken) geen zin om al die pagina's te zoeken naar antwoorden
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja er is nog steeds 3 jaar garantie
    Ja het heeft zin om te bellen als ie het weer doet, uiteindelijk zal die het wel weer begeven.

    En je kan er tegenwoordig vanuit gaan dat als je een nieuwe 360 koopt dat je dan de Jasper chipset hebt, ook in een Elite. Er worden er genoeg van verkocht dus al die oude chipsets vind je niet meer in de winkel.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb in November een elite gekocht, en dat was een jasper. Dus ik kan je bij deze verzekeren dat elke elite die je nu koopt wel een jasper chipset heeft. (Of je moet echt bij een winkel komen die er al heel lang geen meer verkocht heeft, maar dan praten we over 1,5 jaar)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina